آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

حادثه؛ سقوط کارگران به چاه ۱۸ متری در درکه

حادثه؛ سقوط کارگران به چاه ۱۸ متری در درکه

مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی از حادثه ریزش دیواره یک چاه در محله درکه و مصدومیت یک کارگر خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۹:۱۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه چاه در خیابان مفیدی جاده درکه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: بلافاصله گروه نجات شماره ۱۶ مستقر در ایستگاه ۶۴ ولنجک به همراه دستگاه هیدرولیک و اکسیژن رسان که مخصوص حوادث داخل چاه است به محل اعزام می‌شوند.

ملکی اظهار کرد: پس از رسیدن آتش نشانان مشاهده می‌کنند در یک ساختمان مسکونی و در طبقه منهای یک؛ یک حلقه چاه ۱۷ الی ۱۸ متری وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: متأسفانه دو کارگر با تابعیت افغان مشغول کار در این چاه بودند که طبق مشاهدات دیواره یکی از چاه‌های اطراف به دلیل نامشخصی ریزش کرده و مقدار زیادی آب و محتویاتش به داخل این چاه ریخته بود.

وی بیان کرد: یک نفر از کارگران سریعاً خود را از چاه خارج کرده اما کارگر دیگر در انتهای چاه در وضعیت بسیار خطرناکی قرار داشت.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان ایمن سازی را انجام داده؛ وارد چاه شده و پس از مدتی توانستند فرد گرفتار شده را خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: فرد مورد نظر پس از خروج از چاه توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شد و در ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه عملیات به پایان رسید.

وی تاکید کرد: یکی از نکات مهم در حفر چاه رعایت فاصله با چاه‌های مجاور و وضعیت خاک محل است و نباید از کارگران ساده برای حفر چاه استفاده کنیم که به خود و دیگران آسیب نرسانند.

۴۷۲۳۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا