رپورتاژ

خرید پودر اروزیل و اسید سیتریک

خرید پودر اروزیل و اسید سیتریک

خرید پودر اروزیل و اسید سیتریک

برای خرید پودر اروزیل و اسید سیتریک به صورت عمده لازم است به معتبر ترین شرکت مواد شیمیایی مراجعه شود. شرکت های مواد شیمیایی وظیفه واردات و صادرات مواد شیمیایی را بر عهده دارند. از این رو بهترین مرکز برای مراجعه همین شرکت ها هستند. اما باید به این نکته توجه کرد که در میان شرکت های فروش مواد شیمیایی، هستند مراکزی که مواد شیمیایی بی کیفیت را با قیمت های نجومی به فروش میرسانند. از این رو لازم است قبل از هر گونه اقدامی از اعتبار شرکت مورد نظر مطمعن شوید. یکی از شرکت های مواد شیمیایی معتبر و قابل اعتماد، شرکت پویش اروین میعان است. این شرکت دارای سابقه بسیار درخشان در عرصه فروش مواد شیمیایی است. همچنین این شرکت مواد شیمیایی اورجینال و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به دست مشتری میرسانند. از این رو تولید کنندگان میتوانند با خیال راحت مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه نمایند.

پودر اروزیل

نام علمی پودر اروزیل فوم سیلیکا است و نام عمومی آن سیلیس دودی است. اما این ماده با نام های کف سیلیکا و سیلیس اپیروژنیک نیز شناخته میشود. بیشتر ساختار پودر اروزیل، سیلیس است. در واقع این ماده شامل ذراتی به شکل زنجیره، سه شاخه و سه بعدی است که از قطرات سیلیس تشکیل شده است. همین پودر اروزیل کاربرد های بسیار زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • این ماده در برابر سایش و خراش مقاوم است.
  • از پودر اروزیل به عنوان روان کننده در بتن استفاده میشود.
  • از ارئزیل به عنوان ضد رسوب در مخازن نفت و آب استفاده میشود.
  • از اروزیل در صنعت رنگ سازی به عنوان ماده ای برای جلوگیری از ریزش استفاده میشود.
  • این ماده به دلیل نسبت سطح به حجمی که دارد تونایی جذب بالایی دارد.
  • از این ماده در صنعت آرایشی نیز مورد استفاده قرار میگرد.
  • از این ماده به عنوان ساینده در خمیر دندان استفاده میشود.
  • از این ماده در صنعت چسب سازی برای تنظیم ویسکوزیته استفاده میشود.
  • از پودر اروزیل در ساخت جوهر چاپ استفاده میشود.
  • از این ماده در صنایع غذایی و تولید نوشیدنی استفاده میشود.

فروش اسید سیتریک آبدار

اسید سیتریک یکی از مواد شیمیایی با ارزش بخصوص در صنایع غذایی است. همه ساله  در جهان چیزی حدود دو میلیون تن اسید سیتریک تولید میشود. چیزی حدود 70 درصد از کل اسید سیتریک تولید شده در جهان در صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگرد. این ماده به عنوان یک طعم دهنده و ماده نگهدرانده در مواد غذایی بسته بندی شده مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده به طور طبیعی در مرکباتی نظیر لیمو ترش و پرتقال یافت میشود. جالب تر آنکه علت ترش مزه بودن این مرکبات اسید سیتریک است. فرول شیمیایی این ماده C6H8O7 است. اما اسید سیتریک در دو نوع آبدار و خشک تولید شده و به فروش میرسد. چنانچه قصد خرید اسید سیتریک دارید میتوانید این ماده را از شرکت فروش اسید سیتریک آبدار و خشک تهیه نمایید. اما همانطور که گفتیم در هنگام خرید به اعتبار شرکت مورد نظر دقت کنید. گفتنی است یکی از تولید کننده های بزرگ اسید سیتریک در جهان کشور چین است. به طوری که حدود نیمی از کل اسید سیتریک تولید شده در جهان توسط چین تولید میشود. پس بیشتر اسید سیتریکی که در بازار ایران وجود دارد همان اسید سیتریک چینی است.

تری سدیم سیترات

جالب است بدانید نمک اسید سیتریک، تری سدیم سیترات است. پس اگر جایی با نام تری سدیم سیترات برخورد کردید اصلا تعجب نکنید. پس میتوان نتیجه گرفت که اگر سدیم را از خانواده هالوژن ها برداریم و در کنار اسید سیتریک قرار دهیم، تری سدیم سیترات تشکیل میشود. پس فرمول شیمیایی این ماده Na3C6H5O7  است. از این ماده به عنوان بهبود دهنده مزه مواد غذایی استفاده میشود. همچنین این ماده همانند اسید سیتریک یک نگهدارنده است و از آن در صنایع غذایی استفاده میشود. سدیم سیترات در سه نوع مونو، دی و تری سدیم سیترات تولید میشود. این ماده در الکل نامحلول و محلول در آب است. تری سدیم سیترات در هوای مرطوب به شکل مایع در می آید. اما در کل سدیم سیترات در مرکباتی نظیر پرتقال، لیمو ترش و ذرت وجود دارد. شکل تجاری این ماده را از ذرت استخراج میکنند که ظاهری پودر و سفید رنگ یا کریستالی بی رنگ دارد. جالب است بدانید از این ماده به عنوان یک افزودنی غذایی برای ورزشکاران استفاده میشود. همچنین این نمک نوعی آنتی اکسیدان قوی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا