آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

به تخمک اهدایی برای تحقق رویای مادر شدن «نه» نگویید/ ایمنی پسرها از ١٢سالگی با واکسیناسیون در برابر زگیل تناسلی

به گزارش گروه سلامت خبرآنلاین، در این بسته سلامت متخصصان درباره زگیل تناسلی در مردان و روش‌های جایگزین برای بارداری توضیحاتی می‌دهند.

  • همه چیز درباره زگیل تناسلی در مردان

دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه بیماری ویروسی زگیل تناسلی در مردان ، شایع ترین بیماری قابل انتقال از طریق روابط جنسی کنترل نشده و پر خطر است ، می‌گوید: مهم ترین عامل در پیش گیری از این عامل ، واکسیناسیون است که از ١٢سالگی تا حدود ٤٥ سالگی قابل انجام است. بر خلاف باور عمومی بسیاری ، این بیماری کاملا قابل درمان و ریشه کنی است . درمان زگیل تناسلی از طریق روش های کرایو و لیزر، اما طی دوره طولانی و با پی گیری مداوم ممکن است.

  • توصیه مهم به زنانی که دیر ازدواج کرده‌اند

دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید براینکه نه گفتن به استفاده از یک همراه در قالب تخمک اهدایی یا رحم جایگزین، به معنای نادیده گرفتن امکان تحقق آرزوی مادر شدن است، می‌گوید: تردید نسبت به روش های اهدایی مثل تخمک و اسپرم اهدایی و رحم جایگزین، در مواجه نخست قابل درک است . اما وقتی به این روش ها به چشم راهکارهایی برای تحقق آرزوی مادر یا پدر شدن در اکثر موارد ناباروری نگریسته شود، ارزش انتخاب خواهند داشت.

۲۳۳۲۳۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا