آخرین اخبار روز استان های ایران

افزایش ۱۰درصدی تناژ حمل شده کالا از بندر امیر آباد

افزایش ۱۰درصدی تناژ حمل شده کالا از بندر امیر آباد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از افزایش ۱۰درصدی تناژ حمل شده کالا توسط شرکت های حمل و نقل کالای این استان در۶ماهه نخست سال جاری از بندر امیر آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران ، علی نصیری کل تناژ حمل شده کالا در۶ ماهه امسال از بندر امیر آباد یک میلیون ۷۶ هزار و ۵۷۹ تن ذکر کرد که توسط شرکتهای حمل ونقل کالا مستقر در بندرامیر آباد به سایر نقاط کشور حمل گردیده است که این نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۰درصدی همراه بوده است.

وی در ادامه افزود: کل تناژ حمل شده کالا در بندر فریدونکنار۱۰۱هزار و ۳۸۶ تن و در بندر نوشهر را ۴۱۲ هزار تن ذکر کرد که توسط شرکتهای حمل ونقل کالا مستقراز بندرهای فریدونکنار و نوشهربه سایر نقاط کشور حمل گردیده است.

وی خاطر نشان کرد:۱۳۳شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال بوده و این استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو۱۳انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ای می باشد.

وی به پدیده جهانی سازی و پیشرفت روزافزون سامانه های زنجیره ی لجستیکی تآمین ، تخلیه و بارگیری و توزیع کالا در دنیا اشاره و بر نقش مهم بنادر به عنوان دروازه های تجارت جهانی ، در ارتقاء توان رقابت پذیری بخش های مختلف اقتصادی و رشد آن ها در کشور تأکید کرد.

تعداد کل ناوگان باری استان ۱۸ هزار و ۶۱ دستگاه و تعداد رانندگان باری استان ۱۶ هزارو ۵۷۹ نفر است.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا