آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

بادامکی و ماجرای جنجالی «جک تری دی» در دربی!

بادامکی و ماجرای جنجالی «جک تری دی» در دربی!

هافبک سابق قرمزها معتقد است استقلال به لحاظ مهره سرتر از این تیم نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس که 12 بار در دربی برای این باشگاه به میدان رفته، از بازی امروز و همینطور خاطراتش از گذشته می گوید. خلاصه‌ای از حرف های او را می خوانید؛

*من قبول ندارم استقلال فعلی از پرسپولیس پرمهره‌تر است. تیم ما با وجود اینکه بازیکنان خوبی از دست داده، بازیکنان خوبی هم جذب کرده است.

*بهترین خاطره ام در دربی مربوط به سال 85 و اولین مسابقه ای است که دو بر یک و با هدایت دنیزلی برنده شدیم.

*4 دیداری که استقلال متوالی در دربی برنده شد، داستان داشت. ما کلا شرایط خوبی نداشتیم. از داوری هم ضربه خوردیم. در یکی از بازی ها داور به اشتباه گل نوری را آفساید گرفت. همان مسابقه را یک بر صفر به استقلال باختیم یا در جام حذفی مقابل این تیم فقط 11 بازیکن داشتیم. هر چه باشگاه تلاش کرد بازی را عقب بیاندازد سازمان لیگ قبول نکرد. در آن بازی در وقت های اضافه سه گل خوردیم و باختیم.

*در دهه 80 استقلال به لحاظ مهره‌ای سرتر از پرسپولیس بود.

*بعد از دربی سه بر صفر جام حذفی مهدی امیرآبادی خودش ماجرای جک تری دی(منظور دوپینگ بعضی بازیکنان) را تعریف کرد و همه چیز مشخص شد!

*وقتی سه بر دو استقلال را در دربی بردیم، همه آن باخت ها در دربی جبران شد.

*دنیزلی قبل از بازی سه بر دو به ذخیره ها گفت شما نتیجه بازی را تعیین می کند. یادم هست بعد از گل دوم استقلال تیم ما خیلی اوضاع بدی داشت. استقلال حتی می توانست سه چهار گل دیگر بزند. حتی هواداران داشتند ورزشگاه را ترک می کردند. وقتی گل اول را به این تیم زدیم، ورق برگشت. من هم به زمین رفتم تا در واقع نتیجه را حفظ کنیم ولی یک سانتر کردم و با بدنی که زاید عالی گذاشت، توانستیم گل سوم را بزنیم و برنده شویم.

*من اهل کری خواندن برای استقلالی ها نیستم و دوست دارم به حریف احترام بگذاریم.

251 41

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا