آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

بخشی: تمام تلاشم را خواهم کرد تا روی سکوی مسابقات جهانی قرار بگیرم/ دوست دارم برای مس کرمان بازی کنم

اخبار ورزشی

امیرمحمد بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: خدا را شکر در مجموع مسابقات خوبی بود. متاسفانه در دیدار نخست یک مقدار بدنم سنگین بود، اما در بازی دوم رفته رفته بهتر شدم.

وی درخصوص انگیزه‌های خود برای حضور در مسابقات جهانی عنوان کرد: متاسفانه در دوره گذشته مسابقات جهانی در دیدار پای سکو، مسابقه را در راند طلایی واگذار کردم، اما برای این دوره تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا صد در صد روی سکوی جهانی قرار بگیرم و باید به این مهم برسم. مدال طلای مسابقات جهانی نوجوانان را کسب کردم و باید در رده بزرگسالان نیز به این مدال برسم. امیدوارم با کسب مدال طلای مسابقات جهانی 140 امتیاز را کسب کنم و برای حضور در المپیک پاریس آماده شوم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اندونزی در خصوص اینکه تکواندو ایران از دنیا عقب افتاده است، گفت: کشورهای دنیا نه تنها روی تکواندو، بلکه در حال سرمایه‌گذاری در تمامی رشته‌ها هستند، اما متاسفانه در کشور ما ورزش دیده نمی‌شود. از مسئولان خواهش می‌کنم شرایطی را برای ورزشکاران کشورمان فراهم کنند تا از رقبای خود عقب نیفتند.

بخشی در مورد شانس ایران برای حضور روی سکوی مسابقات جهانی گفت: شک نکنید همه بازیکنان برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را انجام خواهند داد، اما سایر مسائل دست خدا است. امیدوارم به سکوی قهرمانی برسیم و دلم مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص شرایط حضورش در لیگ برتر تاکید کرد: امسال قطعاً در تیم کن حضور نخواهم داشت و فکر می‌کنم در 10 روز آینده شرایطم مشخص شود. دوست دارم برای تیم مس کرمان بازی کنم و با استاد خواجه‌حسینی نیز صحبت کردم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که در این تیم حضور داشته باشم.

عسکری: قهرمانان دیر بجنبند بازیکنان جوان جای آنها را می‌گیرند/ الزامی بر اعزام 8 وزن به مسابقات جهانی نداریم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا