آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

حجت‌الاسلام صالحی: دولت مردمی فارغ از دین و آیین به شهروندان خدمت می‌کند

حجت‌الاسلام صالحی: دولت مردمی فارغ از دین و آیین به شهروندان خدمت می‌کند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، گفت: دولت مردمی تلاش دارد چتر خدمت را فارغ از دین و آیین شهروندان که ذیل نام زیبای ایران و پرچم کشورمان زندگی می‌کنند گسترش دهد.

حجت‌الاسلام صالحی: دولت مردمی فارغ از دین و آیین به شهروندان خدمت می‌کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، عصر امروز (یکشنبه، 18 دی) به مناسبت آغاز سال نو میلادی و به‌ منظور تکریم جامعه مسیحیان در کلیسای وارطان تهران حضور یافت و با ابلاغ سلام ‌و پیام تبریک رئیس‌جمهور، گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تفاوتی بین ادیان نیست و نظام اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی و آزادی و امنیت و زندگی تک‌تک انسان‌ها ارزش قائل است.

وی در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته خود با دو خانواده مسیحی، افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که چتر امنیت آن مایه مباهات دوستان و ناراحتی دشمنانی است که هر روز به دنبال مشکل‌آفرینی برای ملت ایران هستند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما در آرامش باشیم، اما مطمئن باشند که اسلام‌ و مسیحیت واقعی در دام اختلاف‌افکنی آن‌ها نخواهند افتاد؛ چرا که مردم ما به خوبی می‌دانند آن‌ها از بیان حقایق پرهیز می‌کنند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: دولت مردمی تلاش دارد چتر خدمت را فارغ از دین و آیین شهروندان که ذیل نام زیبای ایران و پرچم کشورمان زندگی می‌کنند، گسترش دهد و با افتخار اعلام می‌کنیم که خدمت‌گزار ملت هستیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه این مرکز معمولاً از مشکلات همه مردم مطلع است، درباره حضور خود و همکارانش در کلیسای وارطان، اظهار کرد: امروز با برپایی میز خدمت برای هموطنان مسیحی در تهران و برخی استان‌ها به بهانه آغاز سال نو، به دنبال آن بودیم تا مسئولان‌ استانی و شهری به‌ صورت چهره‌ به‌ چهره با مسیحیان عزیز دیدار داشته باشند و پای حرف‌ها و درخواست‌های آن‌ها بنشینند.

حجت‌الاسلام صالحی حضور استاندار، فرماندار و شهردار تهران در عرصه‌های مختلف خدمت از جمله حضور امروز آن‌ها در میز خدمت ویژه مسیحیان را برگ زرینی از مدیریت شهری پایتخت دانست.

در همین راستا میز خدمت ویژه هموطنان مسیحی برای اولین بار همزمان با سال نو میلادی از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به‌ صورت همزمان در کلیسای وارطان مقدس تهران، باشگاه آرارات اصفهان و سالن اجتماعات آشوریان ارومیه برپا شد و پس از برگزاری آیین مقدس و دعای ربانی از کشیش وارطان و شهدای ارامنه تجلیل به عمل آمد.

علیرضا فخاری استاندار تهران نیز در این مراسم، گفت: ما و هموطنان اقلیت دینی ایرانی در فضای وحدت‌آمیز و توأم با حفظ حقوق مردم در فضای دوستانه و همراه با عزت زندگی خواهیم کرد.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا