رپورتاژ

آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد کاشت ابرو و متخصصین برای درمان آن هستید؟

در وب سایت ما متخصصان و کلینیک های مجرب در تهران و اطراف تهران را خواهید دید. لطفا از روش، مدت زمان و هزینه ها مطلع شوید .

در اینجا خواهید یافت:

• متخصصین در زمینه کاشت ابرو

• اطلاعاتی در مورد زمینه کاشت ابرو

• آیا می توان ابرو را کاشت؟

• کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

• هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

• بعد از کاشت ابرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

• نتیجه چه مدت ماندگاری دارد؟

• آیا می توان ابرو را کاشت؟

اصولاً در هر بیمار می توان ابرو را کاشت.اما در موارد نادری ممکن است اتفاق بیفتد که تک تک بیماران برای این روش مناسب نباشند که با بهترین جراح کاشت ابرو مشخص خواهد شد.

کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو، کاشت موی اتولوگ به اصطلاح واحدهای فولیکولی است، یعنی ریشه‌های موی مجزا که از آن تا سه تار مو رشد می‌کند. این یک روش جراحی است که در آن موهای بدن از نواحی متراکم‌تر مانند پشت سر – در مردان نیز از قفسه سینه یا ریش – برداشته می‌شود تا آن‌ها را به مناطقی که بیش از حد رشد نمی‌کنند، اغلب ابروهایی که تحت تأثیر لکه‌های طاسی قرار می‌گیرند، پیوند بزنند. دلایل انجام چنین جراحی، از جمله، کندن بیش از حد، ریزش موی ناشی از افزایش سن، جای زخم یا حتی یک استعداد ژنتیکی است.
جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود تا هوشیار باشد اما دردی احساس نشود. جراح ابتدا واحدهای فولیکولی منفرد را با استفاده از ابزارهای خاص از ناحیه اهداکننده بیهوش خارج می کند، هر پیوند را به طور کامل بررسی می کند و آن را در محلول غنی از مواد مغذی نگهداری می کند. هر پیوند مو به صورت جداگانه انجام می شود و به محل قرارگیری و جهت طبیعی رشد آن توجه می شود. به این ترتیب طبیعی ترین ظاهر ممکن به دست می آید.
مدت زمان این روش می تواند بسته به وسعت فرآیند بسیار متفاوت باشد. تخمین زده می شود که پرکردن ابروهای روشن حدود 2 ساعت طول بکشد، اما بازسازی کامل هر دو ابرو ممکن است بسیار طولانی تر شود.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو به کلینیک و متخصصی که کاشت را در انجا انجام می دهند بستگی دارد بهتره خیلی زیاد در ارزان بودن ان تصمیم نگیرید تا یک کار با کیفیت و تخصصی انجام شود.

بعد از کاشت ابرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ریشه موی کاشته شده بلافاصله پس از جراحی شروع به رشد می کند، اما حدود 3-2 هفته بعد دوباره می ریزد که کاملا طبیعی است و در همه بیماران قابل مشاهده است. ریشه های مو حدود 4 هفته بعد از عمل شروع به رشد می کنند، برخی سریعتر و برخی کندتر. نتیجه نهایی حدود 10 ماه پس از عمل قابل مشاهده است.
نتیجه چه مدت ماندگاری دارد؟
کاشت ابرو روشی دائمی است که در آن موهای کاشته شده می ریزند و دوباره مانند ابروهای طبیعی رشد می کنند – خود را تجدید می کنند و تا آخر عمر باقی می مانند

علم و هنر کاشت ابرو با استخراج واحد فولیکولی

ابروها ویژگی بسیار مهم و برجسته صورت را تشکیل می دهند. با افزایش اطلاعات، کاشت ابرو به یک روش محبوب تبدیل شده است. با این حال، اگرچه ناحیه کوچکی است، اما نیاز به دقت و دانش زیادی در مورد آناتومی، طراحی ابرو، کشیدن و روش کاشت دارد. این مقاله دیدگاهی جامع در مورد کاشت ابرو با تاکید ویژه بر تکنیک استخراج واحد فولیکولی ارائه می‌کند که به محبوب‌ترین تکنیک تبدیل شده است.
ابرو، پیوند، استخراج واحد فولیکولی،

قابل اعتماد و متخصص:
ابروها برجسته ترین ویژگی هستند و باعث ایجاد یک خط اصلی در چهره می شوند. این نقطه مرجعی است که تمام زوایا و خطوط دیگر صورت به سمت آن تنظیم می شود. کاشت مو برای ریزش ابرو توسط دکتر اوکودا در سال 1939 آغاز شد و پس از آن برای سال های زیادی انجام شده است. به دلیل اطلاعات رو به رشد و نتایج برجسته، ترمیم ابرو به یک روش بسیار محبوب تبدیل شده است. با تجربه گسترده نویسندگان در زمینه استخراج واحد فولیکولی (FUE)، به ویژه در طاسی پیشرفته، کاشت موی بدن و ترمیم موهای صورت، اکنون امکان انجام تکنیک های جراحی با کیفیت بالا وجود دارد که نتایج رضایت بخشی و نتایج خوشایند برای بیماران ایجاد می کند. با انتظارات واقع بینانه

برای اطلاعات بیشتر به سایت الو پزشک مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا