آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

حیدری: بی‌انصافی است تنها لک را مقصر گل خوردن تیم بدانیم/ ناله کردن‌ها طبیعی است؛ آقایان دنبال بهانه هستند

اخبار ورزشی

سپهر حیدری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر و اشتباه حامد لک در دریافت سرخپوشان اظهار داشت: فقط حامد لک روی گل مقصر نبود، بی‌انصافی است ما فقط او را مقصر بدانیم. مدافعان هم می‌توانستند یارگیری بهتری داشته باشد، چون کی‌روش خیلی راحت بلند شد و سر زد. دفاع‌ها باید سخت‌گیرتر عمل می‌کردند، هرچند کی‌روش استنلی هم یکی از سرزن‌های خوب لیگ است. به هر حال وقتی تیم گل می‌خورد همه با هم گل می‌خورند.

وی در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس قطعاً امسال نیز قهرمان خواهد شد، گفت: در این قضیه شک نکنید که تیم‌های دیگر قطعاً امتیاز از دست خواهند داد. همانطور که می‌بینید سپاهان با وجود تیم خوبی که نویدکیا درست کرده است امتیاز از دست می‌دهد و مطمئناً نوبت به تیم‌های دیگر هم خواهد رسید. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، روند بازی‌ها اینطور باقی نخواهد ماند و بازی‌ها خیلی سخت‌تر خواهد شد. شک نکنید پرسپولیس یک هفته مانده به پایان فصل قهرمان خواهد شد و رقبا امتیاز از دست خواهند داد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در واکنش به حاشیه‌هایی که درباره اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به سربازی به وجود آمده است و صحبت‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال در این باره تصریح کرد: هیچ جای دنیا اینقدر به حاشیه پرداخته نمی‌شود. الان یک ماه است که تمام فوتبال ما شده است سربازی این دو نفر. به هر حال خیلی‌ها سرباز می‌شوند و خیلی‌ها هم معاف می‌شوند، ولی شرایط هیچوقت اینطور نبوده است. مثلاً احمد نوراللهی و امید عالیشاه در شرایط سخت از پرسپولیس جدا شدند و برای سربازی به تراکتور رفتند، ولی هیچوقت از سمت باشگاه صحبت و گلایه‌ای نشد، اما الان یک ماه است تمام خبرها به این دو بازیکن اختصاص پیدا کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: به نظرم آقایان با این وضعیت هم به تیم خودشان ضربه می‌زنند و هم دنبال بهانه هستند تا اگر نتیجه نگرفتند همین موضوع را بهانه کنند. بحث سربازی یک اتفاق نرمال است. هر کسی قرار است سربازی برود باید به موقع برود و هیچ فرقی بین مردم نیست و باید عدالت رعایت شود. همانطور که گفتم بیشتر این اتفاق برای این است که همه چیز برای بهانه آماده باشد. این ناله کردن‌ها طبیعی است و از فصل‌های قبل هم بوده است. اصلاً این خاصیت برخی آقایان است!

تنبیه شدن پرسپولیس در روزی که بازیکنان از خودگذشتگی نداشتند

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا