آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

باقری: اگر نگاه به مدال‌آوری بانوان نبود، وارد نمی‌شدم/ هیچ دخالتی در کار علی‌حسینی ندارم

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: فکر نمی‌کردم که وقتی به فدراسیون برمی‌گردم به دو سه دهه قبل برگردم! انگار به سال ۱۹۹۵ میلادی برگشته‌ام.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی در نشست خبری امروز (سه‌شنبه – 10 آبان) اظهار داشت: کسی که می‌خواهد به المپیک برود، باید به فکر سکو و به دنبال مدال باشد. باید نگاه بسیار فراتر از اختلافات میلیمتری در امتیازات باشد و از حالا با یک برنامه‌ریزی خوب و تمرینات مطلوب به آن نقطه مورد نظر رسید.

باقری که مسئولیت فنی تیم بانوان را نیز برعهده دارد، تصریح کرد: شرایط بانوان با آقایان متفاوت است و راه زیادی پیش‌روی آنهاست. البته پتانسیل زیادی در این بخش وجود دارد و به نظرم، موفقیت‌های این بخش می‌توانید خوب باشد. در گذشته کارهای بزرگی صورت گرفته که بخشی از آنها البته مانع پیشرفت نیز بوده‌اند، ولی این بخش در جامعه ایجاد شده است و مسئولان فدراسیون هم در تلاش برای کمک هستند.

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: برخی اعتراضات در تیم بانوان به حق بود، ولی آنها به صورت گسترده نگاه نمی‌کردند. ما در تجهیزات آقایان و بانوان مشکلات زیادی داریم.‌ ما در نیروی انسانی واقعاً در مضیقه هستیم. واقعیت این است که یک مربی باید خودش زیر وزنه رفته باشد و عدم این مسئله باعث شده است که مجبور شویم روی قسمت‌هایی کار کنیم که انرژی‌ زیادی می‌گیرد.

انوشیروانی: شرایط فدراسیون وزنه‌برداری اشکم را درآورده است/ انتخابات باید تا 15 دی برگزار شود

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون همان ابتدا فراخوان داد و مسابقات رده سنی را نیز برگزار کرد. ما سعی کردیم روی بخش‌های خاصی تمرکز کنیم که باعث پیشرفت خوبی شد و همه نفرات تقریباً افزایش رکورد داشتند.

باقری گفت: بابت قهرمانی الهام حسینی خوشحالیم ولی هورا نمی‌کشیم، چون با رکورد آسیا فاصله دارد. امیدوارم با تلاش فدراسیون بتوانیم حتی به‌صورت گلخانه‌ای این اختلاف را کم کنیم. اگر نگاه به مدال‌آوری ملی‌پوشان بانوان در دنیا و المپیک نبود، وارد نمی‌شدم. من فکر می‌کنم نهایتاً با دو سه نفر بتوانیم در مسابقات جهانی حضور پیدا کنیم و افزایش رکوردهای‌شان یک موفقیت محسوب می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: اگر الهام حسینی 10 سال جوان‌تر بود، خیلی راحت‌تر می‌توانستیم درباره رکوردهایش در المپیک صحبت کنیم. به نظرم موفقیت دور از دسترس او نیست و نیاز به حمایت دارد که تا الان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: فکر نمی‌کردم که وقتی به فدراسیون برمی‌گردم به دو سه دهه قبل برگردم! فکر می‌کنم به سال 1995 میلادی برگشته‌ام.

کورش باقری در پایان گفت: تردید ندارم شرایط بانوان در رکوردها مثل مردان می‌شود و نیاز این است که در هر استان یک سالن برای آنها اختصاص پیدا کند. تمرکزم بیشتر روی بخش بانوان است، ولی هر زمان لازم بوده است به مردان کمک کرده‌ام. البته سعی کرده‌ام هیچ دخالتی نداشته باشم و هیچ چالش منفی میان من و علی‌حسینی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا