رپورتاژ

تابلو چلنیوم مغازه چه مدل هایی دارد و کدام متریال و طرح مناسب مغازه من است؟

تابلو مغازه چه مدل هایی دارد و کدام متریال و طرح مناسب مغازه من است؟

امروزه یکی از مهم ترین قسمت هایی که برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود باید به آن توجه کنید تابلو چلنیوم مغازه است. پنل های جلوی مغازه یا مغازه که بیشتر از چلنیوم ساخته شده اند، یکی از اولین چیزهایی است که مخاطب می بیند.

حال اگر این تابلو زیبا و جذاب باشد مشتری را به ورود به مغازه و خرید ترغیب می کند اما اگر تابلوی جلوی مغازه یا فروشگاه غیر جذاب باشد مشتری به راحتی از مقابل آن رد می شود و به سایر رقبا، پس مراقب باشید. در انتخاب انواع تابلو مغازه بسیار مهم است و به صاحبان مشاغل توصیه می شود.

در ابتدا بیلبوردهایی که برای معرفی فروشگاه ها استفاده می شد، به سادگی طراحی و نصب می شدند، اما با پیشرفت صنعت بیلبورد، انواع بیلبورد به بازار عرضه شد و مورد استفاده قرار گرفت.

تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای جلو مغازه ها با طرح ها و متریال های مختلفی ساخته می شوند که تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای انتخاب بهترین تابلو مغازه ابتدا باید با انواع تابلو نئون پلاستیک و ویژگی های هر یک از آنها آشنا شوید تا بتوانید از بین آنها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در انتخاب تابلو مغازه نیز باید به سلیقه و بودجه خود توجه کنید.

انواع تابلوهای جلو مغازه چیست؟

برای ساخت پانل ها از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، ترمووود، پلاستیک فشرده، کامپوزیت، تیتانیوم، پلاستیک نئون، فولاد و … استفاده می شود. برخی از جنس ها مقاومت خوبی دارند. اما برخی از گونه های دیگر مقاومت کمتری از خود نشان می دهند. به عنوان مثال تخته های تیتانیوم و تخته های فولادی بسیار بادوام هستند و به راحتی نمی شکنند.

قیمت تابلوهای مغازه چنده؟

تابلوهای دارای نمای فلکس یا تابلوهای بنر ارزان ترین تابلوها هستند. تخته های کامپوزیت، تخته های پلاستیکی و انواع تخته چلنیوم از جمله تابلوهایی هستند که قیمت متوسطی دارند.

اما تابلوهایی مانند پانل چوب ترمووود، پنل ال ای دی تمام رنگی، پانل لاس وگاس، پانل تیتانیوم، پانل استیل، پانل خلاء و تابلو با حروف رنگی از گران ترین تابلوها هستند.

برخی مغازه ها و فروشگاه ها معمولاً بیلبوردهای گران قیمتی مانند لاس وگاس یا ترمووود می سازند. فروشگاه های معمولی بهتر است از علامت مناسب بودن قیمت استفاده کنند.

کدام پنل مشتریان بیشتری دارد؟

برای انتخاب تابلوی مغازه باید به سلیقه مخاطبان و مشتریان آن کسب و کار توجه کرد. اگر مشتریان فروشگاه شما افراد مسن منطقی هستند، بهتر است از تابلوهای ساده مانند تابلوهای چلنیوم ساده یا تابلوهای نقاشی با نماهای ترمووود استفاده کنید.

انواع تابلو مغازه از نظر کاربرد متفاوت است، علاوه بر این قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. تابلوی ساده چلنیوم هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی در حد متوسط ​​است و برای سازمان های دولتی یا فروشگاه های زنجیره ای انتخاب خوبی خواهد بود.

اگر به تابلوهای تبلیغاتی کافه ها و رستوران ها دقت کنید، متوجه می شوید که آنها هیجان انگیز و جوان پسند طراحی شده اند.

تابلوی ورودی مغازه را با توجه به ابعاد و موقعیت فروشگاه انتخاب کنید

برای انتخاب نمای ورودی باید به ابعاد ورودی فروشگاه توجه کرد. اگر ورودی مغازه بزرگ باشد می توان از تابلوهای بزرگ مانند تابلوهای سه بعدی و تابلوهای حروف استفاده کرد.

برای مغازه های کوچک و متوسط ​​می توان از تابلوهایی مانند برد فلکسی و انواع تابلوهای ال ای دی استفاده کرد.

انتخاب تابلوی کوچک برای مغازه بزرگ یا انتخاب تابلوی بزرگ برای مغازه کوچک مناسب نیست و اصلا توصیه نمی شود. بهتر است برای حفظ زیبایی و ظاهر فیزیکی محیط به دنبال تابلویی با ابعاد مناسب باشید.

بهترین تابلوی ورودی مغازه چه ویژگی هایی دارد؟

واقعیت این است که همه مدل های بیلبورد به نوبه خود جذاب هستند و می توانند به خوبی کسب و کار شما را معرفی کنند. برای انتخاب تابلوی ورودی مغازه باید به سلیقه، نوع حروف برجسته و بودجه خود توجه کنید.

به طور کلی تخته های چلنیوم یکی از بهترین تابلوها هستند، زیرا هم زیبا هستند و هم هزینه زیادی برای تهیه آن ها وجود ندارد.

انتخاب تابلو چلنیوم به عنوان تابلوی جلو مغازه یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی است. تابلوهای چلنیوم مدل های مختلفی دارند و هر کدام از این مدل ها هزینه خاصی دارند.

در این مطلب با انواع تابلو مغازه آشنا می شوید. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که ساخت بیلبورد مورد نظر خود را به مجموعه ای حرفه ای و متخصص بسپارید تا بتوانند به بهترین شکل و با بهترین متریال بیلبورد مورد نظر شما را بسازند.

اگر صاحب کسب و کار هستید یکی از مهم ترین قسمت هایی که برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود باید به آن توجه کنید تابلوی مغازه جدید است.

تابلو مغازه هویت یک کسب و کار فیزیکی و فروشگاهی را نشان می دهد که می توان آن را به بهترین شکل طراحی و نصب کرد و در نتیجه بسیار کاربردی است و یا به بدترین شکل طراحی و نصب می شود و سود و گاهی ضرر هم ندارد!

یکی از نکاتی که در ساخت تابلو مغازه باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از لوگو و عبارات تبلیغاتی متناسب با کسب و کار شما باشد تا مشتری را برای ورود به مغازه ترغیب کند.

اگر سردر مغازه یا فروشگاه شما چندان برای مشتریان جذاب نیست به راحتی رقابت را برای جذب مشتری به سایر رقبا رها کرده اید، پس در انتخاب انواع تابلو مغازه دقت کنید و طراحی تابلو مغازه مناسب کسب و کار شما پیشنهاد می شود. بودن.

سوالات مهم تابلو مغازه های شیک و لوکس

در نهایت، اگر کسب و کار فیزیکی دارید و صاحب یک مغازه یا یک فروشگاه فیزیکی هستید، نمی توانید از داشتن تابلوی مغازه شیک اجتناب کنید.

تابلوی مغازه لوکس به شما کمک می کند تا همه را بشناسید و بدون فریاد زدن خود و کسب و کارتان را به خاطر بسپارید.

اما یکی از بزرگترین مزایای یک تابلوی استیل شیک این است که به شما کمک می کند در کسب و کار خود برند شوید. با طراحی یک تابلوی لوکس جدید و زیبا در آن ها تابلوی شما را با نام شما به یاد خواهند آورد.

در این قسمت به چند سوال مهم در رابطه با طراحی، ساخت و نصب تابلو مغازه پاسخ داده ایم. اگر سوالی دارید می توانید در انتهای همین برگه سوالات خود را مطرح کنید تا در این صفحه در کمترین زمان پاسخگوی آنها باشیم.

درب ورودی مغازه استیل می باشد

این تابلوها یکی از باکیفیت ترین و بادوام ترین تابلوهایی هستند که از قدیم الایام به عنوان سردر مغازه ها مورد استفاده قرار می گرفتند. پانل های فولادی ضد زنگ طرفداران زیادی دارند. با این حال، در آب و هوای با رطوبت بالا، اگر فولاد بی کیفیت باشد، ممکن است مشکلاتی مانند زنگ زدگی و سایش رخ دهد. به طور کلی نسبت به سایر مواد حساس مانند چوب با این اقلیم ها سازگاری بیشتری دارد و می توان آن را در رنگ های متنوع و با طرح های زیبا تولید کرد.

پنل سر فلکسی در مغازه

صفحه فلکسی یا پانل فلکسی، با ترکیبات آهن تشکیل شده است که فریم این پنل است. چاپ فلکسوگرافی و مهتابی روی تابلو انجام می شود و می توان طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی روی آن انجام داد.

کیفیت رنگ های استفاده شده کیفیت چاپ و طرح های متنوع آن بسیار مهم است و باعث تغییر قیمت در آنها می شود. امروزه تابلوهای فلکسی به دلیل کیفیت بالا، جلوه های بصری خیره کننده و تنوع طرح و رنگ بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا