آخرین اخبار روز استان های ایران

اختصاص ۲۷۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهرستان خرم آباد

اختصاص ۲۷۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهرستان خرم آباد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بخش بیرانوند امروز ۲۵ مهرماه به ریاست طولابی، فرماندار خرم آباد با حضور مدیران اجرایی شهرستان و بخش بیرانوند، امام جمعه و بخشدار بیرانوند در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، فرماندار خرم اباد در ابتدای این جلسه با اشاره به اقدامات خوب انجام گرفته در حوزه خدمات آب ، برق ،گاز و راههای مواصلاتی توسط مسئولین در بخش بیرانوند، بر ضرورت ارایه خدمات شایسته مردم قدرشناس و ولایتمدار این بخش تاکید نمود.

جعفر طولابی بودجه عمرانی سال جاری شهرستان را علیرغم تمامی مشکلات و تنگناهای مالی دولت،بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان اعلام و از مسئولین دستگاه های اجرایی خواست تا فرایند اجرای پروژه ها را با انتخاب پیمانکار آغاز کرده و با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی و سرمای زودرس هوا در این بخش، اولویت کاری خود را پروژه های بخش بیرانوند قرار دهند.

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه ها در حوزه های مختلف از جمله آب ، برق ، گاز، بهداشت و درمان ، مخابرات،ارتقا ایمنی راههای مواصلاتی، طرح هادی روستاها،و خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون رفع موانع و مشکلات موجود آنها تصمیم گیری و بر ضرورت تسریع در اجرای پروژها تاکید شد.

همچنین فرماندار مرکز لرستان ضمن تشکر از حضور مسولین آزاد راه در جلسه، با اشاره به احداث و بهره برداری از پروژه بزرگ آزادراه خرم آباد-بروجرد، خواستار رفع نواقص موجود، خصوصا مشکل دسترسی مردم بخش بیرانوند به آزادراه و همچنین رفع نواقص موجود از جمله سیستم روشنایی و نصب علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی شد.

طولابی با اشاره به اهمیت و ضرورت احداث پایگاه امدادجاده ای برای پوشش دهی مسیرهای مواصلاتی بخش بیرانوند و آزادراه خرم اباد-بروجرد، از جانمایی و استقرار این پایگاه در روزهای آینده خبر داد و از ریاست هلال احمر شهرستان خواست تا در انجام فرایند استقرار این پایگاه با همکاری بخشداری و خیرین محلی تسریع نمایند.

در ادامه این جلسه درخصوص تهیه و واگذاری زمین مورد نیاز جهت احداث یک پست برق ۶۳ کیلوولت برای رفع کامل مشکل نوسانات برق این منطقه تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا