آخرین اخبار روز استان های ایران

حضور فعال منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی اینوکس ۲۰۲۱ کیش

حضور فعال منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی اینوکس ۲۰۲۱ کیش

منطقه آزاد قشم با هدف معرفی فرصت ها، ظرفیت ها و توانمندی های حوزه های مختلف اقتصادی، نفت و انرژی، گردشگری و سرمایه گذاری در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش (اینوکس ۲۰۲۱) حضور یافت.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش (اینوکس ۲۰۲۱) به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور و در طول سال های گذشته با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها، سازمان ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش های پیشرو اقتصادی کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل گردیده است.

در روزهای برگزاری این رویداد نمایشگاهی، در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم، جلسات و نشست های تخصصی با بانک ها، گروه های اقتصادی و شرکت های سرمایه گذاری حوزه های مختلف با هدف معرفی و حضور سرمایه گذاران جهت تامین مالی و مشارکت در پروژه های عمرانی، نفت و انرژی، صنعتی، گردشگری و سرمایه گذاری در این منطقه آزاد، برگزار شد.

همچنین در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش (اینوکس ۲۰۲۱) پنل های تخصصی در حوزه های مرتبط با شیوه های نوین تامین مالی، سرمایه گذاری و مناطق آزاد برگزار شد که با حضور سخنرانانی به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد قشم همراه بود.

رویکردها و محورهای این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ آذر ماه با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی در جزیره کیش در حال برگزاری است.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا