رپورتاژ

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟

بااین‌حال، تا وقتی‌که در اجرای این استراتژی‌ها به بیراهه نروید و از روش‌های درست استفاده کنید می‌توانید برای تنوع بخشیدن به منابع بک‌لینک‌های خود از آن‌ها بهره بگیرید. به‌هرتقدیر، همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، همیشه بک لینک از منابع مختلف طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و احتمال جریمه شدن توسط گوگل را کمتر می‌کند. یکی از بهترین امتیازات وبلاگ نویسی به صورت مهمان، امکان به ثمر نشستن سریع آن به‌محض انتشار بک لینک است. گول تعداد بک لینک ها را نخورید، تعداد بالای بک لینک نشان دادن قوی بودن یک پکیج یا حرفه ای بودن آن نیست.

یعنی بدون بک لینک احتمالا نتونید سایتتون رو سئو کنید و احتمال بسیار پایینی داره که قادر باشید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خودتون رو به رتبه های برتر گوگل تجربه کنید.
البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید.

خرید بک لینک در تعداد بالا از نظر گوگل غیر قانونی بوده و همین موضوع باعث شده است تا ما به جای سرویس خرید بک لینک سرویس های بک لینک سازی در تعداد پایین ولی با کیفیت بسیار بالا اقدام نماییم.

وردپرس محبوبترین سایت ساز دنیاست که در ایران نیز بسیار پرکاربرد است. برخلاف تصور بسیاری از افراد وردپرس به خودی خود سئوی خوبی ندارد و استفاده از افزونه های متعدد و قالبهای سنگین گاه باعث بوجود آمدن مشکلات جدی در زمینه سئو میگردد. خوشبختانه یک سرویس ویژه سئو وردپرس دارد که در این سرویس تمام مشکلات سئوی داخلی سایت حل شده، معمولا سرعت سایت چند برابر شده و سایت از نظر ساختار و قالب سئو میگردد.

آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟

افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم.

در این بخش از صفحه بعضی از بک لینک های ایجاد شده برای پروژه های مختلف را در اختیار شما قرار میدهیم تا بعضی از بک لینک های ایجاد شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین را ببینید و با اطمینان خاطر بیشتر برای خرید بک لینک اقدام کنید. جهت دریافت بک لینک خود در قسمت کامنت ها، آدرس سایت + چند کلمه کلیدی + یک راه ارتباطی (تلفن یا ایمیل) خود را قرار دهید. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن ۳ با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید.

بک‌لینک‌های فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد انتقال می‌دهند. مهمتر از همه داشتن یک استراتژی برای پیشبرد پروژه می باشد از طرفی خودتان را جای کاربر بگذارید و ببینید واقعا صفحه و یا سایت شما ارزش بازدید و قابل اعتماد و سازگار با انواع نمایشگر ها به خصوص موبایل اینجا میباشد یا خیر! ؟ پس باید در گام اول اصول و چهارچوب قوانین سئو را رعایت کرده باشید… در زیر ویژگی های دو پکیح رپورتاژ آگهی ذکر شده است که بر اساس نوع سایت ها و ویژگی های هر پکیج قیمت گذاری و مرتب شده اند . به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود. به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است.

خرید بک لینک قوی، خرید بک لینک با کیفیت، خرید بک لینک دائمی

با ارائه سرویس های خرید بک لینک ارزان، این افتخار را دارد تا با کمترین هزینه، سرویس های فروش بک لینک را به کاربران گرامی ارائه نماید. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود.

اما در پاسخ به سوال شما، پیشنهاد می کنیم آدرس وب سایت تون رو به تیم پشتیبانی ارسال کنید تا بررسی های لازم انجام بشه و بتونیم تخمینی از روند رو خدمتتون ارائه بدیم و در صورت تمایل از سرویس های خرید بک لینک نشونت استفاده کنید. خرید بک لینک انبوه (به تعداد زیاد و در مدت زمان کم) به شکلی که در گذشته وجود داشته، در حال حاضر دیگه کارایی نداره. به عبارتی نباید برای سایت تون به طور مستقیم بک لینک انبوه خریداری کنید.
– درج بک لینک در دایرکتوری‌های محلی و تخصصی

به عنوان مثال یکی از فاکتورهای تعیین هزینه بک لینک ها را فعال بودن منابع و به روزرسانی های پی در پی آن ها مشخص می کند. با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید. پس از آنکه هر نوع از لینک سازی را اجرا می کنید یا اقدام به خرید بک لینک های مختلف می کنید، در مراحل بعدی لازم است آنها را به صورت چند لایه ای قدرتمندتر کنید. وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید.

اجرای این پکیج برای لایه اصلی وب سایت شما پیشنهاد نمی گردد و در لایه های ۲ یا ۳ به بعد استفاده خواهند شد. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند.

تمامی سایت هایی که در  بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند. وقتی بک لینک شما در سایتی با تعداد صفحات بالا و فعال که مطالب جدید تولید می کند، قرار گرفته باشد، ربات های خزنده گوگل پس از ورود به صفحات سایت میزبان، وقتی به بک لینک شما می رسند وارد آن می شوند و صفحات شما را ایندکس می کنند.

بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما از سرویس های ویکی برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا