رپورتاژ

رزرو هتل اقتصادی، به صرفه‌تر است یا اجاره ویلا و اقامتگاه

همیشه زمان سفر باید به فکر یک اقامتگاه باشید. اینکه اقامتگاه شما هتل باشد یا ویلا و دیگر نوع‌های اقامتگاه تماما به شما بستگی دارد. سلیقه شما در این زمینه دخیل خواهد بود. لازم به ذکر است که گفته شود جدای از سلیقه بحث هزینه نیز برای اجاره اقامتگاه مطرح خواهد بود.

یک اقامتگاه هتل باشد یا ویلا و دیگر اقامتگاه‌ها کیفیتی را در حد نرمال و طبیعی باید داشته باشد. میان هتل‌هایی که وجود دارند هتل‌های اقتصادی زیادی نیز خواهند بود که برای اجاره آنها هزینه کمتری را باید بپردازید اما خدماتی مانند دیگر هتل‌ها دریافت خواهید کرد.

شما هر نوع اقامتگاه اعم از هتل، هتل اقتصادی، ویلا، هاستل، مسافرخانه، هتل آپارتمان،‌اقامتگاه بوم گردی و… را که بخواهید اجاره کنید باید به سایت جاباما مراجعه کرده و با یک جست‌وجوی ساده اقامتگاهی را که مورد پسند شما باشد رزرو کنید. وجود و رزرو یک اقامتگاه قبل از شروع سفر به شما خاطری آسوده هدیه خواهد داد.

ویژگی هتل اقتصادی

یک هتل اقتصادی تمامی خدمات و امکاناتی که نیاز شما باشد را خواهد داشت. شما زمان اقامت در یک هتل اقتصادی کمبودی را احساس نمی‌کنید و به خدماتی خارج از هتل نیز نیازی نخواهید داشت. هتل اقتصادی یا هتل اکونومی همان گونه که از اسم آن پیدا است یک هتل ارزان قیمت است که شما با مبلغ کمی آن را می‌توانید اجاره کنید.

اکونومی واژه‌ای انگلیسی است و در فارسی به آن اقتصادی گفته می‌شود. هتل‌های اکونومی یا اتاق‌های اکونومی برای افرادی خواهد بود که با هزینه کمتری اقامت چند روزه مناسبی را می‌خواهند. امکانات رفاهی هتل‌های اقتصادی تفاوت زیادی با سایر هتل‌ها ندارد و شما خدماتی کاملا مشابه دریافت خواهید کرد.

تفاوت قابل ملاحظه در هتل‌های اقتصادی در قوانین داخلی آنها است که رعایت آنها از طرف مسافران لازم‌الاجرا است و همگی موظف خواهند بود این قوانین را مراعات کنند. قسمتی از خدمات در هتل‌های اقتصادی به صورت اختصاصی فقط به این مسافران تعلق خواهد گرفت.

سایت جاباما سامانه خدمات گردشگری در زمینه اقامتگاه است. این سامانه مدل‌های مختلفی از اقامتگاه را در سایت دارد. ارائه و عرضه این اقامتگاه‌ها از طریق اپلیکیشن جاباما نیز امکان پذیر است. شما با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن جاباما هر نوع اقامتگاهی که در نظر داشته باشید را می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان رزرو کرده و با دریافت قبض از بابت رزرو اقامتگاه خود خیالی آسوده داشته باشید.

فهرست کاملی از هتل‌های سراسر ایران در صفحه https://www.jabama.com/hotels موجود است.

 ویلا

ویلا نوعی اقامتگاه است که شما به صورت کاملا اختصاصی آن را رزرو خواهید کرد. تفاوت آن با هتل در خصوصی بودن امکانات برای شما است. شما زمان رزرو هتل یک اتاق از کل مجموعه را در اختیار خواهید داشت و بقیه امکانات و خدمات به صورت عمومی به شما ارائه می‌شود.

زمانی که یک ویلا را شما برای سفر خود اجاره می‌کنید یعنی ترجیح می‌دهید یک اقامتگاه خصوصی را در اختیار داشته باشید و کسی جز شما و اعضای خانواده که با شما در این سفر همراه هستند از خدمات و امکانات موجود استفاده نکنند.

ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که میان یک باغ و حیاط قرار گرفته باشد. این ساختمان قسمتی از امکانات خود را در محوطه باز قرار می‌دهد. این خدمات مانند استخر روباز، میز غذاخوری در تراس، باربیکیو، آلاچیق، فضای سبز و… است. شما زمانی که ویلایی را اجاره کرده باشید تمامی این خدمات را خواهید داشت. خدمات داخلی ساختمان نیز که شامل اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و… است نیز برای شما خواهد بود. زمان سفر از تمامی امکانات استفاده کرده و لحظات خوب و خوشی را برای خود و دیگران بسازید.

جاباما معتبرترین سایت گردشگری برای اجاره اقامتگاه است. این سامانه به شما انواع اقامتگاه مانند هتل و ویلا و دیگر اقامتگاه‌ها را ارائه خواهد داد. ورود به این سایت شما را با دنیایی از اقامتگاه مواجه می‌کند. گاهی انتخاب برای شما سخت خواهد بود زیرا تنوع بالای اقامتگاه شما را برای انتخاب مردد می‌کند.

 

کدام اقامتگاه به صرفه‌تر است

 

سایت جاباما در حوزه گردشگری با موضوع اقامتگاه فعالیت دارد. این سامانه با شعار گردشگری با تو؛ جاباما خدمات خود را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد. سفر بدون شک همیشه هزینه و مخارج زیادی را خواهد داشت. بعضی از هزینه‌های سفر را نمی‌توان از قلم انداخت. یکی از گزینه های محبوب این روزها اجاره بوم گردی است.

اقامتگاه قسمتی از سفر را شامل می‌شود که این هزینه از دسته مخارج اصلی سفر است. شما هر نوع اقامتگاه را که انتخاب کنید بدون شک هزینه‌ای برای آن باید پرداخت شود. اینکه شما چه اقامتگاهی را در نظر دارید و سلیقه شما در این زمینه چه چیزی خواهد بود کاملا به شما بستگی دارد. در نظر داشته باشید که سفر هزینه‌های دیگری غیر از اقامتگاه خواهد داشت. گاهی بعضی از هزینه‌های سفر را نمی‌توانید از قبل برنامه‌ریزی کنید. شما با مراجعه به صفحه https://www.jabama.com/stays می‌توانید به تمام اقامتگاه‌های موجود در جاباما در سراسر ایران دسترسی داشته باشید.

ویژگی هر اقامتگاه برای خود خاص است و این ویژگی‌ها به سلیقه و خواسته مسافران و گردشگران وابسته شده است. گاهی مسافری اقامت در هتل اقتصادی را به دلیل وجود پرسنل و خدماتی که از کارکنان هتل خواهد گرفت انتخاب می‌کند. مسافران دیگری شاید داشتن یک ویلا با خدمات و امکانات اختصاصی را در نظر گرفته باشند و اولویت آنها یک اقامتگاه برای تعداد افراد زیاد باشد.

محدودیت‌های هتل به دلیل وجود قوانین موجود گاهی اجازه تجمع در یک اتاق برای تعداد بالا را نمی‎دهد. ویلا یا اقامتگاه‌های دیگر این محدودیت را نخواهد داشت و شما به راحتی می‌توانید از این امکان جمعی بودن استفاده کرده و لحظات بیشتری را در کنار هم سپری کنید.

جاباما مرجع رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران است. این سامانه با تنوع بالای اقامتگاه به معتبرترین سایت گردشگری مبدل شده است. جاباما سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود را سال‌هاست که فعال کرده و در زمینه اجاره و رزرو آنلاین اقامتگاه خدمات ارائه می‌دهد.

مراجعه به این سایت شما را با اقامتگاه‌های فراوانی روبه‌رو می‌کند. اطلاعاتی که برای رزرو نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این اطلاعات شما را با وجود امکانات هر اقامتگاه آشنا کرده و با خیالی راحت می‌توانید یک اقامتگاه خوب را رزرو کنید. زمان رزرو اقامتگاه به شما قبض داده خواهد شد قبوض زمان ورود به اقامتگاه لازم است. جاباما سفر خوشی را برای شما آرزو دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا