آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

تکذیب کشتار سگ ها در ورامین؛ ماجرای پوست های تلنبار شده در ورامین چیست؟

مجید درویشی ، در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تلنبار شدن پوست سگ در نزدیکی ورامین اظهار داشت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.

وی با اشاره به پیگیری سریع در بررسی موضوع توسط فرمانداری ورامین افزود: این موضوع از دقایق اولیه انتشار فیلم، به‌صورت میدانی توسط نمایندگان فرمانداری، رئیس حوزه قضایی بخش جواد آباد و کارشناسان مربوطه در شبکه دامپزشکی و سازمان پسماند مورد بررسی قرار گرفته که براساس مستندات موجود مشخص شد پوست‌های مذکور مربوط به پوست گوسفند و متعلق به یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی چرمشهر بوده است که به‌صورت غیر اصولی در آن محل رها شده است.

فرماندار ورامین در ادامه گفت: پس از کارشناسی موضوع و محرز شدن کذب بودن این موضوع، پوست گوسفندان جمع آوری شد و فرد انتشاردهنده فیلم به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی مورد تعقیب مقام محترم قضایی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: موضوع سلامت غذایی و امنیت روانی جامعه و مردم شهرستان ورامین خط قرمز مسئولین و در اولویت است لذا نباید این امنیت با انتشار هر فیلم دروغ و بی‌پایه و اساسی مورد خدشه قرار گیرد و قاطعانه با خاطیان در فضای مجازی که با اهداف خاص با انتشار اخبار کذب با احساسات و عواطف عمومی بازی خواهند کرد به‌شدت برخورد خواهد شد.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از وجود پوست سگ، کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان کاملاً کذب است و فرد خاطی انتشار دهنده فیلم شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • نرخ‌ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تهران تغییر کرد/ اجرای نرخ جدید از اردیبهشت

35271

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا