رپورتاژ

خرید تابلو برق 3 فاز از شرکت تلمبه موتور غرب با گارانتی پس از فروش

آیا شما با تابلو برق آشنا هستید؟ آیا با برق تک فاز و سه فاز آشنایی دارید؟ به نظر شما برق سه فاز و تک فاز چه تفاوت­هایی با هم دارند؟ اگر می­خواهید جواب تمام این سوالات را پیدا گنید فقط کافیست تا انتها این مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله به صورت کامل موضوعات مرتبط با تابلو برق 3 فاز را مورد بررسی قرار می­دهیم و در انتها مقاله موضوع مهم­تری را برای شما شرح می­دهیم. موضوع اصلی این مقاله قیمت تابلو برق سه فاز است، پس همراه ما باشید تا تمام اطلاعات شما در این باره ارتقا پیدا کند.

تابلو 3 فاز چیست و دلایل استفاده از آن

در واقع زمانی که شما هزینه می­کنید و از شرکت برق یک کنتور دریافت می­کنید به میزانی که شما هزینه می­کنید به همان میزان نیز می­توانید از برق استفاده کنید. به عنوان مثال شما هزینه برق تک فاز را پرداخت کرده اید و فقط می­توانید از برق تک فاز استفاده کنید و نمی­توانید از این برق مصارف زیاد و سنگین داشته باشید زیرا توانایی و کشش لازم برای این کار را ندارد و ممکن است به دیگر دستگاه­ها آسیب جدی وارد کند. همانطور که می دانید تابلوهای برق وظیفه ی  کنترل حجم برق وارده به شبکه مصرف را دارند. اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم می­گوییم زمانی که برق وارد خانه می­شود قبل از اینکه مصرف شود باید فیلتر شود تا اگر نویز، افت فشار، افزایش فشار و… را دارد از ورود آن به چرخه مصرف جلوگیری شود.

تمام این ویژگی­هایی که گفتیم در واقع برای جعبه فیوز بود نه برای تابلو برق؛ تابلو برق این جریان که مشکل دارد را تبدیل به یک برق بدون مشکل می­کند تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. شما در زمان استفاده از برق سه فاز ممکن است دچار افزایش فشار ناگهانی شوید، به عنوان مثال با خاموش کردن یک دستگاه پر مصرف میزان برق وارد شده به شبکه افزایش پیدا می­کند و این ممکن است باعث شوک به دیگر دستگاه­ها شود. اما اگر شما تابلو برق 3 فاز را داشته باشید دیگر دچار این شوک و یا آسیب­های ناشی از برق نمی­شوید یا حداقل کمتر دچار این آسیب­ها می­شوید. ابعاد و سایز این تابلوها بر اساس نیاز شما است؛ در واقع ممکن است بر اساس نیاز شما به اندازه یک جعبه جواهر کوچک باشد یا به انداز چندین اتاق بزرگ، تمامی این ابعاد تفاوت زیادی با هم دارند.

نحوه تنظیم تابلو برق سه فاز

نحوه تنظیم تابلو برق سه فاز

ما ایرانی­ها یک ضرب المثل معروف داریم که می­گویید: (کار هر مرد نیست خرمن کوفتن، گاو نر می­خواهد و مرد کهن) در واقع تنظیم تابلو سه فاز نیز به همین شکل است و نیاز به تجربه خاص و دانشی خاص دارد. اینگونه نیست که شما با هر سطح از دانش یا سواد که بخواهید بتوانید تابلو برق سه فاز را طراحی یا تنظیم کنید. البته شاید بتوانید با آموزش­های ساده کمی این کار را انجام دهید اما بهتر است که این کار را به کار بلد مخصوص خود بسپارید. تنظیم تابلو برق سه فاز کار بسیار سختی است زیرا با سرمایه و جان انسان­ها بازی می­کند. اگر این سیستم را اشتباه تنظیم کنید ممکن است باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری شوید. اگر قصد خرید یا مطلع شدن از قیمت تابلو برق سه فاز را دارید می­توانید از سایت های معتبر در این زمینه مانند شرکت تلمبه موتور غرب دیدن کنید و بهترین محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

سیم کشی تابلو برق 3 فاز

سیم کشی تابلو برق 3 فاز

همانطور که در قسمت قبل مقاله اشاره کردیم دستکاری کردن تابلو برق 3 فاز کار بسیار خطرناکی است اما ما در این قسمت می­خواهیم تا سیم کشی تابلو برق 3 فاز را به شما نمایش دهیم. اگر شما می­خواهید برای یک واحد مسکونی از تابلو برق استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از تابلو برق 3 فاز است زیرا در هیچ شرایط شما دچار افت فشار نمی­شوید و همیشه برقی قوی در اختیار دارید. اگر می­خواهید خودتان سیم کشی تابلو برق سه فاز را انجام دهید بهتر است یک فرد مهندس و متخصص در کنار شما باشد تا بتوانید به نحو احسنت این کار را انجام دهید. اما اگر همچنین فردی را در کنار خود ندارید بهتر است به هیچ وجه در تابلو تغییرات ایجاد نکنید؛ زیرا ممکن است باعث اتفاقات ناگواری شود.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که قصد خرید این محصول را دارید اما از قیمت تابلو برق سه فاز بی خبر هستید فقط کافی است وارد سایت تلمبه موتور غرب شوید تا تمامی این اطلاعات را به دست آورید. برای خرید از سایت های دیگر حتما دقت داشته باشید که محصول خریداری شده توسط شما از طرف اداره برق و ادارات زی ربط تاییده داشته باشد. شاید برای شما این سوال پیش آمد باشد که برق مصرف هر خانه تک فاز است اما چگونه کل ساختمان از برق 3 فاز استفاده می­کنند؟ در واقع برق سه فاز برق ولتاژ بالایی است که برای مصرف در یک خانه اصلا کاربرد نداره، اما این برق زمانی که بین واحدهای مختلف پخش می­شود کاربردهای زیادی دارد. در واقع این تقسیم برق بین ساختمان باعث می­شود که شما بتوانید برقی با کیفیت داشته باشید و اینگونه عمر لوازم شما افزایش پیدا می­کند.

قیمت و خرید تابلو برق 3 فاز همراه با گارانتی

شما برای خرید اینترنتی نیازمند یک قوت قلب هستید، پیشنهاد ما به شما این است که هر تجهیز الکتریکی که می خرید حتما به ضمانت پس از فروش آن دقت کنید زیرا خیالتان راحت می شود و می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. مفهوم خدمات پس از فروش، همراه بودن با مشتری در زمان استفاده از کالا و ارائه کلیه سرویس های مورد درخواست مشتری جهت استفاده بهینه است. خدمات پس از فروش باعث بالا بردن اعتماد و اطمینان مشتری به کالا و برند میشود.  شرکت تلمبه موتور غرب با آگاهی و باور به اهمیت خدمات پس از فروش ، برای مداومت در ارتقای کیفیت این سرویس، محور اصلی فعالیت های این واحد را در موارد زیر متمرکز ساخته است.

شماره تماس : 09181114633- 08132671415

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا