آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

خاطره جالب امیرآبادی از خواب رضا عنایتی

خاطره جالب امیرآبادی از خواب رضا عنایتی

کاپیتان سابق استقلال همیشه خاطرات شیرینی تعریف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی امیرآبادی سال ها در استقلال بازی کرد. او خاطره شیرینی درباره یکی از بازی های استقلال تعریف می کند و می گوید: «بازی داشتیم با ملوان. من از هفته قبل در ترکیب بودم. شب بازی رضا عنایتی خواب دید فرزاد مجیدی به او پاس گل می دهد. روز بازی صبحانه را خوردیم. بعد از صبحانه آقای قلعه نویی ترکیب را خواند. دیدم من در ترکیب نیستم. شاخ در آوردم. ایشان گفت رضا عنایتی خواب دیده فرزاد مجیدی پاس گل می دهد به خاطر همین امیرآبادی روی نیمکت می نشیند و فرزاد بازی می کند. اتفاقا فرزاد پاس گل نداد و بازی را هم باختیم!»

او درباره دربی امروز توضیح می دهد: «من نتیجه پیش بینی نمی کنم ولی به لحاظ مهره استقلال بهتر است. با این حال اصلا نمی توان گفت کدام تیم برنده می شود چون این بازی شرایط خاص خودش را دارد. هرکسی هم بگوید در دربی استرس ندارد، دروغ می گوید.»

امیرآبادی درباره اولین تجربه‌اش در دربی می گوید: «سال 83 بود. دقایق آخر آقای قلعه نویی من را به زمین فرستاد. انگار کل زمین دور سرم می چرخید. تجربه ای نداشتم. خدا را شکر سه چهار دقیقه بیشتر نبود و سریع گذشت.» او اضافه می کند: «چند دربی اولم برنده نشدیم ولی بعدش دوبله و سوبله پیش آمد و همه را بردیم.»

او درباره مصاحبه معروفش درباره جک تری دی و ماجرای دوپینگ بعضی بازیکنان می گوید: «بعضی ها دنبال بهانه هستند تا آن ماجرای سوبله و چوبله را زیر سوال ببرند.»

امیرآبادی درباره خاطره تلخ بازی سه بر دو که با هت تریک زاید همراه بود، توضیح می دهد: «در ترکیب بودم. بعد از صبحانه هم در ترکیب بودم ولی قبل از ناهار از ترکیب خارج شدم. دیدم آقای مظلومی مصاحبه کرده و گفته امیر آبادی خودش به من گفت آماده نیستم و روی نیمکت باشم. آخر کدام بازیکنی قبل از مسابقه ای که در همه جای جهان آن را می بینند چنین حرفی می زند و بیرون می نشیند؟»

او در پایان یک توصیه هم به بازیکنان استقلال می گوید:«حتی جواب تماس پدر و مادر و برادر و همسرشان را هم ندهند و فقط روی بازی تمرکز کنند.»

251 41

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا