رپورتاژ

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد

یکی از بهترین کلینیک‌های لیزر مو در اصفهان

دنبال بهترین دستگاه برای موهای زائد هستید؟ آرزوی لمس پوست بدن بدون مو دست یافتنی خواهد بود. کافیست مقاله را مطالعه کنید و پس از آن می‌توانید با ایران لیزر به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های لیزر مو در اصفهان تماس بگیرید و از خدمات ویژه و البته تخصصی ما بهره‌مند شوید. مفتخریم که در ایران لیزر، میزبان شما زیباجویان باشیم.

کدام دستگاه لیزر مو برای پوست من مناسب است؟

در پاسخ به این پرسش باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید، پوستتان خیلی روشن، روشن، سبزه مایل به روشن و یا سبزه مایل به تیره است؟

برای افرادی که پوست خیلی روشن و روشن دارند، طول موج مناسب الکس می‌باشد. به این صورت که باید به اپراتور دستگاه لیزر گوشزد کنید که طول موج الکس را نیاز دارید. البته در کلینیک‌های تخصصی، نیازی به تذکر نیست چرا که معاینه و انتخاب طول موج توسط پزشک کلینیک انجام می‌شود.

اگر پوست سبزه دارید پس طول موج مناسب برای لیزر موهای زائد خانم‌ها و آقایان سبزه، ان دی یاگ می‌باشد. پس با این علم خواهید توانستید دید بیشتری نسبت به انتخاب دستگاه داشته باشید

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان

در ایران لیزر، با یقین کامل بدانید که بهترین کیلینیک لیزر مو را انتخاب کرده‌اید. اپراتورهای ایران لیزر هر هفته با شرکت در ورکشاپ‌های مجموعه با به روزترین مسائل روز مربوط به پوست و لیزر آشنا می‌شوند و از این جهت آسوده خاطر باشید که بهترین اپراتورهای لیزر را در اصفهان دارید. همچنین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در کلینیک ایران لیزر از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا هستند که قابلیت ایجاد طول موج‌های میکس را دارند. به این معنی که هم طول موج الکس و هم دایود و هم ان دی یاگ در ایران لیزر وجود دارد.

سرویس ماهانه دستگاه لیزر موهای زائد به طور مرتب انجام می‌پذیرد و از طرفی در صورت نیاز با قطعات اصلی دستگاه سرویس خواهد شد.

پیگیری روند لیزر مو از طرف مجموعه برای تمام زیباجویان با دقت انجام می‌شود و علت‌های نتیجه نگرفتن از لیزر مو با دقت بالایی مورد بحث قرار می‌گیرد.

نکات ویژه در انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد

از دستگاه‌هایی که تماس مستقم با پوست دارند هرگز هرگز استفاده نکنید! این دستگاه‌ها به سرعت آلودگی و بیماری را انتقال می‌دهند و باعث ایجاد مشکلاتی از جمله زگیل تناسلی و ناراحتی‎های پوستی می‌شود. اگر در کلینیکی این دستگاه مورد استفاده قرار گرفت، با این توجیه که استریل شده واز سلفون برای کاور سری دستگاه استفاده می‌شود، هرگز زیر بار این اشتباه نروید. این دستگاه‌ها از سال‌های گذشته توسط معاونت درمان منسوخ شده و استفاده از آن‌ها غیر قانونی می‌باشد.

جمع‌بندی

برای رزرو نوبت و مشاوره رایگان با پزشک کلینیک می‌توانید در تمام روزهای هفته بجز جمعه از ساعت 9 الی 21 با شماره 03133386252 تماس حاصل نمایید در کلینیک ایران لیزر اصفهان منتظر شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا