آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

استکی: هیچ وقت دنبال حساب و کتاب مدال نیستم/ هر دیدار برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: هیچ وقت دنبال این نیستم که بنشینم و حساب و کتاب مدال را انجام دهم و هر دیدار برای من حکم فینال را دارد.

اخبار ورزشی

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مشخص شدن قرعه بوکسورهای کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: همیشه اعتقاد داشتم که نباید به قرعه، کاری داشت و باید کار خودمان را انجام دهیم. در سالیان اخیر هیچ وقت قرعه راحتی نداشتیم و این بار نیز پنج بوکسور ما با کشورهای قدرتمند تایلند، هند و ژاپن در دیدارهای اول خود مبارزه خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: این بار نیز اعتقاد دارم باید تمرکزمان روی عملکرد خودمان باشد و به اسم رقبا کاری نداشته باشیم. مسابقات بچه‌ها از امروز آغاز خواهد شد و مصطفی ریگی و مسلم مقصودی نمایندگان کشورمان در روز نخست هستند. مصطفی ریگی وزن زیادی را کم کرده است و در مبارزه نخست به مصاف حریف قدرتمند تایلندی خواهد رفت. مقصودی نیز با بوکسور فلسطین مبارزه خواهد کرد و در دور بعد به مصاف برنده رقابت بوکسورهای بوتان و قرقیزستان خواهد رفت که قطعاً حریف قرقیزستانی خواهد بود. ما هیچ بوکسوری را دست‌کم نخواهیم گرفت و هیچ بوکسوری را نیز غیرقابل شکست نمی‌دانیم و بچه‌های ما توانایی کارهای بزرگ را دارند.

مهدی‌پور: بازی با عراق چالش‌های ما را برطرف کرد/ باید از استکی تشکر کنم

سرمربی تیم ملی بوکس پیش‌بینی‌اش از عملکرد بوکسورهای کشورمان در پیکارهای آسیایی اینطور بیان کرد: هیچ وقت دنبال این نیستم که بنشینم و حساب و کتاب مدال را انجام دهم. همه بچه‌ها می‌داند که برای من از اولین مبارزه هر دیدار حکم فینال را دارد و هیچ فرقی نیز بین دیدار با فلسطین و امارات با ازبکستان و قزاقستان قائل نیستم. هر بازی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و امیدوارم خوش‌شانس هم باشیم.

استکی با اشاره به اینکه چهار بوکسور کشومان در این مسابقات صاحب سید هستند، گفت: این اتفاق بسیار خوب و بزرگی است که در 13 وزن ما صاحب چهار سید شدیم. اتفاقی که در گذشته نداشتیم، اما این بار به خاطر عملکرد خوب‌مان در مسابقات گذشته صاحب این فرصت شدیم. محمد کمالی به خاطر عملکرد شه‌بخش و کسب مدال در قهرمانی آسیا و جهان صاحب سید دوم وزن 60 کیلوگرم است. شاهین موسوی سید سوم، میثم قشلاقی سید چهارم و طوفان شریفی صاحب سید دوم اوزان خود هستند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و تا پایان مسابقات شاهد خبرهای خوبی از بوکس ایران باشیم.

رونمایی از رقبای بوکسورهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا