رپورتاژ

خرید شارژ و بسته اینترنت با تخفیف

شارژ همراه اول و ایرانسل
شارژ همراه اول و ایرانسل

امروزه اکثر افراد برای خرید شارژ و بسته‌ اینترنت از اپلیکیشن‌های متنوعی که روزبه‌روز تعدادشان نیز در حال افزایش است، استفاده می‌کنند. به‌ویژه بعد از شیوع کرونا انواع خرید کالا و خدمات به‌صورت آنلاین رواج پیدا کرد. این نوع از خرید علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌، باعث کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک‌های شهری نیز می‌شود. حال با وجود تنوع بالا در این اپلیکیشن‌ها چطور می‌توان بهترین آن‌ها را برای خرید شارژ و بسته اینترنت انتخاب کرد؟! ایزی‌پی که یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌ها در حوزه‌ی خدمات مالی و اعتباری مبتنی‌ بر کیف پول الکترونیکی و پرداخت‌های نوین است این امکان را به کاربران خود داده تا بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید شارژ و بسته اینترنت از اپلیکیشن ایزی‌پی را انجام دهند.

ورود به پنل خرید با تخفیف

بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل
بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل

شارژ همراه اول و ایرانسل

کاربران ایزی‌پی می‌توانند به تعداد دلخواه و قیمت‌های متنوع خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، خرید شارژ رایتل و خرید شارژ تالیا را انجام دهند و مبلغ کارت شارژ را از چهار روش کیف پول ایزی‌پی، درگاه پرداخت اینترنتی، تسهیلات اعتباری پرداخت نمایند. بلافاصله پس از پرداخت، اطلاعات کارت‌های شارژ برای کاربران به نمایش درخواهد آمد. جالب این‌که همیشه در اپلیکیشن ایزی‌پی می‌توانید با تخفیف ویژه خرید شارژ را انجام دهید.

ورود به سایت ایزی پی

خرید بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل با تخفیف

یکی دیگر از خدماتی که ایزی‌پی ارائه می‌نماید، امکان خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل است. این خرید نیز با تخفیف ویژه و همیشگی ارائه می‌شود. خرید بسته اینترنت را نیز از چهار روش کیف پول ایزی‌پی، درگاه پرداخت اینترنتی، تسهیلات اعتباری می‌توان انجام داد. خرید بسته اینترنت ایرانسل به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و ثابت ارائه شده است؛ خرید بسته اینترنت همراه اول به صورت بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه قابل خریداری هستند؛ خرید بسته اینترنت رایتل نیز به‌صورت بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌شود.

ورود به مجله ایزی‌پی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا