رپورتاژ

برنامه‌های تفریحی شب یلدا

شب یلدا برای ما مردم ایران، شبی شب بسیار مهمی است که از اجدادمان به ما رسیده است. بوی هندوانه شیرین،دیدن سرخی انار و خوردن شیرینی و خوراکی های خوشمزه همیشه یادآور این شب زیبا می باشد. اگر میخواهید شبی خاطره انگیز برای خود و خانواده و دوستان و اقوام خود خلق کنید در کنار آماده کردن خوراکی های خوشمزه برای خود وعزیزانتان برنامه های تفریحی شب یلدا میتواند اخرین شب پاییزی تان را به یاد ماندنی تر کند.  با ما همراه باشید تا چندین ایده مختلف برای داشتن شب یلدایی خاطره‌انگیز را با شما در میان بگذاریم.

دورهمی‌های خانوادگی

دورهمی‌های خانوادگی را می‌توان اساس شب یلدا و تمام رسم و رسوم آن دانست. بخش عظیمی از زیبایی این شب به جمع شدن تمام فرزندان در خانه پدر و مادر، گفت‌و‌گو‌های صمیمی و خوردن خوراکی‌های مرسوم این شب خلاصه می‌شود. این دورهمی‌ها با خواندن فال حافظ و تعبیر آن رنگ و بویی از گذشته را به خود می‌گیرد و ما را به نیاکانمان پیوند می‌زند. انجام بازی‌های چند نفره یکی دیگر از فعالیت‌های محبوب در این شب به شمار می‌رود.

حضور در رستوران‌های با موزیک زنده

بعضی از رستوران یا هتل‌ها برای شب یلدا برنامه‌های خاصی دارند. این برنامه‌ها معمولا با حضور کمدین‌ها، بازیگران یا افراد معروف و خوانندگان با اجرای موزیک زنده همراه است. بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا شب یلدای خود را در این مکان‌ها بگذرانند و از همراهی عزیزان خود لذت ببرند.

تماشای سریال‌های نمایش خانگی

طرفداران فیلم و سریال شب یلدا را با روش خاص خود می‌گذرانند. از آنجا که از دیدن فیلم و سریال لذت می‌برند، برای شب یلدا فیلم یا سریالی خانوادگی انتخاب کرده و از تماشای آن به همراه دیگر عزیزان خود لذت می‌برند. پس از اتمام فیلم، زمان نقد و بررسی آن می‌رسد. این لحظه یکی دیگر از جذابیت‌های فیلم دیدن با دیگران به شمار می‌رود.

رفتن به کنسرت یا سینما

هدف از شب یلدا با هم بودن است؛ مهم نیست که این دورهمی در چه مکانی اتفاق بیفتد. گروهی دیگر از خانواده‌ها دوست دارند تا این شب خاص را با رفتن به کنسرت یک خواننده یا دیدن فیلمی جذاب در سینما، خاطره‌انگیزتر کنند. شرکت‌‌کردن در کنسرت شور و حال خاص خود را دارد و می‌تواند شبی شاد را برای شما رقم بزند.

بسیاری از افراد برای تجربه یک شب یلدای به یاد ماندنی به جزیره قشم سفر می کنند. کنسرت و تئاترهای شاد در شب یلدا در جزیره قشم به اوج خود میرسد. اگر ساکن تهران هستید و میخواهید به این جزیره سفر کنید با خرید آنلاین تور قشم از تهران از سایت لحظه آخر تفریحتان را لذت بخش تر کنید. سایت لحظه آخر یکی از سایت های معتبر در زمینه گردشگری است که تورهای داخلی و خارجی معتبر ارائه میدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا