رپورتاژ

تور دبی با پیشنهادهای شگفت انگیز معراج گشت

آیا می خواهید تمام نقاط برجسته دبی را به راحتی و به سرعت در یک روز ببینید؟ سپس یک تور یک روزه تور ارزان دبی معراج گشت شده یک راه حل ایده آل است. یک تور یک روزه سازماندهی شده در دبی برای کسانی ایده آل است که برای مدت کوتاهی در دبی هستند و هنوز هم می خواهند تمام مناظر محبوب دبی را ببینند. به عنوان مثال، اگر در دبی توقفی دارید، از ابوظبی یک سفر یک روزه به دبی می‌کنید، یا در حال سفر دریایی در منطقه هستید و فقط برای یک روز در دبی هستید، یک تور شهری ساده‌ترین راه برای دیدن نقاط برجسته است. دبی در مدت زمان کوتاهی برای دیدن.

با یک تور سازماندهی شده در دبی، لازم نیست در مورد وسایل حمل و نقل عمومی، بلیط یا مکان ها از قبل در مورد چیزی تحقیق کنید. شما صبح در ساعت توافق شده در محل اقامت یا جلوی هتل خود گزارش می دهید و همه چیز برای شما آماده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در اتوبوس بنشینید و از دیدنی های دبی لذت ببرید.

تور دبی

پیشنهادات تور شهر در دبی

ده ها تور دبی در اینترنت ارائه می شود، به طوری که گاهی اوقات نمی توانید جنگل را برای درختان ببینید. بنابراین سایت معراج گشت آسمان بهترین تورهای شهر دبی را در زیر برای شما فهرست کرده ایم تا بتوانید بهترین تور شهر را به وضوح و سریع انتخاب کنید.

تور دبی با راهنما تور 5 ساعته دبی

با این تور 5 ساعته دبی همراه با یک راهنمای فارسی زبان از طریق دبی حرکت خواهید کرد. این تور با بازدید از هتل باشکوه آتلانتیس The Palm در نوک جزیره پالم جمیرا آغاز می شود . در اینجا از آکواریوم سفیر لاگون نیز دیدن خواهید کرد (بلیت در قیمت تور لحاظ شده است). پس از جزیره نخل، تور به سمت مارینا دبی ادامه می‌یابد، جایی که می‌توانید با قایق از طریق مارینا دبی سفر کنید و صدها آسمان‌خراشی را که در اینجا قرار دارند تحسین کنید.

تور دبی ارزان

پس از مارینا دبی، تور به سمت سوق مدینات و هتل برج العرب ادامه می یابد و سپس از طریق ساحل جمیرا و مسجد جمیرا به مرکز قدیمی دبی می روید که در آنجا از بازار طلا دیدن خواهید کرد. این تور با بازدید از دبی مال به پایان می رسد، جایی که می توانید برج خلیفه غول پیکر را تحسین کنید.

هزینه تور

این تور پنج ساعته دبی برای بزرگسالان (12 سال به بالا) مراجعه به سایت معراج گشت و برای کودکان بین 4 تا 11 سال با مشاورین معراج گشت تماس بگیرید . این تور را می توان مستقیماً به صورت آنلاین از طریق وب سایت معراج گشت رزرو کرد.

این تور شامل حمل و نقل در هتل شما در دبی، تور یک روزه دبی، آب در طول تور، سفر دریایی 30 دقیقه ای از طریق مارینا دبی و بلیط آکواریوم های تالاب سفیر در هتل آتلانتیس می باشد.

برج العرب در دبی تور 4 ساعته دبی

این تور چهار ساعته گشت و گذار در دبی شما را از تمام نقاط برجسته شهر می برد. تور را با توقفی کوتاه در نهر دبی، مرکز قدیمی دبی آغاز خواهید کرد. در اینجا می‌توانید قایق‌های رنگارنگ و تاکسی‌های آبی شلوغ و همچنین قایق‌های تفریحی و قایق‌های تندرو در افق نیلگون را ببینید.

سپس تور به سمت منطقه تاریخی البستکیه، قلعه الفهیدی، بازار ادویه و بازار طلا ادامه می یابد. بعد از مرکز شهر قدیمی نوبت به دبی مدرن با بازدید از مارینا دبی، مسجد زیبای جمیرا و هتل برج العرب می رسد. البته بازدید از بزرگترین مرکز خرید جهان و بلندترین ساختمان جهان را نیز نباید از دست داد.

تور دبی سیتی – تور دبی گشت و گذار

تور قدیمی و مدرن با راهنما با بازدید از مسجد آبی

در این تور گشت و گذار 4 ساعته دبی ، بهترین‌های دبی قدیم و جدید را کاوش کنید . در طول این تور از برخی از زیباترین جاذبه های شهر از جمله هتل آتلانتیس پالم، سوک مدینات جمیرا، مسجد آبی و نهر دبی با بازار طلا و ادویه دیدن خواهید کرد. مسجد آبی که با نام مسجد الفاروق عمر بن الخطاب نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین مساجد در کل دبی است و در طول این تور شما این شانس را خواهید داشت که از نزدیک این مسجد خاص را تحسین کنید.

تور دبی

این تور شامل و تحویل در هتل شما در دبی، تور یک روزه دبی با اتوبوس یا ماشین، ورود به جاذبه ها، تور دبی کریک با ابرا و راهنمای فارسی زبان می باشد.

برج خلیفه در دبی

تور دبی با راهنما با ورودی برج خلیفه

با این تور دبی را کاوش خواهید کرد و از دبی مدرن، از جمله آسمان خراش های درخشان، جزایر مصنوعی و هتل ها و استراحتگاه های مجلل دیدن خواهید کرد. این تور شما را در امتداد جاده شیخ زاید با ده ها آسمان خراش، از کنار هتل آتلانتیس نخل می برد و در طول بازدید خود از عرشه رصد در برج خلیفه، این شانس را خواهید داشت که از هوا دبی را تحسین کنید.

اما این تور شما را به برخی از مراکز خرید از جمله دبی مال و سوق البهار، مسجد زیبای جمیرا و هتل مجلل برج العرب می برد. در کانال آب دبی شما یک سفر 20 دقیقه ای با قایق از طریق مارینا انجام می دهید و از صدها آسمان خراش که در اطراف آب ساخته شده اند عبور می کنید.

این تور شامل تحویل و تحویل در هتل شما در دبی، تور یک روزه دبی با اتوبوس و راهنمای فارسی زبان، ورود به آکواریوم Lost Chambers در هتل آتلانتیس و ورودی At The Top در برج است.

پرواز هواپیمای دریایی بر فراز دبی

شهر طلایی – تور نیم روزه شهر دبی

بهترین مکان‌های تاریخی و معماری مدرن دبی را در این تور چهار ساعته گشت و گذار در دبی با اتوبوس یا وسیله نقلیه شخصی مجهز به تهویه مطبوع لوکس کشف کنید.

با همراهی یک راهنمای مجرب فارسی زبان، از برج العرب، مسجد جمیرا، منطقه تاریخی البستکیه، موزه دبی و قلعه الفهیدی بازدید خواهید کرد. شما همچنین با یک ابرا سنتی، یک تاکسی آبی که برای چندین دهه برای انتقال مردم از یک طرف به طرف دیگر استفاده می‌شود، بر فراز نهر دبی سفر خواهید کرد. همچنین از بازار ادویه و بازار طلا دیدن خواهید کرد.

این تور شامل تحویل و تحویل در هتل شما در دبی، تور یک روزه دبی با مربی و راهنمای فارسی زبان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا