رپورتاژ

با خرید تلفن اینترنتی دفتر شما همیشه در دسترس می باشد

در چند سال اخیر به واسطه پیشرفت تکنولوژی، عملکرد بسیاری از فناوری‌ها تغییر کرده و همراه با امکانات بیشتری در دسترس عموم قرار گرفته است. یکی از این فناوری‌ها، ارتباط صوتی و یا تلفن است؛ تا قبل از استفاده همگانی از اینترنت، تلفن‌ها معمولا به صورت آنالوگ و تحت شبکه‌های کابل کشی شده مخابراتی بودند، اکنون با ورود اینترنت به تمامی جنبه‌های زندگی، تلفن نیز به صورت اینترنتی قابل استفاده است. تلفن اینترنتی مزایا و کاربری‌های متنوعی دارد که کاربران را مجاب به استفاده از آن و جایگزین کردن آن با تلفن‌های آنالوگ قدیمی می‌کند. اکنون بسیاری از شرکت‌های تجاری و دفاتر اداری از تلفن‌های اینترنتی برای رفع نیازهای ارتباطی خود استفاده می‎کنند. استفاده از این نوع کال سنتر بسیار رایج شده و افراد بسیاری از آن برای تماس‌های تلفنی خود بهره می‌برند. دفتر شما یکی از مراکز معتبر فروش و راه‌اندازی خدمات تلفن اینترنتی است که تمامی خدمات مربوط به این فناوری جدید را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تلفن اینترنتی چه تفاوتی نسبت به تلفن معمولی دارد؟

اینترنت تمامی کارهایی که در گذشته با مراحل و سختی‌های بیشتری انجام می‌شد را به شکلی آسان‌تر و با امکانات بیشتری انجام می‌دهد. در مورد تلفن نیز این موضوع صدق کرده و مزایا و امکانات بیشتر تلفن اینترنتی نسبت به تلفن‌های معمولی محبوبیت و خرید آن را افزایش داده است. تلفن اینترنتی شماره‌ای هشت رقمی با پیش شماره 9 است که بدون توجه به موقعیت تلفن صادر شده و قابلیت استفاده سیار را در هر جای ایران دارد. تلفن اینترنتی بر خلاف تلفن معمولی برای راه‌اندازی نیازی به سیم کشی و کابل کشی ندارد و همین موضوع یکی از دلایل کاربری سیار آن است. تلفن اینترنتی مالکیت دائمی ندارد و مانند تلفن آنالوگ معمولی در هر ماه قبض هزینه ندارد، بلکه نیاز است تا کاربر بر اساس میزان استفاده خود اشتراک ماهیانه تلفن را خریداری کند. همچنین هزینه کمتر تماس و امکان برقراری تماس با خارج از کشور بدون دردسر از دیگر برتری‌های این سرویس اینترنتی تلفن نسبت تلفن معمولی است.

تلفن اینترنتی بیشترین کارایی و مزایا را به شما می‌دهد

مزایا و کارایی‌های تلفن اینترنتی را می‌توان دلیل اصلی بر محبوبیت و فروش بالای این کال سنتر جدید دانست. سرویس تلفنی ویپ و یا همان تلفن اینترنتی به واسطه مزایایی که دارد، بسیار مناسب کارفرمایان و صاحبان مشاغل اداری و کسب و کارهای تجاری بوده، زیرا که امکان برقراری تماس در هر لحظه و دریافت تماس در هر مکان، زمان و موقعیتی را به آن‌ها می‌دهد. همچنین دیگر مزایا تلفن اینترنتی نیز در این مقاله بررسی خواهد شد.

قابلیت استفاده در هر مکان و بدون محدودیت جغرافیایی: عدم نیاز به سیم کشی و قابلیت استفاده از اینترنت موجب شده تا بتوان از تلفن اینترنتی در هر جایی از ایران استفاده کرد. مهم نیست تلفن را از چه شهری و با چه پیش شماره‌ای خریداری کرده باشید، از تلفن اینترنتی در هر مکان و شهری می‌توان استفاده کرد و محدود به هیچ محدوده جغرافیایی نیست. این مزیت برای بسیاری از روسا شرکت‌هایی که همواره در سفر هستند و یا کسانی که به صورت دورکار مشغول به کار هستند، بسیار کارساز و کارآمد است.

کیفیت بالا مکالمات: نقش اینترنت در کیفیت بالای مکالمات تلفن اینترنتی نیز بار دیگر مشخص شده است. کیفیت صدا، عدم قطع و وصلی هر دو طرف مکالمه و عدم ممانعت تجهیزات خارجی دیگر مانند کابل در انتقال صدا در صورتی که تلفن به اینترنتی مناسب متصل باشد در تلفن اینترنتی بسیار مشخص بوده و برتری آن را به سایر روش‌های ارتباط صوتی نشان می‌دهد.
بدون نیاز به کابل کشی و تجهیزات مختلف: نصب و راه‌اندازی سیستم تلفنی ویپ کمترین تعداد تجهیزات و هیچ مورد سیم کشی و کابل کشی را نیاز دارد. به همین دلیل امکان استفاده سیار از آن ممکن بوده و در صورت جا به جایی مکان استفاده از تلفن، نصب دوباره آن کاری بسیار آسان و سریع است.

قابلیت انتقال تماس: انتقال تماس از ویژگی‌های قابل استفاده در تلفن‌های انترنتی محسوب می‌شود. انتقال تماس موجب می‌شود هیچ تماسی بی پاسخ نمانده و مخاطب همیشه در دسترس باشد. با مراجعه به تنظیمات کال سنتر تلفن اینترنتی می‌توان لیستی را تهیه کرد تا در صورت عدم جوابگویی تلفن، تماس به شخصی و یا دستگاه دیگری منتقل شده و تماس گیرنده بی جواب نماند.

تعریف داخلی‌های نامحدود و صف تماس: ایجاد داخلی در تلفن‌های معمولی نیز ویژگی امکان پذیر است اما در تلفن اینترنتی می‌توان بی شمار داخلی تعیین کرده و با توجه به استفاده از قابلیت صف تماس تمامی تلفن‌ها را به داخلی مورد نظر متصل کرده و در صف تماس قرار داد. همچنین تماس گیرنده در صف تماس تنها منتظر یه صف نمانده و با توجه به تعداد اپراتور هر چه سریع‌تر ارتباط تلفنی را برقرار خواهد کرد.

امکان گزارش گیری و کنترل تمامی تماس‌ها: تلفن اینترنتی قابلیت‌های مختلفی را برای کارفرمایان و مدیران شرکتی که نیاز به کنترل کارها و تماس‌های محل کار خود دارند، تعبیه کرده است. امکان کنترل، شنود و یا ضبط تمامی مکالمات و گزارش گرفتن از تعداد و زمان تماس‌ها ویژگی است که به راحتی در سرور تلفن اینترنتی به نمایش درآمده و مانند تلفن معمولی نیاز به مراجعه به مخابرات را ندارد.

همچنین مواردی دیگری مانند هزینه بسیار کمتر، ضبط تماس، امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی، ارسال و دریافت پیام صوتی، امکان تنظیم ساعت اداری، فعالسازی سریع، برگزاری تماس‌های جمعی و قابلیت استفاده بر روی تلفن‌های رومیزی و تلفن همراه نیز از دیگر مزایای تلفن اینترنتی محسوب شده و در انجام تمامی کارهای روزمره اداری موثر خواهد بود.

نحوه خرید تلفن اینترنتی از دفتر شما چگونه است؟

استفاده از تلفن اینترنتی توسط شرکت‌ها و مشاغل مختلف این روزها بیشتر از قبل شده و کارایی‌های متنوع این سیستم علتی مهم در گسترش استفاده از آن است. بسیاری از صاحبان مشاغل برای آن که همواره جوابگوی مشتریان خود باشند از تلفن اینترنتی استفاده می‌کنند و از این طریق رضایت آنان را نیز کسب می‌کنند. دفتر شما با ارائه تمامی خدمات مربوط به خرید، نصب و راه‌اندازی سیستم تلفن اینترنتی مرجعی مناسب برای دریافت و خرید تلفن اینترنتی است. همچنین می‌توان با مراجعه به مجله دفتر شما در سایت این مرکز از دیگر خدمات آن با خبر شد. برای خرید آنلاین تلفنی اینترنتی از دفتر شما نیز تنها کافیست به سایت دفتر شما مراجعه کرده و با رفتن به بخش خدمات و انتخاب گزینه سرویس تلفن گویا خرید خود را بر اساس بسته‌های پیشنهادی انجام دهید؛ پس از اتمام خرید پورتال ورودی به سرور تلفن برای شما ارسال شده و به راحتی می‌توانید از تلفن اینترنتی و شخصی خود استفاده کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

محتوا توسط ربات ها از سایت دیجی رو کپی برداری شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا