رپورتاژ

تور دبی با معراج گشت آسمان

اگر به دنبال یک سفر با تفریحات لاکچری و اقامت در هتل های مجلل هستین بدون شک دبی می تواند تمام نیازهای شما در این مورد را برطرف کند و مناسب برای هر نوع سلیقه ای باشد. شهر دبی در کشور امارات با بهره گیری از بهترین تکنولوژی ها سعی در ایجاد جاذبه های تفریحی بی نظیری برای مسافران نموده است. اگر به دنبال بررسی شرایط تور دبی می باشید حتما از سایت معراج گشت آسمان دیدن نمایید.

برج خلیفه دبی

خرید و قیمت تور دبی

در طول سال افراد زیادی اقدام به خرید تور دبی و مسافرت به این شهر توریستی می کنند. نکته ای که باید بدانید قیمت های تورهای مسافرتی به مقصد دبی بسیار متنوع می باشند که بستگی زیادی به محل اقامت شما دارد. اگه به دنبال مسافرت و گرفتن تور لحظه آخری سفر به دبی با قیمت و کیفیت مناسب می باشید پیشنهاد میکنیم به سایت معراج گشت آسمان ( mgairan.com ) مراجعه کنید.

دبی کجاست

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای امارات در قاره آسیا می باشد. فاصله این شهر تا ایران زیاد نمی باشد و هر کشور در حاشیه خلیج فارس قرار دارند به همین دلیل بسیاری از گردشگران دبی را ایرانی ها تشکیل می دهند. کشور امارات در بخش شرقی جهان عرب و در میان دو کشور عمان و عربستان سعودی قرار گرفته است. همچنین بد نیست بدانید دبی لقب یکی از پیشرفته ترین کشورهای خاورمیانه را یدک می کشد.

جاذبه های تفریحی و گردشگری دبی

قطعا و بدون شک شهر دبی یکی از تفریحی ترین مناطق آسیا می باشد که در کنار اماکن تفریحی دارای یک سری جاذبه های گردشگری تاریخی نیز می باشد که مناسب برای هر سلیقه است. اگر شما نیز تصمیم به یک سفر هیجان انگیر و لذت بخش به یکی از بهترین شهرهای امارات را گرفته اید بی درنگ به معراج گشت آسمان مراجعه کنید تا از تورهای دبی موجود در این سایت نهایت استفاده را بکنید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به برخی از جاذبه های تفریحی گردشگری دبی اشاره کنیم باید از برج های معروف دبی به نام های خلیفه و العرب ،مرکز شیخ محمد یک مرکز اسلامی ،نهر زیبا دبی ،مرکز خرید و تفریح معروف دبی مال ،مسجد جمیرا ،موزه های مختلف و معروفی چون موزه دبی و موزه لوور ،خانه شیخ سعید المکتوم ،بهترین نمایش ها و همایش های فرهنگی در اپرای دبی ،منطقه هنری السرکال ،آب نماهای چشم نماز دبی ،تور سافاری معروف و محبوب دبی ،پارک آبی آتلانتیس ،پالم جمیرا ،آی ام جی ،تفریح هیجان انگیز در اسکای دایو دبی ،آکواریوم لاست چمبرز به همراه کلی جاذبه دیگر در کنار سواحلی بی نظیر و پارک های دبی نام برد.

آب و هوای شهر دبی

بررسی آب و هوا یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از سفر انجام دهید و باید بدانید که شرایط جوی شهر و کشور مورد نظر شما در فصول مختلف تاثیر زیادی در تور مسافرتی شما خواد داشت. سفر به شهر دبی نیز در طول فصل های مختلف دارای ویژگی های گوناگونی است که بستگی به سلیقه شما دارد. به هر حال اگر تصمیم به سفر در هر موقع از سال را گرفتید حتما به بخش تورهای دبی سایت معراج گشت آسمان سر بزنید و از قیمت های مختلف آن دیدن کنید.

فصل بهار

همانطور که میدانید این فصل یکی از بهترین موقع ها برای مسافرت به مناطق سرسبز و کوهستانی می باشد اما باید بدانید که دبی یک شهر گرمسیر و بیابانی است اما سفر در بهار به این شهر فوق العاده لذت بخش خواهد بود زیرا شما شاهد هوای مطلوبی هستید و میتوانید قسمت های ساحلی دبی نهایت استفاده را کرده و اقدام به ورزش های آبی نمایید.

فصل تابستان

تابستان یک فصل بسیار گرم در دبی است ولی امکانات بی نظیر این شهر سبب جلب رضایت مسافران در این فصل از سال نیز شده است و باید بدانید که قیمت بلیط های دبی نیز معمولا در این زمان مناسب تر می باشد. در تابستان فعالیت مراکز تفریحی از بعد ازظهر شروع شده و تا پاسی از شب ادامه دارد ولی در کل باید بدانید که هوا در این فصل در دبی بسیار گرم است.

فصل پاییز

خیلی ها مسافرت در فصل پاییز را به فصل های دیگر ترجیح می دهند آن هم به خاطر آب و هوای مناسب مناطق گرمسیر مثل دبی می باشد. باید بدانید که هوای دبی در این فصل هوا تا حدی گرم و مرطوب بوده که مناسب برای یک سفر تفریحی می باشد.

فصل زمستان

زمستان نیر دارای طرفداران خاص خودش می باشد که برای خیلی ها سفر در این فصل فوق العاده است. هوای شهر دبی در زمستان در نوع استوایی همراه با بارش های پراکنده می باشد و با توجه به خنک بودن هوای دبی یکی از بهترین مواقع برای خرید تور و سفر به دبی می باشد.

راهنمای سفر به دبی

برای سفر به دبی شما نیاز به اطلاعات خیلی خاص و پیچیده ای ندارید فقط باید در خرید تور خود نهایت دقت را داشته باشید که ما پیشنهاد میکنیم حتما از سایت معراج گشت آسمان دیدن فرمایید. به طور کلی اطلاعاتی که شما باید قبل از سفر به دبی بدانید میتوانیم به درهم واحد پول این کشور ، زبان مردم که عربی است ، شماره پلیس (901) ، شماره آمبولانس (998) ، شماره آتش‌ نشانی (997) و اختلاف نیم ساعته این شهر با تهران اشاره کنیم. همچنین دبی دارای هتل های مجلل و لوکس می باشد که یکی از بهترین نقاط دنیا از نظر محل اقامت است از مهم ترین هتل های دبی می توان به هتل جمیرا ، هتل آرمانی و هتل آتلانتیس اشاره کرد.

تور دریایی سفر به دبی چگونه است

بهترین راه یک سفر امن و راحت به دبی از طریق پرواز با هواپیما می باشد که بسیار ساده تر از روش های دیگر است. اما یک روش ارزان دیگر نیز وجود دارد که از طریق دریا با کشتی صورت میگیرد که در کنار قیمت مناسب سختی های یک سفر دریایی را نیز دارا می باشد. این سفر معمولا از از بندر عباس و بندر لنگه تا جمیرا روزانه هر روز صبح انجام می شود. البته مسافرت از طریق دریا با همه افراد سازگاری ندارد و برخی هنگام این نوع از سفر دچار مشکلاتی می شوند که بهتر است از هواپیما استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا