رپورتاژ

انتخاب بهترین دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته (تلویزیون مدار بسته) یک سیستم تلویزیونی است که در آن سیگنال‌ها به صورت عمومی توزیع نمی‌شوند، بلکه به منظور اهداف نظارتی و امنیتی نظارت می‌شوند. یکی از بهترین دوربین مداربسته در بازار، دوربین مداربسته هایک ویژن است که در ادامه این مطلب بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.امروزه امنیت از مهم‌ترین و داغ‌ترین مقوله‌های دنیای تکنولوژی است. مشتریان سیستم‌های امنیتی می‌خواهند از شرایط خانه و محل کار خود در هر لحظه و به بهترین شکل خبردار شوند.

دوربین مدار بسته چگونه کار می کند؟

دوربین مدار بسته هایک ویژن به قرارگیری استراتژیک دوربین ها و مشاهده ورودی دوربین روی مانیتورها در جایی متکی است. از آنجایی که دوربین‌ها با مانیتورها و/یا ضبط‌کننده‌های ویدیو از طریق کابل‌های کواکسیال خصوصی یا پیوندهای ارتباطی بی‌سیم ارتباط برقرار می‌کنند، نام «مدار بسته» را به دست می‌آورند تا نشان دهد که دسترسی به محتوای آنها توسط طراحی فقط برای کسانی که می‌توانند آن را ببینند محدود می‌شود. دوربین هایک ویژن

کاربرد دوربین مدار بسته

سیستم‌های دوربین مدار بسته قدیمی‌تر از نمایشگرهای سیاه و سفید کوچک و با وضوح پایین و بدون قابلیت تعاملی استفاده می‌کردند. نمایشگرهای دوربین مداربسته مدرن می‌توانند نمایشگرهای رنگی و با وضوح بالا باشند و می‌توانند قابلیت زوم کردن روی یک تصویر یا ردیابی چیزی (یا شخصی) را در میان ویژگی‌های خود داشته باشند. خرید دوربین مدار بسته

  1. دوربین مدار بسته معمولا برای اهداف مختلفی استفاده می شود، از جمله:
  2. حفظ امنیت محیطی در مناطق و تاسیسات با امنیت متوسط تا بالا.
  3. مشاهده رفتار زندانیان زندانی و بیماران بالقوه خطرناک در مراکز درمانی.
  4. نظارت بر ترافیک.
  5. نظارت بر مکان هایی که برای انسان خطرناک است، به عنوان مثال، محیط های صنعتی بسیار پرتوزا یا سمی.
  6. امنیت ساختمان و محوطه.
  7. به دست آوردن یک رکورد بصری از فعالیت ها در شرایطی که برای حفظ امنیت مناسب یا کنترل های دسترسی ضروری است (مثلاً در عملیات برش یا مرتب سازی الماس؛ در بانک ها، کازینوها یا فرودگاه ها).

دوربین مدار بسته هایک ویژن

یک شرکت چینی که در سال 2001 تأسیس شد، هایک ویژن یکی از بزرگترین بازیگران در فضای دوربین های امنیتی است. در واقع، این شرکت به قدری بزرگ است که ده‌ها گزینه را ارائه می‌دهد و فرآیند انتخاب یک سیستم نظارتی را فراگیرتر و پیچیده‌تر می‌کند. از جمله محبوب‌ترین مدل‌های آن می‌توان به DS-2CD4656F-IZH 2.8-12MM و DS-2CD2132F-I-2.8MM اشاره کرد. هایک ویژن همچنین نرم افزار کنترل دسترسی اختصاصی را به همراه دوربین های خود ارائه می دهند.

بهترین دوربین مدار بسته هایک ویژن

  • دوربین 4 مگاپیکسلی شبکه هایک ویژن DS-2CD2145FWD-I

این مدل خاص به دلیل قیمت در دسترس (150-200 دلار) و عملکرد بالا، اخیراً محبوبیت زیادی به دست آورده است. دوربین 4 مگاپیکسلی دارد و در شرایط کم نور عملکرد خوبی دارد.

همچنین دارای طراحی کلاسیک گنبدی هایک ویژن است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

  • هایک ویژن DS-2DE3304W-DE Mini PTZ Dome

این دوربین برای محدوده قیمت بالاتر (حدود 350 دلار) استفاده می‌شود و ویژگی‌های متنوع‌تری مانند زوم 4 برابر و برخی هوش مصنوعی اولیه را ارائه می‌دهد.

موقعیت یابی هوشمند سه بعدی و تشخیص نفوذ بزرگترین ویژگی این دوربین است.

  • Hikvision DS-2CD2085FWD-I Bullet Outdoor 8MP

بالاترین رزولوشن در بین دوربین‌هایی که تاکنون به آن پرداخته‌ایم، دوربین DS-2CD2085FWD-I است که می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند، علی‌رغم اینکه فریم در ثانیه کمی کمتر از دو مدل دیگر است (20 فریم در ثانیه در مقابل 30).

طراحی مانند مدل های قبلی “گنبدی” نیست و این باعث می شود دوربین بیشتر در معرض حملات خرابکارانه قرار گیرد.

  • دوربین شبکه مکعب ثابت Hikvision DS-2CD2443G0-IW 4MP

این دوربین، برخلاف مدل‌های قبلی، مشاغل کوچکتر یا افرادی را هدف قرار می‌دهد که باید بخش‌های «کم‌تر مهم» دفتر/کارخانه/فروشگاه را نادیده بگیرند.

قیمت مقرون به صرفه ترین است (محدوده 150 دلار) و کیفیت هنوز در حد مطلوب است. اما در معرض سرقت، حمله خرابکارانه و در مجموع عملکرد بدتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

نمایشگرهای دوربین مداربسته مدرن می‌توانند نمایشگرهای رنگی و با وضوح بالا باشند و می‌توانند قابلیت زوم کردن روی یک تصویر یا ردیابی چیزی (یا شخصی) را در میان ویژگی‌های خود داشته باشند. دوربین مداربسته به افزایش امنیت یک ناحیه کمک می کنند.

مجموعه مهر تجارت یکی از فعالین حوزه دوربین مداربسته، سیستم های حفاظت تصویری، سیستم های آلارم، حفاظت فیزیکی، شبکه های کامپیوتری و سیستم های یکپارچه حفاظتی می باشد. از جمله خدمات مهر تجارت می توان به مشاوره و طراحی سیستم، طراحی مناقصات، تامین کالا و خدمات، پیاده سازی و نصب تجهیزات، گارانتی کالا و قطعات، تعمیر و پشتیبانی سیستم، آموزش و بهینه سازی سیستم های موجود اشاره کرد. جهت آغاز فرایند طراحی و تامین سیستم حفاظتی خود می توانید با کارشناسان مرکز خدمات مهر تجارت تماس برقرار کنید. خدمات مشاوره ای رایگان این مجموعه شامل نیازسنجی، بازدید، ارزیابی و ارائه پیش راهکار می باشد. در طراحی یک پروژه کوچک ممکن است مشاوره تنها مختص به مصاحبه و بازدید از محل شود، اما در یک پروژه بزرگ بایستی مصاحبه های متعدد، تکمیل پرسشنامه های فنی، بازدید دقیق توسط تیم های طراحی، فنی و اجرایی در نظر گرفته شود. در مرحله بعد بایستی ارزیابی های اقتصادی و یا حتی ارزیابی های اجتماعی صورت پذیرد. مهر تجارت علاوه بر آموزش پرسنل در جهت بهره برداری از سیستم های حفاظتی دارای آکادمی آموزش همکاران جهت آموزش موارد مختلف دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی می باشد. مهرتجارت در جهت تامین خدمات مورد نیاز مشتریان، خدمات آموزش خود را در جهت آشنایی سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ با سیستم های مداربسته به صورت رایگان به آنها ارائه می دهد.

برای مشاهده محصولات به لینک های زیر مراجعه فرمایید;

https://hiktejarat.com/بهترین-دوربین-مدار-بسته

https://hiktejarat.com/product-category/cctv-camera

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا