آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

برخورد پلیس با «بی‌حجابی در صنوف» در طرح ناظر دو / فراخوان به مردم برای اطلاع دادن «روزه خواری» به نیروی انتظامی

سردار علی نوروزی در نشست تخصصی که با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با هنجارشکنی در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در ستاد برگزار شد، از اراده جدی پلیس برای برخورد با هنجارشکنی در اماکن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مردم در صورت مشاهده روزه‌خواری در هر مکانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند در صورتی که تماس گرفتند ولی گشت پلیس اماکن و یا بازرسان اتحادیه در مکان حاضر نشدند با ۱۹۷ تماس گرفته و این موضوع را گزارش دهند و اگر باز هم پیگیری کردند و به نتیجه نرسید، به ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کنند.

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا همچنین از تهیه دستورالعملی برای اماکن مسافرپذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه ها، مراکز گردشگری و… خبر داد و تصریح کرد: در صورتی که هنجارشکنی از سوی اماکن دارای مجوز در ماه مبارک رمضان صورت گیرد برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: وزارت گردشگری و اتحادیه‌ها نیز نسبت به عملکرد زیرمجموعه خود در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان نظارت و کنترل کافی داشته باشند و پلیس را پیشتیبان خود بدانند.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی کشور، نوروزی همچنین خواستار پشتیبانی ویژه قوه قضاییه از پلیس برای برخورد با هنجارشکنی‌ها در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان شد.

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از برخورد پلیس با کشف حجاب در صنوف هم خبر داد و گفت: طرح ناظر دو در بحث صنوف راه اندازی شده است.

یشتر بخوانید:

  • هشدار روزنامه اطلاعات: می‌خواهند با اقدامات نسنجیده درباره حجاب و «خشمگین» کردن مردم ، در «روندمذاکرات خارجی» مشکل ایجاد کنند

  • « گام کوچک اصلاحی» پیشنهادی مهاجرانی / رهبری، این «مثلث مبارک» را از «نماز جمعه» بفرستند، سازمان تبلیغات/ هفته‌ای نیست، این سه، دسته گلی به آب ندهند

  • هشدار برهانی درباره «فراخوان» علم‌الهدی / از «فاجعه قتل‌های محفلی کرمان» عبرت بگیرید

۲۱۲۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا