آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

جوجیتسو قهرمانی جهان| پنجمی 3 نماینده ایران در روز چهارم/ اهدای لوح یادبود فدراسیون جهانی به رستمیان

در چهارمین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، سه نماینده کشورمان در آستانه کسب مدال به مقام پنجم رسیدند.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی از صبح امروز (سه‌شنبه – 10 آبان ماه) با برگزاری رقابت‌های کاتا و فایت زیر 18 سال در ابوظبی امارات پیگیری شد و نمایندگان کشورمان نتایجی به شرح زیر کسب کردند:

در رقابت‌های کاتای نمایشی، تیم محمد افسری جدیدی و امیرحسین احمدی ترکی‌پور در رقابت با تیم‌های ایتالیا، اتریش، تایلند، اسپانیا، چین تایپه، رومانی و ویتنام در جایگاه پنجم قرار گرفت. در این بخش از مسابقات چین تایپه به مقام قهرمانی رسید، اتریش دوم شد و تیم‌های اسپانیا و تایلند نیز مشترکاً سوم شدند.

همچنین در رقابت‌های استایل فایل زیر 18 سال ابوالفضل نوروزی و رسام احمدی نمایندگان کشورمان در اوزان خود به مقام پنجم رسیدند.

جوجیتسو قهرمانی جهان| رستمیان نخستین مدال ایران را کسب کرد

در رقابت‌های وزن 55- کیلوگرم نیز ابوالفضل نوروزی پس از دو پیروزی مقابل حریفانی از یونان و ویتنام و با قبول شکست مقابل حریفانی از تایلند و فرانسه به مقام پنجم بسنده کرد. رسام احمدی هم در وزن 81+ کیلوگرم پس از پیروزی بر نماینده آمریکا و دو شکست مقابل مجارستان و آلمان به مقام پنجم بسنده کرد.

براساس این گزارش و در حاشیه مسابقات امروز، جو تام فورد دبیرکل فدراسیون جهانی جوجیتسو با محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیستو ایران دیدار و لوح یادبود مسابقات را به وی اهدا کرد. در این دیدار صحبت‌هایی نیز درباره همکاری ایران با فدراسیون جهانی مطرح شد.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان از روز شنبه – 7 آبان ماه با حضور 1700 ورزشکار از 75 کشور جهان در ابوظبی امارات آغاز شد و روز جمعه 13 آبان ماه به پایان می‌رسد.

شورای برون‌مرزی دستورالعمل معاونت قهرمانی وزارت ورزش را وِتو کرد؟/ جوجیتسو و دو مسابقه قهرمانی جهان!

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا