آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: انسجام در نیروهای مسلح نتیجه نقش‌آفرینی نهادهای فکری و فرهنگی است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: انسجام در نیروهای مسلح نتیجه نقش‌آفرینی نهادهای فکری و فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، گفت: هیچ زمانی این انسجام در نیروهای مسلح به این میزان نبوده است و این نتیجه همدلی و نقش‌آفرینی نهادها و سازمان‌های فکری و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: انسجام در نیروهای مسلح نتیجه نقش‌آفرینی نهادهای فکری و فرهنگی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس این سازمان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش، اظهار کرد: ارتشیان جمهوری اسلامی ایران باید افتخار کنند که تنها و برجسته‌ترین ارتش دنیا هستند که زیر لوای ولایت، تلاش و جهاد می‌کنند. همه دنیا صاحب ارتش است، اما شما فقط ارتش خاک جمهوری اسلامی نیستید و ارتش انقلاب و نظام اسلامی هستید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، افزود: نظام جمهوری اسلامی روز به روز با اقتدار و قدرت بیشتر هم بازدارندگی بیشتری در برابر دشمنان خواهد داشت و هم حرکت شتابان انقلاب اسلامی که سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح کرده، پیش خواهد برد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اظهار کرد: خدا را بابت نعمت انقلاب، افتخار خدمت و سربازی در آن و به وجود ارتشی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به آن می‌بالد شاکریم. وحدت و انسجام نیروهای مسلح همیشه مورد توجه بود، اما هیچ زمانی این انسجام در نیروهای مسلح به این میزان نبوده است و این نتیجه همدلی و نقش‌آفرینی نهادها و سازمان‌های فکری و فرهنگی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، گفت: اعلام می‌کنیم که مجموعه سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه آمادگی دارد در هر صحنه و هر آنچه که بتواند در خدمت ارتش و سازمان عقیدتی سیاسی آجا باشد و خدمتگزاری به ارتش را افتخار و سربازی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌دانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسد محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه و هیأت همراه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: ظاهر این دیدارها صله‌ و تعامل سازمانی است اما باطن آن نشان‌دهنده همدلی و انسجام بین دو سازمان قدرتمند نظامی است که این خود یکی از مطالبات فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری از سازمان‌های نیروهای مسلح بوده و مهم است که انجسام ارتش و سپاه به صورت عملی نمایش داده شود.
وی با اشاره به لزوم هم‌افزایی بیشتر نهادهای فرهنگی در نیروهای مسلح، گفت: سپاه و ارتش رفیق یکدیگر هستند و نه رقیب یکدیگر و یکی از جلوه‌های بارز این رفاقت که باعث شادی دوستان و یأس دشمنان می‌شود، همین دیدارهای دو و چندجانبه است.

در پایان این دیدار بر نشست‌های مشترک معاونت‌های تخصصی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید شد.
در این دیدار حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینگی ولی‌فقیه در سپاه، امیر سرتیپ اکرمی‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و دیگر مسئولان حضور داشتند.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا