آخرین اخبار روز استان های ایران

تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر پوشش حداکثری واکسیناسیون کارکنان ادارات

تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر پوشش حداکثری واکسیناسیون کارکنان ادارات

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جلسه کمیته دانشگاهی مقابله با کرونا بر پوشش حداکثری واکسیناسیون کارکنان ادارات تاکید نمود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، دکتر ارسلان خالدی فر گفت: با توجه به سفر دو روز گذشته به تهران و دیدار با مقامات عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به لطف خداوند، رایزنی های خوبی برای حل برخی از مشکلات حوه بهداشت و درمان انجام شد.
وی افزود: همچنین از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در همایشی که بمنظور تشریح دست آوردها و تجلیل از دست اندرکاران این طرح برگزار شد تجلیل بعمل آمد.
وی تصریح کرد: کسب موفقیت دانشگاه در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نتیجه تلاش های بی وقفه و شبانه روزی همه روسا، مدیران و پرسنل خدوم این مجموعه، بویژه معاونت، مدیران ، کارشناسان و کارکنان حوزه بهداشت است.
دکتر خالدی فر با توجه به بررسی چالش های دانشگاه در امر مدیریت اپیدمی کووید ۱۹ یادآور شد، تمامی جلسات با هدف احصا مشکلات، ارائه راهکار و پیشگیری از حاد شدن مشکلات برگزار می شود.
وی با توجه به ارائه گزارش درصد پوشش واکسیناسیون کارکنان ادارات بر انجام مکاتبات از سوی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری با ادارات جهت تذکر به پرسنلی که تاکنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند و اجرای دستورالعمل ابلاغی در خصوص برخورد با این پرسنل، پس از بازه زمانی کوتاه تاکید نمود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: باید به گونه ای حرکت کرد که از ورود به پیک ششم بیماری کرونا پیشگیری شود.
دکتر خالدی فر در پایان با توجه به ترغیب و تشویق گروه های هدف برای تکمیل واکسیناسیون کووید ۱۹ بر اولویت قرار دادن تامین واکسن مورد نیاز در دانشگاه تاکید نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا