آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست‌‎گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار می‌کند.

اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران، روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور رئیس، دبیر و جمعی از اعضا و روسای کمیسیون‌های مجمع، مقاماتی از سه قوه، رؤسا، استادان و پژوهشگران مراکز علمی و دانشگاهی، مدرسان و محققان حوزه های علمیه، نخبگان و مفاخر علمی و اجرایی برگزار خواهد شد.

آشنایی با جایگاه و نقش و فعالیت های مجمع تشخیص مصلحت نظام، برقراری و تقویت پیوند مجمع با مراکز علمی و نخبگانی و نیز تشریح فرایند سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران در کنار تبیین نظریه مبنا در جمهوری اسلامی ایران، از اهداف برگزاری این اجلاس ملی است.

در این اجلاس یکروزه که به همت پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام برپا می شود، علاوه بر سخنرانی جمعی از مسئولان نظام، میزگردها و نشست های علمی و نیز نمایشگاهی از فعالیت ها و دستاوردهای 12 مرکز علمی و پژوهشی فعال در امر نظریه پردازی و سیاست گذاری در معرض دید مدعوین و بازدیدکنندگان، قرار خواهد گرفت.

به گفته محمدرضا مجیدی، رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی و رئیس این اجلاس، عصر روز سه شنبه میزگردهای تخصصی با عناوین «علمی، فرهنگی و اجتماعی»، «سیاسی، دفاعی و امنیتی»، «زیربنایی و تولیدی»، «حقوقی و قضایی» و «اقتصادی، بازرگانی و اداری» با حضور نخبگان و اندیشمندان برجسته کشور در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و صاحبنظران ضمن آشنایی با گروه های علمی پژوهشی پژوهشکده، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص سیاستگذاری در حوزه هر یک از میزگردها، بیان خواهند کرد.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا