آخرین اخبار روز استان های ایران

الزام رعایت ضوابط حاکم بر ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

الزام رعایت ضوابط حاکم بر ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

عبدالنبی شرفی از عزم جدی شرکت عمران، آب و خدمات کیش نسبت به الزام اسنپ به رعایت استانداردهای حمل و نقل و ضوابط حاکم بر ناوگان حمل و نقل عمومی کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، نشست صمیمی رانندگان تاکسی با حضور امام جمعه جزیره کیش، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیر حمل و نقل این شرکت و همچنین جمعی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش درمسجد خاتم برگزار شد و تعدادی به نمایندگی از رانندگان تاکسی مسائل این حوزه را مطرح کرده و خواستار رفع این مشکلات شدند.

شرایط فعالیت اسنپ در جزیره کیش و عدم توجه رانندگان این تاکسی اینترنتی به رعایت ضوابط حاکم بر ناوگان حمل و نقل عمومی کیش ، مشکلات معیشتی و صنفی ، برخی قوانین ترافیکی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی در مقاصد خاص همچون فرودگاه و بندرگاه، از عمده ترین مواردی مطرح شده از سوی رانندگان تاکسی بود.

در این نشست رانندگان تاکسی با بیان اینکه در ۵ سال اخیر این نخستین باری است که مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات برای حل مشکلات رانندگان در خارج از فضای اداری ، اقدام به برگزاری نشستی صمیمی کرده است ، خواستار رسیدگی جدی به مشکلات حوزه حمل و نقل و بهبود شرایط فعالیت رانندگان تاکسی شدند.

عبدالنبی شرفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات در این نشست با تقدیر از همدلی رانندگان حمل و نقل عمومی کیش، قانونمداری آنان و درک بالایی که از شرایط موجود دارند به اهمیت خدمت به شهروندان و حفظ نظم و انضباط کاری اشاره کرد و گفت: رانندگان تاکسی نوک پیکان خدمت‌رسانی به مردم و ویترین جزیره کیش محسوب می شوند و با رصد مشکلات مردم و انتقال آن به مسئولان زمینه حل این مسائل و خدمت رسانی بهتر را فراهم می کنید.

وی جایگاه حمل و نقل جزیره کیش را در سطح کشور نمونه و منحصر به فرد ارزیابی کرد و گفت: برای افزایش اعتماد مردم و مسافران به خدمات حمل و نقل باید ضمن حفظ ضوابط کامل بهداشتی خدمات این مجموعه نیز ارتقاء یابد.

مدیر عامل شرکت عمران و آب و خدمات کیش همچنین ارتقاء نرم‌افزارهای بومی جزیره کیش در حوزه حمل و نقل جزیره و تامین شرایط مناسب برای فعالیت رانندگان و رسیدگی به مشکلات آنان را جزو وظایف این شرکت دانست و گفت: به منظور پیگیری و رفع این مشکلات با دادستان و نیز پلیس راهور هماهنگی های لازم به عمل می آید.

همچنین نظارت بر فعالیت رانندگان تاکسی های اینترنتی اسنپ ازجمله احراز هویت آنان ،صدور مجوزهای مربوطه، کارت تردد از مجاری قانونی را جزوه اموری دانست: که در جهت ساماندهی این مجموعه ضروری بوده و در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارتقای این سیستم ها شاهد اتفاقات خوبی در جزیره کیش و نیز رفع مشکلات این قشر زحمتکش در عرصه خدمت رسانی به مردم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا