رپورتاژ

انتخاب خانم های خوش سلیقه، کابینت نئوکلاسیک

انتخاب خانم های خوش سلیقه، کابینت نئوکلاسیک

گسترش صنعت کابینت سازی منجر به ارائه محصولاتی جدید و متنوع گردیده است. یکی از این محصولات که مورد پسند مخاطبان امروزی واقع شده و با استقبال شدیدی از سوی آنها مواجه گشته، کابینت نئوکلاسیک است. این کابینت، در عین مدرن بودن به کابینت کلاسیک نیز شباهت دارد. یعنی هم سبک مدرن و هم سبک کلاسیک را در این کابینت شاهد هستیم که منجر به تفکیک و تمایز آن از سایر کابینت های آشپزخانه شده است.

این کابینت منجر به تشکیل یک آشپزخانه ساده اما در عین حال جذاب شده در عین حال تصویر سنتی را از فضای آشپزخانه در ذهن مجسم می سازد. پس اگر از طرفداران سبک ساده هستید و به محصولات کلاسیک نیز علاقمندید، با انتخاب کابینت نئوکلاسیک و اجرای آن در آشپزخانه تان به نتیجه دلخواه نزدیک خواهید شد.

ویژگی های مثبت کابینت نئوکلاسیک

بدون اغراق باید بگوییم کابینت نئوکلاسیک، پر از ویژگی های مثبتی است که در آن جمع شده و منجر به ارتقاء جایگاه این محصول گردیده اند. خوب است تا با برخی از ویژگی ها و مشخصات برجسته کابینت نئوکلاسیک آشنا شوید که عبارتند از:

  • طرح ساده

این کابینت، در برگیرنده ساده ترین طرح ها بوده و به همین دلیل، ظاهر شیک را به رخ همه می کشد.

  • ظرافت

جزئیات کار شده در این کابینت دارای ظرافت تمام بوده و متوجه این ظرافت خواهید شد. اصلا به دلیل ظریف بودن این کابینت است که همه شیفته آن شده اند.

  • رنگ های ملایم

قابلیت اجرای انواع رنگ را دارد. اما دو نمونه از رنگ هایی که بیش از در این کابینت اجرا شده اند، عبارتند از: رنگ سفید و طوسی. این دو رنگ ملایم و خنثی در افزایش زیبایی ظاهری این کابینت، بی تاثیر نیستند.

  • طرح اروپایی

طرح های اجرا شده در این کابینت از طرح های قدیمی و رایج اروپا در قرون 18 و 19 گرفته شده اند. به همین دلیل ظاهر کلاسیک آن را حفظ نموده اند.

  • تقارن

این کابینت از یک تقارن عالی برخوردار بوده و همین تقارن، یک تصویر عالی از آن را پیش روی چشمانتان ظاهر کرده است.

  • ارتفاع بیشتر

کابینت نئوکلاسیک یک فرق عمده با سایر کابینت ها دارد و آن هم این است که ارتفاع بیشتری را به خود اختصاص داده است. این ارتفاع در افزایش ظرفیت داخلی کابینت نیز موثر بوده است.

کابینت نئوکلاسیک؛ انتخاب متفاوت برای آشپزخانه شما

آشپزخانه های امروزی پر شده اند از کابینت های مدرن با طرح و رنگ های متفاوت. این کابینت ها به قدری اشباع شده اند که منجر به یکنواختی همه آشپزخانه های ایرانی شده و آنها را از حالت جذاب به حالتی خسته کننده مبدل نموده اند. اگر می خواهید متمایز از دیگران عمل کنید و آشپزخانه تان را از این حالت یکنواخت خارج نمایید، با انتخاب کابینت نئوکلاسیک، این کار را انجام دهید.

کابینت نئوکلاسیک به آشپزخانه شما تنوع داده و جلوه بصری مناسبی را هم به آن هدیه می بخشد. پس برای متفاوت بودن باید متفاوت هم انتخاب کنید. کابینت نئوکلاسیک یکی از بهترین آیتم هایی است که با وجود آن، هم آشپزخانه ای زیبا و هم جادار را صاحب خواهید شد. چرا که کابینت فوق از جای زیادی برخوردار بوده و امکان نگهداری انواع لوازم آشپزخانه را هم به شما می دهد. حالا همه چیز مهیاست تا این کابینت بی نظیر را انتخاب کنید.

با انتخاب کابینت نئوکلاسیک چوبی به قلب هدف بزنید

کابینت نئوکلاسیک چوبی نسبت به سایر گزینه ها برتری دارد. به ویژه کابینتی که با روکش طبیعی چوب ساخته شده است. این کابینت، روح طبیعت را به آشپزخانه تان دمیده و فضای گرم و دلنوازی را به آن می بخشد. چرا که چوب دارای یک رنگ گرم و زیبا بوده و چنین نتیجه ای را هم به وجود می آورد. حالا با انتخاب کابینت نئوکلاسیک چوبی، هم آشپزخانه ای جذاب از آن شما شده و هم متحمل هزینه کمتری خواهید شد. چرا که روکش طبیعی چوب، ارزان تر از خود چوب بوده و این منجر به کاهش هزینه می گردد.

پرطرفدار ترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک

همانطور که گفتیم از مزیت های کابینت نئوکلاسیک اجرا در رنگ های ملایم و خنثی است در میان رنگ های مختلف برخی از رنگ های پرطرفدار و پرفروش عبارتند از:

کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید از رنگ هاییست که به علت خنثی بودن قابلیت تطبیق پذیری با تمامی رنگ ها را دارد و شما می توانید در کنار کابینت های سفید از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید.

دیگر مزیت کابینت های سفید برای آشپزخانه های کوچک و کم نور است. کابینت نئوکلاسیک سفید آشپزخانه را پرنور تر و دلباز تر جلوه می کند. رنگ سفید از رنگ هاییست که همیشه ترند بوده و جذابیت خود را دارد. همچنین می توانید  دو مدل کابینت رنگ سفید مات و براق را مطابق سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید.

کابینت نئوکلاسیک طوسی و خاکستری

این رنگ از کابینت یکی از پرطرفدارترین ها در سال های اخیر بوده و بسیار ترند شده است. خاکستری همانند سفید رنگی خنثی است و می توانید با بسیاری از رنگ ها آن را تطبیق دهید.

خاکستری به علت تیره بودن بیشتر برای آشپزخانه هایی با فضای بزرگ مناسب است.

کابینت نئوکلاسیک سبز آبی روشن

اگر تصاویر کابینت را در سایت های خارجی دنبال کرده باشید، حتما این رنگ کابینت را دیده اید. کابینت نئوکلاسیک با رنگ هایی همچون سبز ابی روشن و تیره به تازگی بسیار ترند شده و طرفداران زیاده داشته است.

انتخاب این رنگ برای کابینت برای افرادی که اهل تنوع و ریسک کردن در دکوراسیون هستند بسیار جذاب خواهد بود ولی اگر از کسانی هستید که در انتخاب دکوراسیون و لوازم منزل ریسک نمیکنید این رنگ به احتمال زیاد شمارا دلزده خواهد کرد.

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم کابنیت های نئوکلاسیک تلفیقی از سبک کلاسیک در بستر مدرنیته هستند و برای دنیای امروز انتخابی جذاب خواهند بود. شما می توانید با این کابینت ها در کنار لوازم مدرن جلوه ای کلاسیک به آشپزخانه خود بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا