آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

تنیس دیویس کاپ| ثبت دومین پیروزی در کارنامه تیم ایران

تیم ملی تنیس ایران به دومین پیروزی‌اش در رقابت‌های دیویس کاپ دست یافت.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین مسابقه تیم ملی تنیس ایران در رقابت‌های گروه 4 آسیا و‌ اقانوسیه صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد و‌ نمایندگان‌ کشورمان مقابل یمن به برتری 3 بر صفر رسیدند.

در نخستین مسابقه بخش انفرادی علی یزدانی با نتیجه مقابل حسین نوراز به برتری 2 بر صفر دست یافت. در دومین دیدار بخش انفرادی امیر حسین بادی با حلیل سلام مسابقه داد و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

در بخش دونفره نیز تیم‌ ایران با ترکیب امیر حسین بادی و‌ علی یزدانی و با نتیجه 2 بر صفر موفق شد از سد تیم یمن عبور کرد تا این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم‌ ایران به پایان برسد.

تیم ملی کشورمان پیش از این با نتیجه 3 بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی دست یافته بود و با تکرار این نتیجه مقابل یمن، فردا به مصاف کامبوج‌می‌رود.

مسابقات گروه 4 آسیا و‌اقیانوسیه از 26 مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار می‌شود و 3 تیم به گروه 3 آسیا و‌اقیانوسیه صعود می‌کنند.

اکبر طاهری به عنوان سرمربی، فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست، تیم ایران را با ترکیب حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می‌کنند.

صفی: اسپانسری ندارم و از من حمایتی نمی‌شود/ امیدوارم با حضور در گرنداسلم راه برای سایر تنیسورها باز شود

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا