رپورتاژ

تعمیر وسایل کوچک خانه

با دانش نسبت به اینکه چرا لوازم کوچک منزل خود را تعمیر میکنیم که منابع مالی ما برای عوض کردن دوره ای وسایل معیوب تمام شدنیست پس ایده خوبی نیست که با قیمت های بالای لوازم خانگی با کیفیت خود را به جای تعمیرات تعویض کنیم. پس باید یاد بگیریم که چگونه لوازم منزل کوچک خود را شما تعمیر کنین یا یک متخصص برای تعمیرات از تعمیرگاه لوازم خانگی درخواست کنید .
به عبارت دیگر، هنگامی که در لوازم خانگی کوچک خود دچار خرابی می شوید، چه راه حل هایی برای شما وجود دارد؟ برای افراد ماجراجوتر و افرادی که این کار را انجام می دهند، ارزان ترین راه حل این است که خودتان آن را تعمیر کنید.

اما نداشتن تخصص به عنوان یک تعمیرکار می تواند برخی افراد را منصرف کند. با این حال، اغلب آن قدر ها هم پیچیده نیست. هنوز هم لازم است که به خوبی مجهز باشیم و مفاهیمی از مکانیک، برق و برخی از مفاهیم جریان های هیدرولیک بدانیم.

همچنین می توانید به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید. سپس با تعمیرکارانی آشنا خواهید شد که توسط برندهایی معتبر آموزش دیده اند که از عیب یابی دستگاه شما را انجام دهند و خدمات پس از فروش را برای شما ارائه دهند.

راهی برای کمک به شما برای تعمیرات لوازم خرد منزل

 

شما می‌خواهید تعمیر لوازم خانگی کوچک خراب خود را خودتان انجام دهید، تعمیر24  به شما توصیه‌ها و نشانه‌هایی برای انجام تعمیر در برخی شرایط می دهد می توانید با ورود به سایت تعمیر 24 ایراد مورد نظر را سرچ کنید و مشکل را خودتان برطرف کنید.

راه اول در عیب یابی لوازم خرد منزل داشتن ابزار است

 

ابزار: با توجه لوازم خانگی ای که دارید نیاز به ابزارهای لازم برای باز کردن و عیب یابی خواهید داشت.

  1. ابزارهایی مانند پیچ ​​گوشتی در انواع 2 سو 4 سو و ستاره ای حتم لازم می شوند
  2. مواد مصرفی مانند سمباده، وارنیش، سیم، چسب آب بندی، کاتر هم شاید به شما کمک کنند
  3. ابزارهای اندازه گیری مانند فشارسنج، مولتی متر، گیج خلاء، دماسنج بسته به نوع لوازم خانگی شما مورد نیاز خواهد بود.

 

برای تعمیرات لوازم خرد منزل باید دانش کافی داشته باشید.

بسته به پیچیدگی تعمیری که باید انجام شود، برای انجام عیب یابی خود باید دانش فنی قوی داشته باشید. در سایت تعمیر 24 برخی از مفاهیم اولیه مانند نحوه آزمایش جریان الکتریکی را توضیح می دهیم. از سوی دیگر، نحوه انجام خواندن دستگاه مولتی متر را توضیح نمی دهیم زیرا مجوزهای الکتریکی برای این کار ضروری است و فردی که این مجوزها را دارد، مهارت های لازم برای انجام این آزمایش ها را بدون توضیح از طرف ما دارد.

برای هر یک از خانواده‌های اصلی دستگاه، توضیحاتی در مورد خرابی‌های مکرر ارائه می‌دهیم.

انجام تعمیرات لوازم خرد منزل

آیا ابزار لازم برای انجام تعمیر را خودتان ندارید؟ شما مدرک الکتریکی برای آزمایش قطعاتی که برق دارد را ندارید؟ آیا می خواهید دستگاه خود را به خدمات پس از فروش بفرستید؟ مرکز خدمات مورد تایید برند ما (مرکزی مجاز به انجام تعمیرات دستگاه های تحت گارانتی و خارج از گارانتی) واقع در تهران، راه گشای خرابی لوازم خانگی کوچک شما خواهد بود.

چرا کارگاه ما را برای تعمیر لوازم خانگی کوچک خود انتخاب کنید؟

– یک تیم فنی آموزش دیده توسط برندها: برندها به طور منظم جلسات آموزشی را برای آموزش تکنسین ها در تعمیر دستگاه های جدید برگزار می کنند. بهترین شیوه ها و ابزارهای اندازه گیری جدید در آنجا وجود دارند.

– تیمی با تاییدیه های فنی حرفه ای: هر سال تکنسین های ما اعتبارنامه های خود را توسط سازمان فنی حرفه ای ارتقا می دهند.

– کارگاهی مجهز به کلیه ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی کوچک: کارگاهی داریم که استانداردهای ایمنی (قانون کار) را رعایت می کند با ایستگاه های کاری مجهز به تشک های حفاظتی الکتریکی، قطع کننده مدار ایمنی، میز کار با اتصال به زمین، … ابزار اندازه گیری خاص مانند به عنوان مولتی متر، دماسنج پالسی، تست اشعه ، مانومتر و … را دارا خواهد بود.

– دسترسی به نقشه الکتریکی برندها: نمودار فنی، یادداشت های اطلاعاتی، دستورالعمل ها، هشدارها و غیره.

– یک فرآیند تعمیر برای خدمات پس از فروش کارآمد و موثر: فرآیند تعمیر از دست زدن به دستگاه توسط تکنسین خدمات، از طریق تشخیص و تعویض قطعات تا تست های عملکرد مناسب، استاندارد شده است.

– لجستیک کارآمد: ذخیره‌سازی خودکار، ارتباط مستقیم با برند (بدون واسطه).

– رویکردی با کیفیت با بازخورد اطلاعات ماهانه با مارک های اصلی لوازم خانگی: در پایان ماه، ما جزئیات مارک تمام مداخلات تحت پوشش گارانتی سازند را ارسال می کنیم.

مرکز خدمات مجاز تعمیر 24

ما با برندهای اصلی (یا تولیدکنندگان اصلی) لوازم خانگی کوچک قرارداد خدمات پس از فروش داریم، در زیر لیست برندهایی که ما تحت گارانتی و خارج از گارانتی تعمیرات لوازم خانگی آنها را تعمیر می کنیم آمده است:

گروه بوش و زیمنس و آریستون

گروه دلونگی و فلر و مدیا

گروه الکترولوکس و زانوسی و آاگ

گروه سامسونگ و دوو و ال جی

برای برندهای فوق می توانید با مدل دستگاه خود برای تعمیر (خدمات پس از فروش)، لوازم یدکی، لوازم جانبی یا غیره با ما تماس بگیرید. باید بدانید که برخی از دستگاه های به اصطلاح کم ارزش فاقد قطعات یدکی برای خدمات پس از فروش هستند و این دستگاه ها جزو محصولات غیرقابل تعمیر طبقه بندی می شوند

برای دستگاه های رده بالاتر، برندها قطعات یدکی را برای دوره ای از 5 تا 20 سال یا بیشتر پس از تاریخ راه اندازی اولین دستگاه در محدوده مذکور ارائه می دهند. بنابراین مدت زمان نگهداری قطعات با توجه به برند و مدل دستگاه متفاوت است. در نتیجه دستگاه های رده بالاتر برای مدت زمان طولانی تری قابل تعمیر خواهند بود.

 

تامین قطعات یدکی

بیش از 20000 قطعه یدکی خاص برای لوازم خانگی کوچک خود را در سایت ما بیابید. به لطف ساختار درختی اختصاصی، سایت ما به شما این امکان را می دهد که از برند دستگاه خود و با توجه به خانواده محصول (جاروبرقی، غذاساز، سرخ کن، اسپرسو و …) نوع دستگاه را انتخاب کرده و قطعات یدکی و لوازم جانبی مطابق با مرجع محصول دستگاه شما را تامین می کنیم.

 

برای هر صفحه محصول، قطعه یدکی پیشنهادی را با توضیحاتی در مورد مفید بودن قطعه یدکی یا لوازم جانبی، نقش آن در دستگاه، اطلاعات ایمنی و پیوند با سایر قطعات مرتبط ارائه می دهیم. نشانه هایی از رنگ، اندازه، بسته بندی پیدا خواهید کرد.

تامین قطعات چای ساز

اگر می خواهید تعمیر چای ساز در تهران را به وسیله خودتان انجام دهید می توانید لوازم آن را در سایت تعمیر24 تامین کنید اما اگر می خواهید تعمیر چای ساز را در نمایندگی انجام دهید می توانید چایی ساز برقی خود را به تعمیرگاه ما بیاورید یا در خواست ارسال تکنسین از مجموعه ما برای تعمیر چای ساز بدهید.

تامین قطعات اتو پرس

شما می توانید قطعاتی مثل دسته، المنت، ترموستات و … را برای تعمیرات اتو پرس در شهر خود از مرکز تعمیر24 تهیه کنید یا اگر در تهران حضور دارید برای تعمیر اتو پرس به نمایندگی یا یکی از شعب ما مراجعه کنید. شما می توانید ثبت درخواست تعمیرات اتو پرس خود را به صورت آنلاین در تعمیر24 ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا