رپورتاژ

بیش از 30 نکته، ابزار و مثال برای خرید بک لینک برای سئو

خرید بک لینک سئو و لینک سازی

شما می توانید به روش های مختلفی به خرید بک لینک فکر کنید. من دوست دارم آن را خسته کننده، دردناک و امتحان صبر بنامم.

رقابت هم لازم است. آیا کسب و کار شما بدون دریافت یک لینک جدید در سال آینده یا حتی پنج سال آینده می تواند دوام بیاورد؟ مطمئن. آیا برند شما سرنخ، فروش و افزایش سود را از دست خواهد داد؟ شاید

خرید بک لینک نیز با نتایج رتبه بندی جستجوی وب سایت شما همراه است. موتورهای جستجو لینک های خارجی به سایت شما را ردیابی می کنند. هر یک از یک منبع قابل اعتماد اعتبار سایت شما را تقویت می کند.

چگونه متوجه می شوید که سایت ها قابل اعتماد هستند؟ همه چیز به اختیار برمی گردد. چندین ابزار اندازه وب سایت ها را افزایش داده و به آنها امتیاز می دهند. Moz به وب‌سایت‌ها امتیاز اعتبار دامنه بین یک تا 100 می‌دهد. پیوندهای ورودی کلید این امتیاز هستند. به عنوان مثال، موسسه بازاریابی محتوا 77 است. HubSpot 92 است. Ferro، یک شرکت پوشش، 49 است.

اعتبار دامنه سایت شما نیز مهم است. اعداد بالاتر به سایت شما فرصت بهتری برای بهبود رتبه بندی و پشت سر گذاشتن برخی دیگر از شرکت ها در عرصه های رتبه بندی جستجو می دهد

لینک سازی غیرفعال در مقابل فعال

می‌توانید مسیر «آسان» را طی کنید و محتوای استثنایی تولید کنید که به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا لینک‌ها را جذب کند، حتی اگر آنها را درخواست نکنید.

همه ویدیوهای قابل توجه، مطالعات، مقالات سفید، پست‌های وبلاگ، ابزارهای تعاملی (مانند ماشین حساب)، و اینفوگرافیک‌ها همچنین می‌توانند از طریق ترافیک مستقیم، بازدیدکنندگان طبیعی موتور جستجو، فشارهای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر، پیوندها را جذب کنند. شما هرگز مجبور نیستید که مستقیماً بنویسید.

اما در حقیقت، یک استراتژی موفق لینک‌سازی نیاز به اقدام عمدی دارد. در اینجا چند نکته، ابزار و یادآوری وجود دارد که به شما در استخراج طلا معروف به پیوندهای خارجی کمک می کند. اگرچه ممکن است بن بست هایی پیدا کنید، اما به اکتشافات پیروزمندانه ای نیز دست خواهید یافت.

1. از ابزارهای لینک سازی استفاده کنید

این ابزارهای لینک‌سازی به شما کمک می‌کنند منابع پیوند بالقوه را پیدا کنید، مرتب کنید و مدیریت کنید، از جمله تحقیقات تأثیرگذار و رقبا. برای هر لینک، در مورد امتیازات اعتبار و اعتماد تحت تأثیر نوع، کیفیت و تعداد بک لینک ها بیاموزید. حتی ممکن است متوجه شوید که در افزودن لینک های برجسته در بین وب سایت های شرکت خود شکست خورده اید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

سمروش

ابزار متداول بک لینک
اهرفس
تحلیلگر URL انبوه
با شکوه
Moz PRO
اونتولو
لینکودی
لینک جستجوگر

به Link Prospector برای شناسایی بازاریابان وب سایتی که ممکن است محتوای شما را دوست داشته باشند و بک لینک اضافه کنند، امتحان کنید. سپس به این منابع و منابع دیگر نگاه کنید:

روزنامه‌نگاران و رسانه‌های خبری که در داستان‌های خود پیوندهایی را لحاظ می‌کنند
وبلاگ نویسان و نویسندگان دیگر
وب سایت هایی که محصولات و خدمات را بررسی می کنند (در جایگاه شما)
دایرکتوری ها
انجمن های تجاری

@MikeOnlineCoach از طریق @CMIContent @semrush می‌گوید، ابزار Link Prospector بازاریابان را که ممکن است محتوای شما را دوست داشته باشند و بک لینک اضافه کنند، شناسایی می‌کند. #خرید بک لینک #سئو
برای توییت کلیک کنید

با تحقیق در مورد رقبا، می توانید انواع منابع لینک ممکن را پیدا کنید. من آنها را پیوندهای “من هم” می نامم. برای یافتن دایرکتوری‌ها، وبلاگ‌ها، خبرنامه‌ها، رسانه‌ها و سایر وب‌سایت‌هایی که ممکن است برای پیوند دادن به سایت شما باز باشند، در داده‌ها جستجو کنید. واضح است که بسیاری از فرصت های پیوند مبتنی بر روابطی است که رسانه ها ایجاد کرده اند. اما معمولاً می‌توانید برخی از جواهرات را پیدا کنید و با همان ناشران تماس بگیرید .

برخی از ابزارها، از جمله Ahrefs و Moz، دارای ویژگی های خاصی هستند تا در زمان تحقیق شما صرفه جویی کنند. با گزینه هایی به نام Link Intersect، آنها به شما اجازه می دهند وب سایت خود را با دیگران مقایسه کنید تا ببینید آن سایت ها چه لینک هایی دارند که سایت شما ندارد. در اینجا یک مثال از Moz آورده شده است (FedEx یک بک لینک دارد که DHL فاقد آن است):

2. اینفلوئنسرها و اطلاعات تماس آنها را پیدا کنید

چندین سرویس می توانند به شما در یافتن اینفلوئنسرهای مرتبط و حمایت از تلاش های ارتباطی شما کمک کنند. در اینجا چند مورد از محبوب ترین آنها وجود دارد:

شکارچی
NinjaOutreach
گروه بالا
BuzzStream
Pitchbox

محتوای مرتبط دستچین شده: طرحی دریافت کنید: چگونه از اینفلوئنسر مارکتینگ نهایت استفاده را ببرید
3. روابط با اینفلوئنسرها را تقویت کنید

همچنین می توانید با افرادی که ممکن است مدافع محتوای شما شوند تماس بگیرید. اما در مورد انجام برخی پرورش دادن از طرف خود چه می شود؟ بله، این یک تاکتیک طولانی مدت است، اما می تواند نتیجه دهد. اگر از افراد با نفوذ در صنعت خود حمایت کنید ، آنها احتمالاً به محتوای شما پیوند خواهند داد. با تبلیغ و اظهار نظر در مورد محتوای آنها شروع کنید.
محتوای مرتبط دستچین شده: به دنبال تأثیرگذاران صنعت هستید؟ چگونه یک برند B2B خودش را ساخت
4. خرید وب سایت و دامنه (اما مراقب باشید)

اگر وب‌سایت مناسب (با محتوا) یا نام دامنه‌ای که قبلاً به محتوا مرتبط بود را به دست آورید، می‌توانید بک لینک‌ها را به ارث ببرید. اما قبل از اینکه وب‌سایت‌ها و/یا نام‌های دامنه را به وب‌سایت‌ها و/یا نام‌های دامنه خود نشان دهید، آن بک لینک‌ها را اندازه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که آنها مشروع به نظر می رسند (به امتیازات اعتبار، تعداد پیوندها و غیره نگاه کنید)
@MikeOnlineCoach از طریق @CMIContent @semrush می گوید، به دست آوردن و تغییر مسیر یک سایت با #محتوای با کیفیت یا یک نام دامنه خوب می تواند به رتبه بندی شما و احتمالاً اعتبار دامنه شما کمک کند. #سئو
برای توییت کلیک کنید

وقتی وب‌سایت خریداری‌شده را به وب‌سایت خود هدایت می‌کنید، ممکن است بهره کامل از اختیارات سایت هدایت‌شده محقق نشود. گوگل چیزی را تضمین نمی کند. به عنوان مثال، اگر امتیاز اعتبار سایت اصلی شما 60 و امتیاز وب سایت دیگر 70 باشد، سایت اصلی لزوما به 70 نخواهد رفت.

روی رتبه بندی خود ضربه بزنید. من مواردی را دیده‌ام که اعتبار یک وب‌سایت برای هفته‌ها بهبود نمی‌یابد، اما رتبه‌بندی آن به سرعت بهبود می‌یابد، به خصوص زمانی که ناشر بسیاری از محتوای وب‌سایت قدیمی را اضافه می‌کند. به عبارت دیگر، گوگل می‌داند که شما به محتوا یک خانه جدید و فوق‌العاده داده‌اید و زمانی که 301 تغییر مسیر ایجاد می‌کنید که اساساً می‌گویند، «بله، من مالک رسمی محتوا هستم»، شروع به احترام به سایت خود می‌کند.
تبلیغات

نحوه ایجاد محتوای سئو دوستانه (چک لیست نهایی 2021)

چگونه می توانید محتوای جذاب و سئو پسند را از ابتدا ایجاد کنید؟ ما 12 مرحله کلیدی را برای بهینه سازی نسخه شما برای کاربران و موتورهای جستجو شناسایی کرده ایم. از این راهنما برای ترسیم کل فرآیند استفاده کنید – از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا بهینه سازی کپی و ممیزی محتوا. چک لیست رایگان نوشتن SEO خود را دانلود کنید .
5. از ناشران بخواهید پس از خرید و تغییر مسیر یک دامنه، بک لینک های خود را به روز کنند

پیوند تغییر مسیر 301 بازدیدکنندگان را از صفحه وب قدیمی به وب سایت شما هدایت می کند. به عنوان مثال، یک مجله مصرف کننده در یک راهنمای هدیه به یک تولید کننده اسباب بازی مرتبط است. شما دامنه سازنده اسباب بازی را می خرید و سایت را تغییر مسیر می دهید. اکنون، هر کسی که بر روی آن لینک کلیک کند، در وب سایت شما قرار می گیرد.

آیا باید به زحمت از مجله بخواهید به وب سایت شما پیوند دهد؟ کاملا. به نظر من، لینک مستقیم قدرتمندتر است. اگر سایت خریداری شده شما هزاران بک لینک دارد، با ناشران با بالاترین امتیاز معتبر تماس بگیرید.
6. ایجاد نظرسنجی و مطالعات

برای نظرات آنها در مورد بهترین شیوه ها، روندها و پیش بینی های صنعت، روی مدیران نظرسنجی و مدیران ارشد ضربه بزنید. یک صفحه فرود با خلاصه اجرایی ایجاد کنید. در برابر فشار برای دروازه‌سازی آن داده‌های کلیدی برای به دست آوردن سرنخ‌های جدید مقاومت کنید. چرا؟ محتوایی که نیاز به ثبت نام دارد احتمالاً پیوندهای کمتری دریافت می کند.
در مقابل فشار وارد کردن #محتوای خود مقاومت کنید. @MikeOnlineCoach از طریق @CMIContent @semrush می‌گوید، ممکن است پیوندهای کمتری دریافت کنید. #سئو
برای توییت کلیک کنید

همچنین می‌توانید مطالعه را به چندین صفحه در وب‌سایت خود تقسیم کنید تا ارزش سئوی بیشتری به دست آورید. ارجاع و پیوند به گزارش کامل PDF در هر صفحه. موتورهای جستجو را از نمایه سازی PDF مسدود کنید تا روی خزیدن هر یک از صفحات تمرکز کنند.
محتوای مرتبط دستچین شده: نتایج بهتری از تحقیقات اصلی خود می خواهید؟ بهبود تجربه نظرسنجی
7. راهنماها، کتاب‌های الکترونیکی و گزارش‌های چگونگی ارائه کنید

محتوای آموزشی همیشه لینک های زیادی را جذب نمی کند. بستگی به موضوع و کیفیت محتوای شما دارد. به عنوان مثال، یک پست در مورد نحوه انتخاب یک شرکت متالورژی ممکن است بازاریاب ها را وادار نکند که عشق پیوند را به آنها نشان دهند. اما اگر بپرسی، امیدی هست.

برخی از شرکت‌ها محتوایی مانند این گزارش را از Dialpad: Leveraging Contact Center Analytics در نظر گرفته‌اند.

دیگران حتی بدون درخواست آدرس ایمیل، مشاوره های زیادی ارائه می دهند. برایان دین از Backlinko یکی از استادان است. Copywriting او : راهنمای قطعی یک مثال بارز است:

موسسه بازاریابی محتوا به طور معمول راهنماهای رایگانی مانند نحوه اندازه گیری بازاریابی محتوا: راهنمای ضروری (به روز شده) ارائه می دهد .

8. طبیعی باشید

بهترین شرط شما برای ایجاد پیوند این است که مسیر طبیعی را طی کنید و به وب سایت های بی شماری اجازه دهید به دلیل محتوای عالی شما به وب سایت شما پیوند بزنند. اگرچه آنها همیشه مکان های پرمخاطبی نخواهند بود، اما موتورهای جستجو برای منابع متنوع و راه های متنوعی که پیوند می دهند ارزش قائل می شوند (انکر تکست متفاوت خواهد بود).

مقاله Northwell Health با بچه‌های خود درباره کرونا صحبت می‌کند، توجه (و پیوند) را در مقاله کمک به کودکان مبتلا به اضطراب در همه‌گیری نیویورک تایمز جلب کرد.

9. از موسسات خیریه حمایت کنید

حمایت از علل و ابتکارات می تواند راهی آسان برای ایجاد پیوند باشد. اگر سایت‌ها به صنعت شما مرتبط نباشند، ممکن است ارزش آن را زیر سوال ببرید. اما موتورهای جستجو به تعداد و کیفیت لینک‌ها نگاه می‌کنند، نه تنها به ارتباط.

در مقاله‌ای در مورد خدمات مراقبت از حقوق مردان Raising Men ، TODAY به بریگز و استراتن پیوندی را برای قدردانی از حمایت آنها از هدف خوب ارائه داد:

خرده فروش برلینگتون به عنوان حامی اصلی انجمن لوسمی و لنفوم پیوندی به دست آورد .

10. انتشار اخبار

سال ها پیش، وقتی شرکت ها اخبار منتشر شده را با بک لینک بارگذاری کردند، موتورهای جستجو اخم کردند . اما این بدان معنا نیست که انتشارات خبری ارزشی ندارند. آنها هنوز هم برای اطلاع رسانی درباره آخرین تحقیقات یا محصولات شما ارزشمند هستند.

یک سرویس انتشار اخبار ممکن است شامل برچسب عدم دنبال کردن باشد، به این معنی که وب سایت شما از اعتبار سایت منتشر کننده بهره نمی برد. با این حال، همچنان ترافیک خواهید داشت. و چه کسی می داند؟ دیگران ممکن است این خبر را ببینند و مستقیماً به وب سایت شما پیوند دهند.
11. گواهینامه بنویسید

اگر محصول یا خدماتی را برای کسب و کار خود خریداری می کنید، در صورت ارائه بک لینک به مشتریان، از وب سایت های فروشندگان تمجید کنید.
12. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما برخی از شرکت ها در رسانه های اجتماعی کوتاهی می کنند زیرا به اندازه کافی تلاش نمی کنند. در توییتر ، می‌توانید چندین بار محتوای خوب – یا بخش‌هایی از آن را تبلیغ کنید. زمانی که محتوای ناشران دیگر را به اشتراک می گذارید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنید، خیلی بیشتر از آن چیزی نیست که توجه خود را به محتوای خود جلب کنید. درباره آخرین ویدیو یا تحقیق خود توییت کنید. مشابه اخبار منتشر شده، شما آگاهی ایجاد می کنید و احتمالاً می توانید یک پیوند کسب کنید.
محتوای مرتبط دستچین شده: طرح محتوای رسانه های اجتماعی: چگونه کنترل را در دست بگیریم
13. چیزهای مفید خلق کنید

ابزارهای آنلاین، منابع خاص صنعت را توسعه دهید. آنها می توانند از ماشین حساب خاک شرکت Gardener’s Supply تا Target متغیر باشند که به بازدیدکنندگان امکان می دهد مبلمان خانه خود را ببینند:

محتوای مرتبط دستچین شده: چرا اکنون زمان محتوای تعاملی است [نمونه] 14. وبلاگ نویسی مهمان را در نظر بگیرید

اگر چیزی اصلی برای یک نشریه آنلاین بنویسید همچنان کار می کند. شما می توانید لینک وب سایت خود را در مقاله و بیو خود دریافت کنید. وبلاگ نویسی مهمان CMI را بررسی کنید : راهنمای گام به گام .
15. رهبری شرکت را درگیر کنید

رهبرانی را در شرکت خود که دارای نام شناسایی هستند شناسایی کنید. وقتی به عنوان سخنرانان کنفرانس در لیست قرار می گیرند یا به عنوان مشارکت کنندگان معمولی در مجلات و وبلاگ های آنلاین معرفی می شوند، می توانید انواع پیوندها را دریافت کنید. فهرستی از مخاطبین و ارتباطات کلیدی آنها تهیه کنید تا مطمئن شوید که آنها نیز آگاه هستند.
16. وب سایت های دارای پسوند دامنه .edu را تحقیق کنید

در طول سال‌ها، بازاریابان پیشنهاد کرده‌اند که پیوندهای دامنه‌هایی با افزونه‌های edu ارزش بیشتری دارند. شاید به دلیل شرایط واجد شرایط بودن باشد (نام دامنه .edu برای همه در دسترس نیست). حتی اگر موتورهای جستجو آنها را متفاوت نگاه نکنند، اغلب به دلیل سن و قدرتشان ارزش هدف قرار دادن دارند. به دنبال صفحات تک تک دانشکده، مدرسه یا برنامه باشید که به شرکت ها و منابع پیوند دارند.
@MikeOnlineCoach از طریق @CMIContent @semrush می‌گوید، بازاریابان پیشنهاد کرده‌اند که پیوندهای روی دامنه‌های دارای افزونه edu ارزش بیشتری دارند. #خرید بک لینک
برای توییت کلیک کنید
17. به گروه های تجاری بپیوندید

چه یک اتاق محلی باشد یا یک انجمن ملی، می توانید پیوندهایی به کسب و کار خود دریافت کنید.
18. در جوامع محلی فعال باشید

از کلیساها گرفته تا سازمان های مدنی، شما فرصت های زیادی برای حمایت از افراد و مکان هایی دارید که ممکن است به وب سایت شما پیوند داشته باشند.
19. لینک ها را از طریق ایمیل تبلیغ کنید

بله، شما می خواهید افراد ایمیل را باز کرده و روی پیوندها کلیک کنند. اما اگر محتوا را دوست داشته باشند، ممکن است آن را برجسته کرده و در وب سایت خود به آن لینک دهند.
20. به دنبال دایرکتوری های کلی صنعت و طاقچه باشید

این دایرکتوری ها را با نگاه کردن به امتیاز اعتبار آنها ارزیابی کنید و ببینید آیا آنها دارای رقبا هستند یا خیر. به تعداد لیست ها توجه کنید. برای مثال، سازندگان ممکن است بخواهند فهرست IQS را از جستجوی سریع صنعتی در نظر بگیرند:

دایرکتوری محبوب DMOZ اخیرا بسته شده است، اما می توانید از نسخه ایستا برای تحقیق در مورد بک لینک های بالقوه استفاده کنید. نکات عالی را از 21 فهرست وب که هنوز هم ارزش دارند، دریافت کنید.
21. طعمه ایگو را شامل شود

می توانید در محتوای خود از یک یا چند متخصص نام ببرید و آن را به صورت اجتماعی تبلیغ کنید. آیا فقط به این دلیل که شما به بینش های آنها اشاره کرده اید به محتوای شما پیوند می دهند؟ شاید. اما اگر رابطه ای ندارید، حتی اگر با آن برخورد کنند یا مستقیماً با آنها تماس بگیرید، ممکن است پیوند ندهند.
22. جمع بندی های تخصصی تهیه کنید

اگر از متخصصان بخواهید در مقاله ای مشارکت کنند، مانند ارائه ابزار مورد علاقه یا بهترین روش، شانس رابطه شما افزایش می یابد.
محتوای مرتبط دستچین شده: فراتر از طعمه خود بروید و جمع بندی هایی ایجاد کنید که طنین انداز شوند
23. یک پرسش و پاسخ منتشر کنید

ممکن است با یک متخصص صنعت مصاحبه ای ترتیب دهید و دیدگاه های او را در مورد یک موضوع کلیدی درج کنید. شاید کارشناس به شما لینک دهد، زیرا شما به ایده‌های آن‌ها احترام گذاشتید و برای توسعه یک قطعه وقت گذاشتید.
24. ادعای لینک های خراب

لینک های خراب را در وب سایت ها جستجو کنید و با صاحبان و مدیران وب سایت تماس بگیرید تا آنها را مطلع کنند. محتوای خود را به عنوان جایگزین ارائه دهید. یک راهنمای ساده (اما کامل) برای ساخت لینک شکسته نکات متعددی در مورد این تاکتیک ارائه می دهد.
25. لینک های ورودی بیشتری از منابع موجود دریافت کنید

کدام سایت‌ها به سایت شما پیوند دارند که ممکن است مایل باشند پیوندی را در صفحه دیگری قرار دهند؟ داشتن چندین لینک از یک منبع هرگز ضرری ندارد. شما فقط نمی خواهید با گرفتن تعداد زیادی لینک از یک وب سایت، موتورهای جستجو را “بازی” کنید. به عبارت دیگر، در فوتر آنها به دنبال بک لینک نباشید.
26. نام محصول و برند را پیدا کنید

محصولات و برند خود را جستجو کنید. ممکن است وب سایت هایی را بیابید که از شرکت شما نام می برند و ممکن است برای پیوند دادن به وب سایت شما باز باشند. بسیاری به عنوان یک موضوع سیاستی این کار را نخواهند کرد، اما برخی ممکن است.
27. مراقب پیوندهای خود ساخته باشید

من نمی گویم لینک های خود ساخته یا غیر ویرایشی بی فایده هستند. ممکن است ارزش آنها محدود باشد و به عنوان هرزنامه (به عنوان مثال، نظرات وبلاگ و نمایه های انجمن) مشاهده شوند. شما باید محتاط باشید و از افراط کردن خودداری کنید.
28. از خدماتی استفاده کنید که برای خبرنگاران جذاب باشد

با HARO ، روزنامه نگاران داستان هایی را که روی آنها کار می کنند به اشتراک می گذارند. کارشناسان صنعت پیشنهاد می کنند که منبع باشند. این یکی از راه های کسب بک لینک در هنگام انتشار داستان است. برخی از رسانه های شرکت کننده از اعتبار بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند. یک وب سایت مشابه JustReachOut است .
29. در مورد پیوندهای “nofollow” ذهن باز داشته باشید

در سال 2005، گوگل تگ کد منبع “nofollow” را برای مبارزه با تاکتیک های اسپم معرفی کرد که برخی از بازاریابان برای فاکتورهای رتبه بندی بازی ها استفاده می کردند (مانند افزودن هزاران لینک بک لینک در نظرات انجمن).

وجود تگ‌های nofollow به گوگل می‌گوید که به وب‌سایت مقصد اعتباری برای پیوند ندهید. ناشران با تشویق گوگل از ویژگی HTML “nofollow” با پیوندهای حامی و تبلیغ کننده استفاده می کنند. آن‌ها می‌دانند که ایمن کردن یک پیوند پولی به جای کسب درآمد طبیعی بسیار آسان است.

اما در سال 2019، گوگل با گفتن اینکه “nofollow” ممکن است تنها یک اشاره در نظر گرفته شود، سروصدا به پا کرد و ممکن است پیوند نادیده گرفته نشود. کدام پیوندهای “nofollow” مهم هستند و کدام یک راز باقی نمی مانند. هر پیوند “nofollow” می تواند یک راننده ترافیک باشد – نمایه رسانه های اجتماعی یا پیوندی از لوگوی شما که در وب سایت دیگری با سایر حامیان رویداد ظاهر می شود. Nofollow در مقابل پیوندهای فالو: همه چیزهایی که باید بدانید و درمان جدید Google در مورد پیوندهای Nofollow که وارد شده است، بینش بیشتری را ارائه می دهد.
30. پیوندهای ورودی خود را تمیز کنید

یکی از بدترین چیزها در مورد سئو این است که سایت شما حتی زمانی که شما مقصر نباشید جریمه می شود. متأسفانه، برخی از وب‌سایت‌های بی‌اعتبار، هرزنامه، نامربوط، فضای دیجیتالی هدر رفته ممکن است به سایت شما پیوند بزنند، حتی زمانی که شما پیوند را نمی‌خواهید.

می‌توانید با استفاده از کنسول جستجوی گوگل و ابزار وب‌مستر بینگ از ابزارهای رد کردن استفاده کنید – و به بهترین‌ها امیدوار باشید. اساساً به موتورهای جستجو اجازه می دهید بدانند که نمی خواهید با کدام وب سایت ها مرتبط شوید. همچنین از شما انتظار می رود که از وب سایت ها التماس کنید که پیوند دادن به سایت شما را متوقف کنند (اگر آنها گوش دهند). به سادگی اعتماد کنید که Google موافقت می کند که آنها پیوندهای وحشتناکی هستند و به درخواست شما برای نادیده گرفتن آنها احترام می گذارد.
برای خرید بک لینک به جلو فشار دهید

در پایان روز، محتوای خوب لینک ها را جذب می کند. اما میزان دید شما به تلاش های شما برای ایجاد لینک بستگی دارد. تجربه شما چیست؟ چه رویکردهایی برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند؟

لطفاً توجه داشته باشید: همه ابزارهای موجود در این مقاله توسط نویسنده شناسایی شده است، نه تیم CMI. به راحتی می توانید ابزارهای اضافی را در نظرات (از شرکت خود یا مواردی که استفاده کرده اید) اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا