رپورتاژ

بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر

با بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر متوجه تنوع حاکم در این محصول می‌شویم که این امر باهدف پوشش نیازهای مختلف صاحبان مراکز سرو نوشیدنی به‌صورت دلیوری انجام پذیرفته است. اکنون می‌توان این لیوان‌ها را ازنظر ساختار، ابعاد، برند تولیدکننده و متریال استفاده‌شده در ساخت در دسته‌های متنوعی معرفی نمود. کافه‌داران و مدیران رستوران‌ها که تمایل به ارائه نوشیدنی‌های سرد و گرم به‌صورت بیرون‌بر دارند، باید در زمان خرید به این تفاوت‌ها دقت نمایند تا نمونه باب میلشان را خریداری کنند. البته در این اثنا نیاز مشتریانشان نیز به‌خوبی برآورده گردد.

بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر بر اساس ساختار:

با توجه به اینکه در حال حاضر لیوان‌های پلاستیکی و پلی‌استری منسوخ‌شده و جای آن‌ها را لیوان‌های کاغذی از متریال‌های مختلف گرفته‌اند، ساختار را باید بر اساس این نوع موردبررسی قرارداد. لیوان کاغذی تک جداره، دوجداره و سه جداره از انواع مدل‌های موجود هستند.

لیوان‌های تک جداره:

لیوان تک جداره در بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر از قیمت کمتر، قابلیت چاپ افست و عدم محدودیت در طرح برخوردار است. بدین ترتیب به دلیل قیمت به‌صرفه مصرف عمومی‌تری داشته و علاوه بر کافی‌شاپ‌ها در مراسمات مذهبی نیز کاربرد دارد. لیوان کاغذی یک محصول مناسب برای پذیرایی سازمانی و موسسات و مراکز مختلف است.

لیوان‌های دوجداره:

لیوان‌ کاغذی دوجداره باقابلیت عایق بیشتر، طراحی در دو نوع کرکره‌ای و صاف و وجود درب محافظ باهدف ممانعت از ورود آلودگی به داخل نوشیدنی اما قیمت بیشتر ارائه می‌گردد. برای نوشیدنی‌های گرم این مدل انتخاب بهتری است. چراکه هم مانع سوختن دست شده و هم گرما را تا ساعت بیشتری حفظ می‌کند.

لیوان‌های سه جداره:

عایق عالی، مقاومت خوب، استحکام تحسین‌برانگیز سبب شده در بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر این مدل را برترین نوع موجود بیابیم، بنابراین اگر محدودیت بودجه اجازه دهد، خرید این لیوان‌ها بهترین رویکرد است. اگر چه لیوان کاغذی سه جداره در مقایسه با لیوان‌های بیرون‌بر خارجی مقرون‌یه صرفه‌تر است.

بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر بر اساس حجم:

در بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر متوجه تمایزهای این محصول بر اساس حجم نیز می‌شویم. بدین ترتیب این لیوان‌ها برحسب حجم در اندازه‌های 90، 110، 120، 220 و 360 سی‌سی تولید می‌شوند. بر این اساس برای هر قهوه می‌توان یک اندازه مخصوص و متناسب با آن را انتخاب و به مصرف رساند.

بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر بر اساس برند:

داریک پک، آنی، مستر تم، پارس، تیروژ، هنزلی و فریش از برندهای سرشناس تولیدکننده انواع لیوان کاغذی هستند. کیفیت، ماندگاری بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه محصولات این برندها را در نزد مصرف‌کنندگان محبوب ساخته است.

بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر بر اساس متریال استفاده‌شده:

لیوان‌های بیرون‌بر را امروزه از متریال‌های مختلف مانند پلی‌اتیلن، یونولیت، گرافت، گلاسه و تحریر تهیه می کنند تا علاوه بر ایجاد رنگ‌بندی متفاوت در آن‌ها ظاهرهای متنوع‌تری را نیز به این محصولات ببخشند. برای مثال گرافت بارنگ نخودی، گلاسه براق و تحریر سفید عرضه می‌شود.

کاربردهای مختلف لیوان‌های بیرون‌بر:

به دلیل انعطاف‌پذیری خوب، قابلیت چاپ لوگو و طرح موردعلاقه توسط دستگاه‌های اتوماتیک و مقاومت قابل‌قبول از انواع لیوان‌های بیرون‌بر برای مصارف مختلف استفاده می‌شود. پوشش دلیوری کافی‌شاپ‌ها، روسترها، پذیرایی نمایشگاه‌ها، مدارس، مراسمات مذهبی، جشن‌های عمومی، همایش‌های سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، مصارف شخصی خانواده‌ها و انجام یک فعالیت تبلیغاتی کم‌هزینه و پربازده از مهم‌ترین کاربردهای لیوان‌های بیرون‌بر است. ولی با بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر باید یک نمونه مناسب‌تر را سازگار با شرایط موجود انتخاب نمود.

اهمیت بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر قبل از خرید:

بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر قبل از خرید کمک می‌کند تا مراکز سرو نوشیدنی به‌صورت دلیوری در ابتدا با ارزیابی نوع سفارش‌ها خود دست به خرید بزنند. برخی از انواع قهوه به‌صورت بیرون‌بر، مشتری چندانی ندارند. بعضی از نمونه‌ها نیز شرایط خاصی برای حمل و جابه‌جایی می‌طلبند. پس مدیران این مراکز بهتر است، منویی از قهوه‌ها را آماده کنند که به‌راستی قابل‌ارائه است. از طرفی ایمن رساندن قهوه نیز بسیار مهم می‌باشد. برخی از قهوه‌ها به یخ، خامه یا فوم نیاز دارند که فضایی را در لیوان به خود اختصاص می‌دهند. در صورت انتخاب نادرست سایز لیوان، قهوه سالم و ایمن به مقصد نهایی منتقل نمی‌شود. میزان عایق لیوان نیز بسیار حیاتی است، برخی قهوه‌ها با کاهش دما طعم، عطر و کیفیت ابتدایی خود را به‌کلی از دست می‌دهند و این سبب عدم رضایت مشتریان خواهد شد. پس بررسی جوانب مختلف قبل از خرید این عمل هوشمندانه و زیرکانه خواهند بود.

ویژگی‌های برترین لیوان قهوه بیرون‌بر:

با بررسی و مقایسه انواع لیوان قهوه بیرون‌بر متوجه می‌شویم که باوجود شباهت‌های ظاهری موجود بین آن‌ها برخی نمونه‌ها دارای ویژگی‌های برتری هستند که آن‌ها را متمایز می‌سازند. از این ویژگی‌های مهم به چند مورداشاره می‌کنیم تا در زمان خرید بر روی محصول انتخابی خود لحاظ نمایید.

  • ساخته‌شده از مواد قابل بازیافت و کمپوست
  • سازگار با نوع و میزان برودت و گرمای نوشیدنی
  • ارائه سایزبندی متنوع برای قهوه‌های مختلف
  • طرح‌بندی جذاب و قابل سفارشی‌سازی
  • عدم تأثیر منفی بر طعم و عطر خوب قهوه
  • دارای رنگ‌های گیاهی و بدون تغییر در صورت مجاورت با حرارت
  • متشکل از مواد پایدار با عدم‌تغییر شیمیایی و فیزیکی در دماهای مختلف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا