آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی

ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ چقدر پول در آورد؟

بخش اقتصادی آخرین و خبرهای اقتصادی معرفت نیوز نوشت

ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ چقدر پول در آورد؟

۱۰ نفر از ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۴۰۲ میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کردند.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، بزرگترین سود مختص ایلان ماسک بوده است که سال را با دارایی خالص ۱۵۶ میلیارد دلار آغاز کرد و آن را با حدود ۲۷۷ میلیارد دلار به پایان رساند. بنیانگذار تسلا گفت که قصد دارد بیش از ۱۱ میلیارد دلار مالیات بپردازد.

سود ۱۲۱ میلیارد دلاری ماسک کمتر از ۱۴۰ میلیارد دلاری بود که او در سال ۲۰۲۰ به دست آورد، اما برای تبدیل شدن او به ثروتمندترین فرد زنده، بیش از حد کافی بود.

ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ چقدر پول در آورد؟

او بخشی از این ثروت را صرف سرگرمی خود در امور فضایی کرده است. اسپیس ایکس، شرکت خصوصی او که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد، تاکنون بیش از ۱۶۰۰ ماهواره به فضا پرتاب کرده است، از جمله پرتاب اخیر آن در ۱۸ دسامبر.

نزدیکترین رقیب او و همکار میلیاردر سازنده موشک، جف بزوس، در حالی وارد سال ۲۰۲۲ خواهد شد که ثروت آن به ۱۹۰ میلیارد دلار رسیده است؛ این افزایش ثروت تنها یک سود ۴.۵ میلیارد دلاری از سال گذشته برای او بوده است. این مرد ۵۷ ساله در ماه جولای از سمت مدیر عاملی خود در آمازون کناره گیری کرد.

مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک، در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۲۵ میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کرد. به گفته بلومبرگ، او ۱۲۸ میلیارد دلار ثروت دارد.

متن کامل گزارش اینجا است.

۲۲۳۲۲۷

این محتوا توسط بخش اقتصادی که مهمترین و آخرین خبرهای اقتصادی روز ایران را جمع آوری و انتشار میدهد به نقل از وب سایت خبرگزاری خبر آنلاین منتشر شده و در سایت معرفت نیوز منتشر گردیده است معرفت نیوز در قبال صحت محتوای منتشر شده هیچ نوع مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا