آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

ادامه بحران در صنعت نفت/ منصوریان به تهران برگشت

اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان طبق اعلام قبلی قرار بود از روز شنبه گذشته پس از پنج روز تعطیلی آغاز شود، اما عدم واریز 20 درصد از قرارداد بازیکنان که مدیران این باشگاه اعلام کرده بودند تا روز پنجشنبه هفته پیش پرداخت می‌شود‏ باعث شد تا بازیکنان صنعت نفت در تمرینات تیم‌شان شرکت نکنند.

شاگردان منصوریان تمرینات دو روز گذشته تیم‌شان را هم تحریم کردند و تصمیم خود مبنی بر شرکت نکردن در تمرین را تا واریز شدن پول به حساب‌شان ادامه خواهند داد.

از سوی دیگر علیرضا منصوریان و دستیارانش که از ابتدای هفته برای شروع تمرینات صنعت نفت به آبادان بازگشته شده بود، با توجه به شرایط ‌نامناسب بازیکنانش و برای جلوگیری از مصدومیت آنها ‌از تصمیم شاگردانش حمایت کرد و موافق تعطیلی تمرینات بود.

پس از سه روز بلاتکلیفی‏، منصوریان در نهایت ‌در شرایطی که تعهدات مالی باشگاه عملی نشده و تاریخ دقیقی هم برای عملی شدن آن اعلام نشده است‏، تصمیم گرفت که امشب به تهران برگردد. در حالی که تیم‌های دیگر تمرینات‌شان را برای ادامه مسابقات لیگ آغاز کرده‌اند‏، شرایط صنعت نفت بحرانی‌تر از گذشته است و مشخص نیست که شرایط برای شروع تمرینات از چه زمانی برای منصوریان و شاگردانش فراهم خواهد شد.

پیغام منصوریان به بازیکنان صنعت نفت

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا