آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

توصیه یک چهره اصولگرا به دولت برای هم افزایی با سایر قوا

به انتشار از سایت معرفت نیوز

توصیه یک چهره اصولگرا به دولت برای هم افزایی با سایر قوا

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیرکل حزب سبز درباره میزان رضایت مردم از دولت توضیحاتی ارائه داد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز درباره میزان رضایت مردم از دولت توضیح داد: عوامل مهمی در رضایت مردم نسبت به عملکرد دولت سیزدهم در این ۳ ماه وجود دارد. اول اینکه دولت سیزدهم حرف مردم را می‌زند و قصد دارد مشکلات و مسائل اقتصادی را از نزدیک حل کند و نهایت تلاش خود را به کار ببند.

وی ادامه داد:نکته دوم توجه دولت به مطالبات مردم است که باعث شده رضایتمندی مردم از دولت افزایش یابد و مردم می بینند دولت عزم و اراده خود را جهت حل مشکلات به کار بسته است،البته مردم همیشه از دولت توقع دارند که جهت حل مشکلات آنان تلاش کند و توجهی جدی داشته باشد.

کنعانی مقدم درباره واکسیناسیون گسترده در دولت سیزدهم نیز گفت: یکی از موفقیت‌های دولت بحث مقابله با پاندمی کرونا است و دولت توانست در زمان کوتاهی واکسیناسیون عمومی جهت مقابله با همه گیری کرونا را انجام دهد و درنهایت از شدت تلفات و مبتلایانی که درموج‌های قبلی شاهدش بودیم کاسته شود و این موضوع بسیار موضوع مهمی است چراکه کشور درمسیر بازگشت به شرایط عادی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عواملی که در مشکلات اقتصادی مطرح است حل معضل تورم، گرانی و کاهش ارزش پول ملی، بیکاری و مسائل بانکی است که اگر دولت بتواند این موارد را حل کند فتح‌الفتوحی را در جنگ اقتصادی بدست آورده است.

توصیه یک چهره اصولگرا به دولت برای هم افزایی با سایر قوا

دبیرکل حزب سبز درباره اینکه اگر دولت به وعده ای خود عمل نکند نیز گفت: بنده از روزهای ابتدایی نیز گفتم که دولت آقای رئیسی دولتی بدون بازگشت است و هیچ چاره‌ای نیست جز اینکه همه دست به دست هم داده تا دولت در حل مشکلات موفق شود و کشور به ساحل آرامش برسد، در غیر این صورت اگر اعتماد مردم نسبت به دولت و حاکمیت تضعیف شود، نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا جایی برای حضور در بین مردم نخواهند داشت.

وی در پایان و درباره هماهنگی بین قوای سه گانه بیان کرد: قاعده این است که همه قوا همیشه با هم همکاری کنند و جهت حل مشکلات مردم تلاش نمایند، البته ما بحث تفکیک قوا را در قانون اساسی داریم و هرکدام مسئولیت‌های خود را دارند؛ یک دست شدن ۳ قوه به این معنی نیست که مشکلات یکدیگر را به گردن قوه دیگر بیندازند و یا جهت رفع مشکلات تلاش نکنند، بلکه اتحاد و وحدت اگر در ایجاد هم افزایی باشد مطلوب است و اگر ۳ قوه به مطالبات مردم توجه نکنند این بسیار خطرناک است.

۲۳۲۱۹

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه های معتبر داخلی جمع اوری شده اند و معرفت نیوز در قبال انها هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا