آخرین اخبار روز استان های ایران

برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق در بوکان و مهاباد

برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق در بوکان و مهاباد

جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق اینبار در شهرستان بوکان و مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به همراه مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و مدیر امور انتقال برق استان برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و برق در شهرستان بوکان حضور یافتند.

جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان با حضور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی و سایر مسئولین حاضر در جلسه از نزدیک به مسائل و مشکلات مردم این منطقه در حوزه آب و برق رسیدگی کردند.
برق رسانی روستایی، احداث و اصلاح روشنایی معابر شهری و روستایی از جمله مواردی است که در این جلسه مطرح شد.

برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق در بوکان و مهاباد

طی جلسه‌ با فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی؛ از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی قدردانی شد

در جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق با نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مهاباد،از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی قدردانی شد.
در این جلسه که در فرمانداری مهاباد برگزار شد، فرماندار مهاباد درخواست اصلاح ولتاژ برق شهر گوگ تپه را مطرح نمود.
از دیگر مطالبات فرماندار مهاباد راه‌اندازی واحد اتفاقات در شهر گوگ‌تپه بود که نیازمندی‌های لازم برای اجرای این موضوع نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این خصوص قول مساعد داد. همچنین تامین برق مساکن مهر مهاباد از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
در نشست مشترک شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان‌غربی با نماینده مهاباد در مجلس و فرماندار این شهرستان، محمودزاده نماینده مهاباد از تلاش‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی و مدیریت توزیع برق مهاباد بابت اصلاح شبکه توزیع برق در سطح این شهرستان و روشنایی معابر قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه این نشست موافقت کرد علاوه بر تبدیل ۴٠ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار که قبلا برنامه ریزی شده بود، ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در نیمه دوم سال ۱۴٠٠ و سه ماهه اول ۱۴٠۱ از شبکه مسی به کابل‌ خودنگهدار تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه افزود در سالجاری برای بهسازی تعداد ۳۴ روستا در مهاباد برنامه ریزی شده است.
وی در این راستا علاوه بر ۳۴ روستای برنامه ریزی شده بر بهسازی و اصلاح شبکه ۵ روستای دیگر دستور لازم صادر نمود.
بنابراین گزارش، با توجه به مطالبه نماینده مردم شریف مهاباد احداث پست زمینی تاناکورا و جابجایی تیرهای برق روستایی در دستور کار قرار گرفت.
مهندس اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش همکاران برق استان اضافه کرد: اگر امروز صنعت برق پرچم دار خدمت رسانی پایدار به مردم است مرهون تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر پرسنل صنعت برق می‌باشیم که پرسنل خدوم شرکت توزیع نیروی برق استان نیز همواره برای تامین بی‌وقفه و مستمر برق مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا