آخرین اخبار روز استان های ایران

تا آخر شب تمامی جایگاه‌های سوخت قزوین وارد مدار می‌شوند

تا آخر شب تمامی جایگاه‌های سوخت قزوین وارد مدار می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مردم نگران نباشند،تا آخر وقت امشب تمامی جایگاههای سوخت وارد مدار می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار عنوان کرد: این اختلال در سامانه جایگاه‌های عرضه سوخت به واسطه ایرادها و اشکالات فنی به وجود آمده و مشکل موقتی است و به زودی رفع خواهد شد.

حبیبی گفت: بعد از این مشکل با اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، جایگاه های سوخت به صورت نقدی و مکانیکی یا دستی وارد مدار شد و بنزین در حال حاضر با نرخ آزاد عرضه می گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: همه جایگاههای سوخت به اندازه کافی بنزین دارند و هیچ گونه کمبود بنزین نداریم، همچنین جایگاه های سی ان جی فعال هستند و به هیچ وجه مشکل فنی ندارند.

حبیبی تصریح کرد:سهمیه سوخت یارانه‌ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ می باشد و همچنین شایعات افزایش قیمت سوخت به هیچ وجه صحت ندارد.

حبیبی در ادامه گفت: تا الان ۵۰ درصد جایگاه های سوخت استان وارد مدار شده اند و مابقی تا آخر وقت امشب وارد مدار خواهند شد و ان شاءالله ظرف حداکثر ۴۸ ساعت این مشکل فنی به طور کامل رفع خواهد شد و جایگاه های سوخت بنزین به روال عادی سرویس‌ دهی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: از شهروندان استان خواهشمندیم به هیچ وجه برای سوختگیری عجله نکنند و نگرانی نداشته باشند و از ایجاد صف های طولانی پرهیز کنند.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا