رپورتاژ

انواع لولا کابینت در شهر یراق

کابینت ها و شلف ها از اساسی ترین ارکان دکوراسیون هر خانه ای میباشند . اگر بخواهیم در مورد اجزای این دکور های همیشگی و ماندگار حرف بزنیم بدون شک به چیزی به اسم یراق میرسیم که جزو قطعات فنی کابینت ها میباشند و انتخاب اصولی و صحیح ان ها میتواند عمر دکور شما را افزایش داده و در هزینه های خانه شما صرفه جویی چشمگیری داشته باشد . یراق ها  خود نیز انواع و اقسام دارند به طوری که ما میتوانیم هم دستگیره های کابینت ها را یراق خطاب کنیم و هم لولا کابینت را که در این میان دستگیره کابینت جزو یراق الات شیک و ظاهری می باشد ولی لولا کابینت نقش اساسی و فنی داشته که در این مقاله میخواهیم در مورد انواع لولا های کابینت حرف بزنیم .

انواع لولا کابینت در شهر یراق

کسانی که به دنبال انتخاب عاقلانه و ازاد لولا برای کابینت ها یا شلف های خود هستند ابتدا بهتر است با طراح دکوراسیون خود یک مشورت فنی انجام دهند زیرا لولا کابینت در بازار به دو صورت تو کار و رو کاروجود دارند که در شهر یراق هر دو نوع از این لولا ها موجود است .
لولا ها به دو شکل چهار پیچ و یا ه شکل دو پیچ در بازار مشاهده میشوند که بنا به انتخاب و صلاح دید طراح دکوراسیون خانه شما ممکن است از دو یا تعداد بیشتری لولا برای هر کابینت استفاده شود اما در حالت استاندارد و کلی مقدار لولا کابینت نیاز برای هر درب دو عدد میباشد .

 

لولا ها بسته به کیفیت و برند خود از جنس های مختلفی ساخته میشوند اما میتوان گفت در کل جنس لولا ها به شکلی هست که بعد از نصب و باز شدن دیگر به راحتی نمیتوان ان ها را نصب یا استفاده نمود حالا اگر هم ممکن شود نمیتوانند نتیجه مطلوب و دلخواهی را که ازشان انتظار داریم بر اورده کنند .

در مورد نصب و قیمت لولا کابینت باید بگوییم بهتر است قبل سوراخ کاری درب ها ابتدا بهتر است با مداد یا خودکار پاک شونده جای پیچ ها را بر روی درب علامت گذاری کنید سپس مشغول استفاده از دریل شوید زیرا در غیر این صورت ممکن است به درب کابینت اسیب بزنید و دیگر لولا به ان پیچ نشود .

در مورد تعداد جای پیچ بیاید بگوییم لولا های چهار پیچ با درز نظر گرفتن اندک هزینه زیادی که نیاز دارذند مقرون به صرفه اند زیرا لولا کابلینت های چهار پیچ امنیت و نیروی تکیه گاه بیشتری را ایجاد میکنند و از بروز حوادث مثل شکستن اشیبا به راحتی جلوگیری میکنند و این خود نکته بسیار مهمی است که باید به ان دقت کنی .

لولا کابینت را میتوان به نحوی لولا گازورذ خطاب کرد که در کل هر دو یکی هستند . لولا ها از یک طرف به درب و از طرف دیگر به بادی کابینت یا شلف متصل میشوند و تمام نیروی کشیدگی فشردگی یا نیروی وزن درب را تحمل میکنند از این رو مهم است شما در انتخاب لولا کابینت انرطی کافی را صرف کنید و بلهترین مورد ممکن را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید البته شایان به ذدکر است که فروشگاه شهر یراق انواع و اقسام لولا کابینت و یراق الات را در سایت خود معرفی کرده و محصولات متنوعی را به فروش میگذارد و شما نیز میتوانید با بازدید ازسایت شهر یراق انها را مشاهده کرده و خرید اگاهانه تری داشته باشید .

میزان باز شدن درب کابینت یا به بیانی دیگر میزان درجه ازادی درب ربط به خصوصی به مشخصات لولا های نصب شده بر روی درب دارد که در درجات مختلف از سی و چهل و پنچ و نود و صد و هشتاد تا درجات کم استفاده و خاص میتوان خریداری نمود .

شما باید با توجه به ازادی و میزان فضای موجود در جلوی کابینت اقدام به خرید لولا کابینت با زاویه مد نظر باشید که میتوان گفت در نود و نه درصد مواقه لولا با زاویه نود درجه مناسب است و بیشترین میزان فروش را نیز این لولا دارد البته توه کنید هر چه درب کابینت بیبشتر باز ذشود میزان دسترسی و میزان دید بیشتری را برای شما به ارمغان می اورد .

برای سفارش یا اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن: 02632714748 -02632713614

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا