رپورتاژ

بک لینک چیست؟ آپ بک لینک مرجع خرید بک لینک

به نقل از سایت خرید بک لینک آپ بک لینک، بک لینک، لینکی است که زمانی ایجاد می شود که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهد. به بک لینک ها «بک لینک» یا «لینک های ورودی» نیز گفته می شود. بک لینک ها برای سئو مهم هستند. برای خرید بک لینک به سایت آپ بک لینک مراجعه نمایید

ابزارها: بک لینک های خود را با Link Explorer بررسی کنید

بک لینک چیست؟

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

بک لینک ها به ویژه برای سئو ارزشمند هستند زیرا نشان دهنده یک “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر هستند.

در اصل، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که دیگران برای محتوای شما تضمین می کنند. اگر بسیاری از سایت‌ها به یک صفحه وب یا وب‌سایت مشابه پیوند داشته باشند، موتورهای جستجو می‌توانند استنباط کنند که محتوا ارزش لینک دادن را دارد و بنابراین ارزش ظاهر شدن در نتایج جستجو را دارد. بنابراین، به دست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه بندی سایت یا دیده شدن جستجو داشته باشد.

کسب درآمد و دادن بک لینک

کسب بک لینک جزء ضروری سئوی خارج از سایت است . فرآیند به دست آوردن این لینک ها به کسب لینک یا لینک بیلدینگ معروف است. خرید بک لینک از آپ بک لینک میتواند کمک شایانی برای صعود به نتایج بالای گوگل بکند

برخی از بک لینک ها ذاتا ارزشمندتر از بقیه هستند. بک لینک های دنبال شده از سایت های قابل اعتماد، محبوب و با اعتبار بالا به عنوان مطلوب ترین بک لینک ها برای کسب در نظر گرفته می شوند، در حالی که بک لینک های سایت های کم اعتبار و بالقوه هرزنامه معمولاً در انتهای دیگر طیف قرار دارند. اینکه آیا یک پیوند دنبال می شود یا نه (یعنی اینکه صاحب سایت به طور خاص به موتورهای جستجو دستور می دهد که ارزش لینک را پاس کنند یا نه) مطمئناً مرتبط است، اما ارزش بک لینک های نو فالو را کاملاً کاهش ندهید. حتی ذکر شدن در وب سایت های با کیفیت بالا می تواند به برند شما رونق بخشد.

همانطور که برخی از بک لینک هایی که کسب می کنید ارزش بیشتری نسبت به سایرین دارند، لینک هایی که به سایت های دیگر ایجاد می کنید نیز از نظر ارزش متفاوت هستند. هنگام لینک دادن به یک سایت خارجی، انتخاب‌هایی که در رابطه با صفحه‌ای که از آن لینک می‌دهید ( معتبر بودن صفحه ، محتوا، دسترسی به موتور جستجو، و غیره) متن لنگر مورد استفاده، چه اینکه لینک را دنبال کنید یا عدم دنبال کردن، انتخاب می‌کنید. و هر متا تگ دیگری که با صفحه بک لینک مرتبط است می تواند تأثیر زیادی بر ارزشی که شما ارائه می دهید داشته باشد.

تحقیق خرید بک لینک قوی رقابتی

کسب بک لینک می تواند زمان بر باشد. سایت‌های جدید یا آن‌هایی که ردپای کلمه کلیدی خود را گسترش می‌دهند ممکن است بدانند وقتی صحبت از لینک‌سازی به میان می‌آید، از کجا شروع کنند. اینجاست که تحقیقات بک لینک رقابتی وارد می شود: با بررسی نمایه بک لینک (مجموعه صفحات و دامنه های لینک شده به یک وب سایت) به رقیبی که در حال حاضر رتبه خوبی برای کلمات کلیدی هدف شما دارد، می توانید بینشی در مورد لینک بیلدینگ که ممکن است به آنها کمک کرده باشد به دست آورید. . یک ابزار بک لینک مانند Link Explorer می تواند به کشف این لینک ها کمک کند تا بتوانید آن دامنه ها را در کمپین های لینک بیلدینگ خود هدف قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا