آخرین اخبار روز استان های ایران

تاکید بر ارائه خدمات ۲۲ گانه غیر حضوری

تاکید بر ارائه خدمات ۲۲ گانه غیر حضوری

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به این استان بر ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکتهای آب و فاضلاب به صورت غیر حضوری تاکید نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس مسعود خشایی در جلسه شورای معاونین شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکتهای آب و فاضلاب نظیر درخواست خرید انشعاب ، تغییر نام مشترکین و . . . به صورت غیر حضوری علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان تسریع در انجام کار را نیز شامل می شود.

مهندس خشایی اصلاح شبکه های آب برای جلوگیری از هدر رفت آب – تاکید بر جمع آوری قبوض کاغذی – غیر حضوری شدن قرائت کنتورهای آب مشترکین – پیگیری تکمیل ظرفیت های بخش فاضلاب و تعویض کنتورهای خراب را از جمله دیگر مواردی عنوان نمود که پرداختن به آنها می تواند ارائه خدمات بهتر را امکان پذیر نماید.

در ابتدای این جلسه دکتر محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به مهمانان با ارائه گزارشی از پشت سر گذاشتن تابستانی سخت با کمترین تنش آبی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه دومین استان کم بارش کشور بودیم توانستیم با کمک همکاران و همراهی مردم بهترین عملکرد را در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاها ارائه دهیم و شهرهایی همچون سفید دشت و روستاهایی مانند امام قیس که همه ساله با مشکل تامین آب روبرو بودند با تمهیداتی امسال تابستان را بدون تنش آبی بگذرانند.

دکتر محمدی با اشاره به برداشت زیاد آب از منابع زیر زمینی در این استان گفت: متوسط آبدهی چاههای چهارمحال و بختیاری به ۷ لیتر بر ثانیه رسیده است که این میزان آبدهی از آبدهی چاه های استانهای کم آب کشور به مراتب کم تر است.

نامبرده از ارتقائ نرم افزار مشترکین نیز در یک ماه آینده جهت تسهیل دسترسی مشترکین و دفاتر خدماتی طرف قرارداد خبر داد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا