آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی

خبر خوش محسن رضایی درباره وضعیت بورس/ کانون سهامداران خرد تشکیل می‌شود

بخش اقتصادی آخرین و خبرهای اقتصادی معرفت نیوز به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین نوشت

خبر خوش محسن رضایی درباره وضعیت بورس/ کانون سهامداران خرد تشکیل می‌شود

فارس نوشت: معاون اقتصادی رییس جمهور گفت که مقرر شده برای کنترل بورس، سهامداران خرد کانونی تشکیل دهند و در هیأت مدیره و مدیریت بورس موثر باشند.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی و در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت بورس و اقدامات دولت برای حفظ سرمایه‌های مردم اظهار کرد: در مساله بورس وزارت اقتصاد مسؤول شده است تا چند کار اساسی انجام دهد.

وی افزود: یکی از این کارها آن است که سهامداران خرد کانونی تشکیل دهند و در هیأت مدیره و مدیریت بورس موثر باشند چرا که بالای ۸۰ درصد سهامداران بورس را سهامداران خرد تشکیل می دهند که باید در اداره بورس نقش ایفا کنند.

وضعیت بورس بهتر خواهد شد/ کانون سهامداران خرد تشکیل می‌شود

معاون اقتصادی رییس جمهور عنوان کرد: همچنین بورس را نمی شود دستوری اداره کرد. هر نوع دخالت دستوری دولت ممکن است در کوتاه مدت و به طور مقطعی تأثیری را نشان دهد اما در دراز مدت اوضاع بورس را به هم می‌زند. در این جا نیز مقرر شده تا یک سری عوامل موثر مانند بازارگردان‌ها و آنهایی که بسته‌های بورسی را تعیین می‌کنند در دامنه نوسان بورس اصلاحاتی انجام شود و در آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

23219

این محتوا توسط بخش اقتصادی که مهمترین و آخرین خبرهای اقتصادی روز را جمع آوری و انتشار میدهد توسط وب سایت خبرگزاری خبر آنلاین منتشر شده و در سایت معرفت نیوز منتشر گردیده است معرفت نیوز در قبال صحت محتوای منتشر شده هیچ نوع مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا