آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

خطیبی: دوست نداشتیم شکست بخوریم و تیم برتر میدان بودیم/ با مهاجری رفیق هستم و بحثی نداشتیم

خطیبی: دوست نداشتیم شکست بخوریم و تیم برتر میدان بودیم/ با مهاجری رفیق هستم و بحثی نداشتیم

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش در مصاف با پدیده مشهد نمایشی بهتر از میزبان خود داشته و تیم برتر میدان بوده است.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده مشهد در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم با فوتبالی که همه مشاهده کردیم، از همه لحاظ تیم ما برتر بود. از مالکیت توپ گرفته تا موقعیت‌سازی، تیم برتر میدان بودیم و شکل بازی دست ما بود.

وی افزود: بازی به شکلی جلو می‌رفت که ما دوست داشتیم، اما در یک سوم هجومی و خط حمله، درست عمل نکردیم که در بازی اول آن استرس طبیعی است و شاید هم کمی ناهماهنگی داشتیم. از شکل بازی تیمم راضی هستم، اما در ضربات آخر مشکل داشتیم که در بازی اول، برای همه سخت است. باید محتاط بازی کرد و با اینکه دوست نداشتیم شکست بخوریم، اما از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم.

لیگ برتر فوتبال| پدیده و آلومینیوم میل به پیروزی نداشتند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره اینکه تیم پدیده مشکلاتی داشت و حتی گفته می‌شد این تیم شاید برای این بازی به حدنصاب نرسد و آیا روی این آشفتگی حساب می‌کردند یا فقط به فکر انجام فوتبال خودشان بودند، گفت: من در فوتبال خراسان بودم و می‌دانم اینجا پتانسیل خوبی دارد. ما هم مثل تیم مقابل، سه چهار بازیکن داشتیم که کارت بازی آنها به دلیل مشکل اداری صادر نشد. ما هم این مشکل را داشتیم. با این حال، نباید فوتبال مشهد اینطور باشد و باید فراتر از این برود. این استادیوم به این زیبایی که البته کیفیت چمن خوبی نداشت، باید تیم قدرتمندی هم داشته باشد. امیدوارم مسئولان بتوانند مشکلات را حل کنند.

خطیبی درباره اینکه گویا در پایان بازی نسبت به وقت اضافه اعتراض داشته و حتی با رضا مهاجری جر و بحث کرده است، اظهار داشت: در مورد داوری قرار است صحبتی انجام ندهیم. با آقای مهاجری هم رفیق هستم و بحثی نداشتیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا