آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

داماد خانواده سرایداران شهید شاهچراغ: مسئولان بررسی کنند چرا فرد تروریست به راحتی وارد حرم شد؟

به انتشار از سایت معرفت نیوز

*هفته بعد یعنی ۱۲ آبان عروسی من و فاطمه بود. فاطمه خواهر آرتین است. آنها رفته بودند برای عروسی خرید کنند و لباس بگیرند. من خودم برایشان بلیت خریده بودم تا به تهران بیایند. خیلی برای مراسم ذوق داشتند.

*آرتین همه‌چیز را دیده، همه آن چیزی که نباید می‌دید. می‌گوید دیدم که تیر به پیشونی مادرم خورد. به شکم آرشام خورد. می‌گوید دیده که پدرش ایستاده جلوی آنها و سپری شده برایشان، اما او هم تیر خورده است. همه اینها را با چشم دیده است

*خیلی با او صحبت می‌کنیم. به او گفتیم آنها رفته‌اند که زخم‌هایشان خوب شود تا دوباره با هم باشید، اما او باور نمی‌کند، می‌گوید: «می‌دانم آنها مرده‌اند.»

*آرتین خیلی به پدرش وابسته بود. به پدرش فوق‌العاده دلبستگی داشت. اگر یک شب کنار پدرش نمی‌خوابید، خوابش نمی‌برد. غذایش را حتما باید پدرش به او می‌داد.

*مرتب می‌گوید: الان بابام کجاست؟ مادرم کجاست؟ مانده‌ایم که او چطور می‌خواهد با این همه وابستگی، بدون پدرش زندگی کند.

*ما از مسئولان خواسته‌ایم که نیروهای امنیت شاهچراغ(ع) را بررسی کنند. ببینند چرا آنقدر راحت این فرد به داخل رفت و عاملان و مسببان این حادثه را مجازات کنند؛ آنها همه بی‌گناه بودند. چرا باید اینطور به شهادت برسند.

بیشتر بخوانید :

  • ارزیابی حسین علایی از چگونگی رخنه تروریست مهاجم به حرم شاهچراغ

  • وزیر اطلاعات: عامل دوم جنایت تروریستی شیراز دیشب دستگیر شد

  • روایت «فارس» از «نیروی امنیتی ناجی شاهچراغ»

  • وزیر اطلاعات: عامل دوم جنایت تروریستی شیراز دیشب دستگیر شد

  • پاسخ جمیله کدیور به شبهات درباره حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

۲۱۲۲۰

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا