آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

اعضای گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران وارد تهران شدند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، «هیفاء جمعه» نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و هیأت همراه عصر امروز (یکشنبه 8 آبان ) در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد مورد استقبال عباس گلرو، جعفر راستی و فاطمه محمدبیگی اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه قرار گرفتند.

گلرو در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه – ایران و هیأت همراه اظهار کرد: از سفر شما به تهران بسیار خوشحال هستیم؛ در سفر قبلی که ما به دمشق آمده بودیم، تصمیمات بسیار مفیدی اتخاذ شد و موضوعات مربوط به روابط دوجانبه را پیگیری کردیم.

همچنین فاطمه محمدبیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در ایران در این دیدار ضمن خیرمقدم به نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و هیأت همراه، گفت: در کنار همدیگر و با قدرت به مسیر مشترک ادامه خواهیم داد و با وجود مجلس و دولت انقلابی در ایران، می‌توانیم سطح روابط با سوریه را گسترش دهیم.

«هیفاء جمعه» نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران در این دیدار ضمن تشکر از نمایندگان گروه دوستی – پارلمانی ایران و سوریه به سبب دعوت برای سفر به ایران، گفت: امیدوارم این دیدار بتواند زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر ما باشد و همچنین تأکید می‌کنم که بایستی این دیدارها مستمر باشد، چرا که در توسعه روابط فی‌مابین تأثیرگذار خواهد بود.

نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران افزود: تقریبا حدود 30 سال از تأسیس گروه دوستی سوریه و ایران می‌گذرد و هم‌اکنون نیز ادامه‌دار است، بنابراین امیدوارم که هماهنگی بیشتر بین دو مجلس ایران و سوریه برای رسیدن به اهداف مشترک صورت گیرد.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا