رپورتاژ

اختلالات در روابط زناشویی

يکي از مهم ترين عوامل مؤثر بر رضايت زناشويي و رضايت از زندگي، روابط جنسي رضايت بخش است؛ چرا که رضايت بخش بودن آن، منجر به بروز مشکلات شديدتر و از هم گسستگي زندگي زناشويي مي شود. امروزه در بسیاری از زوجین شاهد بوجود آمدن مشکلات زیادی در رابطه زناشویی آنها هستیم که می تواند منجر به مشکلات بزرگ تری مانند عدم رضایت از زندگی زناشویی، افسردگی، اضطراب، استرس های شدید و به دنبال آنها بی مهری، بی عاطفگی و در نهایت طلاق گردد. در صورتی که اگر اقدام به حل این مشکلات کنند، می توانند به راحتی از هم پاشیدن یک زندگی، جلوگیری کنند.

یکی از شایع ترین مشکلاتی که می شود از آن نام برد، اختلالات زناشویی است. اختلالات عملکرد زناشویی می تواند شامل هر مشکلی باشد که مانع از رضایت فرد یا زوجین از فعالیت زناشویی شود. حدود 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان در مقاطعی از زندگی خود، درجاتی از اختلال عملکرد زناشویی را گزارش می کنند. گرچه تحقیقات نشان داده اند با وجود انواع راه حل ها برای درمان اختلالات زناشویی؛ بسیاری از افراد تمایلی به بیان کردن این مشکلات و در میان گذاشتن آنها با فرد متخصص ندارند. ابتلا به این اختلالات ارتباط بسیاری با سن ندارد اما عموما در افراد بالای 40 سال مشاهده می شود که امری کاملا طبیعی است.

انواع مختلف اختلالات زناشویی

این اختلالات بطور کلی به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • اختلال میل زناشویی : فقدان احساس نیاز به رابطه و کمبود علاقه به رابطه زناشویی.
  • اختلال برانگیختگی : اختلال نعوظ و عدم توانایی جسمی در رسیدن به نعوظ.
  • اختلال در رسیدن به ارگاسم : تاخیر یا عدم رسیدن به ارگاسم.
  • اختلال میل به درد در رابطه : اختلال اخلاقی میل و علاقه به حس درد هنگام رابطه زناشویی.

اختلالات مردان

  • عدم توانایی در رسیدن به نعوظ
  • ناتوانی در رسیدن به ارگاسم و نبود انزال با وجود ارتباط کافی و معاشقه بین زوجین
  • ناتوانی در کنترل زمان انزال ( زود انزالی یا دیر انزالی که فرد کنترلی بر آن نداشته باشد ) .

اختلالات زنان

  • ناتوانی در رسیدن به ارگاسم و اوج لذت رابطه زناشویی
  • ناتوانی در رسیدن به برانگیختگی کامل برای ایجاد رابطه زناشویی
  • احساس درد در هنگام معاشقه و رابطه زناشویی

تاثیر اختلالات زناشویی در زندگی

سلامت روان انسان ها یکی از حساس ترین و مهم ترین فاکتور های داشتن زندگی شاد است. وجود اختلالات زناشویی بین زوجین، می تواند تاثیرات عمیقی در رابطه آنها و همچنین زندگی شخصیشان داشته باشد. این اختلالات می تواند منجر به افسردگی، استرس، اضطراب و مشکلات روحی روانی دیگر گردد که تنها راه حل برای از بین بردنشان، استفاده از خدمات روانشناسی و مشاوره با یک روانشناس با تجربه و معتمد است.

درمان اختلالات زناشویی، رابطه مستقیمی با دلیل ایجاد آنها دارد. هرچه علت بوجود آمدن اختلالات زناشویی اساسی تر باشد، درمان نیز سخت تر است. اما با تلاش و پشتکار مراجع، درصد موفقیت درمان بالاتر میرود. بطور کلی درصد افراد درمان شده، امید بالایی برای اشخاصی که دچار اختلالات زناشویی شده اند را به تصویر میکشد. انگیزه و تداوم انجام درمان ها باعث برطرف شدن مشکل میشود. اگر این اختلالات در شما تشخیص داده شدند، با حوصله، تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا نتیجه دلخواه را دریافت کنید.

بسیاری از این اختلال ها در افراد بصورت مستتر می باشد که هر کسی میتواند با مراجعه به سایت روم به دیوار و مشورت با مشاوران خبره سایت،مشکل خود را برطرف کرده و محصولی متناسب با نوع شخصیت و مشکل هر فرد بصورت غیرحضوری دریافت کند. بیایید بیشتر با روم به دیوار آشنا شویم:

درباره روم به دیوار

با توجه به نیاز زوج ها به محصولات بهداشتی نظیر کاندوم، انواع ژل و اسپری تاخیری، موبر و… و با در نظر گرفتن این نکته که اکثر افراد برای تهیه برخی محصولات زناشویی به صورت حضوری راحت نیستند، و همچنین با توجه به عدم تنوع محصولات در اکثر داروخانه ها، تصمیم گرفتیم با راه اندازی سایت و اپلیکیشن روم به دیوار قدیمی در حل این مشکل برداریم.ما در روم به دیوار محصولات را به صورت کاملا محرمانه به دست مشتری می رسانیم و حتی مشتری میتواند تعیین کند که پیک (که از محتویات بسته اطلاع ندارد) پس از رسیدن به محل، زنگ منزل را نزده و با خود مشتری تماس بگیرد تا او برای تحویل گرفتن بسته اقدام نماید.

در حال حاضر مشتریان ما در شهرهای تهران، کرج، مشهد و رامسر می توانند سفارش خود را حداکثر ظرف دو ساعت تحویل بگیرند. هزینه ارسال با پیک در شهر تهران برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان رایگان می باشد. هزینه ارسال با پیک در مشهد، کرج و رامسر برای خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.مشتریان ما در تمام شهرها و روستاهای کشور می توانند با خرید پستی، محصولات ما را سفارش بدهند و با سریعترین پست کشور (پست پیشتاز) سفارش خود را تحویل بگیرند. هزینه ارسال پستی برای خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار با هدف خرید غیرحضوری محصولات بهداشتی زناشویی (مانند کاندوم، انواع ژل ها و سایر محصولات زناشویی) و سایر محصولاتی که شاید خرید آنها برای شما بصورت حضوری راحت نباشد تاسیس شده است. تمام بسته های روم به دیوار بصورت محرمانه و فوری ارسال می شود. خرید های تهران، کرج، مشهد و رامسر حداکثر 2 ساعته بدست شما میرسد و برای سایر شهرها بسته ها با پست پیشتاز ارسال می شود.

تعهدات روم به دیوار

.فروشگاه اینترنتی روم به دیوار تضمین می‌نماید محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت منصفانه در اختیار مشتریان قرار دهد. و متعهد می گردد سفارش مشتری را با هماهنگی ایشان و در موعد مقرر تحویل مشتری نماید. یکی از مهم ترین اهداف روم به دیوار ایجاد حس اعتماد و اطمینان در بین تمامی شما مشتریان عزیز میباشد و روم به دیوار تمامی تلاش خود را میکند تا علاوه بر تنوع محصولات، جنس های باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد و محصولات را بصورت محرمانه برای مشتریان ارسال کند و برای مشتریان عزت و احترام بگذارد.

روم به دیوار همیشه سعی میکند تا شما عزیزان  بهترین رضایت را از خرید خود داشته باشید و نارضایتی بوجود نیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا